Koen & Katrina de laatste stand van zaken.

Zozo het schiet alweer aardig op, nog 10 dagen en dan hopen we ons visum te hebben... :-D

Gisteren heb ik toch maar even een vlucht geboekt, we zouden eerst met de auto gaan maar dan komen we zo moe aan... dus das mooi meegenomen.
And dankzij onze fijne mede forumers hebben we ook het hotel tegenover de ambassade maar geboekt zodat we zo uit het hotel de ambassade in kunnen rollen... :-D :up:

Eerlijk gezegd begint het nu echt te kriebelen, ik heb gisteren toch nog maar een keer alle papieren doorgekeken en gemerkt dat we toch nog wat aanpassingen hier en daar moesten maken. :|
Hopelijk krijgen we toch wel alles op tijd nog af, en kunnen we 5 januari met een gerust hart vertrekken naar Berlijn...!

Ik heb trouwens nog wel een vraag voor de mensen die ook in art'otel hebben gezeten namelijk, hoe zijn jullie van het vliegveld naae het hotel gegaan en was dat niet te duur??? Ik bedoel wanneer we met de taxi gaan over 9,4 km zal dat toch zo'n €40 euro kosten. Dus wanneer u nog tips heeft hierover dan hoor ik dat graag.

Dit is het weer even voor nu, groeten,

Koen & Katrina

Hallo Koen,
Op het vliegveld is informatie genoeg over openbaar vervoer', er waren
vrouwen die je vertelde hoe je moest gaan en ze gaven folders.
Dat is in Berlijn heel erg goed.
Ik ben een echte auto liefhebber, maar het openbaar vervoer in Berlijn
kon ik zelfs volgen  :|

Gr. Ton

Top, bedankt Ineke, we gaan het eens bekijken, wie weet vind ik via google ook nog wat.

Verder alles goed daar, ben je happy to be home?

Groetjes,
Koen

Dank je Sara, we zullen ons best doen, en wanneer we ons visum hebben komen we een pilske bij je drinken... :up:

Gr.Koen

[quote author=Koengaroo link=topic=2885.msg41628#msg41628 date=1135690822]
Dank je Sara, we zullen ons best doen, en wanneer we ons visum hebben komen we een pilske bij je drinken... :up:

Gr.Koen
[/quote]

Komt in orde, bij ons thuis is er altijd drank genoeg!  :wink:

Sara

Hé Koen en Katrina,

Zo....dat gaat dus wel ff opschieten nu voor jullie......
best wel spannend.
Je moet het nieuwe jaar maar goed beginnen....toch!
Heel veel succes volgende week!

Groetjes, Bert

Jack en theBroute, nogmaals het is vind ik op dit moment allemaal koffiedik kijken.
Het enige wat we kunnen doen is zo goed mogelijk voorbereid zijn als mogelijk is, en voor de rest duimen en afwachten.

Ik vraag me af (natuurlijk ook omdat het nu behoorlijk begint te kriebelen) of ik inderdaad wel alles heb, en of het allemaal zo makkelijk gaat als iedereen zegt... :-(
Tot nu toe is het me allemaal meegevallen, but I know my kind of luck... en ben bang dat we toch nog additionele informatie moeten geven ofzo.

Maar goed, we hebben nog 8 dagen voor het zover is dus nu maar even duimen en er niet te veel aan denken wat er allemaal fout kan gaan, maar voor de verandering eens gaan denken wat we nog allemaal moeten doen wanneer we dat mooie visum hebben..... :-D :up:

Gr.Koen

Zo is dat Koen,

Eenmaal dat visum in handen, dat is waar je het voor gedaan hebt.
De rest loopt wel los, ( vergeet de belastingdienst niet op de hoogte te brengen :lol:)

Veel geluk,

Outback Jack :evil:

OutbackJack... de belasting dienst op de hoogte stellen???? Dat doen we pas in mei vlak voor we weggaan... anders gaan ze me nu al kaal plukken en das niet de bedoeling... :lol:

Groet,
Koen

Het is nog een beetje vroeg (over 8 dagen) maar de kriebels kan ik me wel voorstellen!
Als ik van de anderen hoor hoe het allemaal gegaan is, denk ik (hoop ik) dat het allemaal wel los zal lopen. Je hebt imdiddels al ZO veel informatie kunnen vergaren op het Forum, dat het haast niet fout kan gaan.
We horen vanzelf wel hoe het "voorspel" allemaal gegaan is voordat je weg gaat.
Voor die tijd hoor je nog wel van ons! (en wij van jullie.)

Rene

Beetje laat, maar toch jullie alsnog feliciteren met jullie visum....

Geniet maar nog van het koude weer, want het weer in heel Oz is geweldig....

Goede reis !! Ellen

@ Ellen, bedankt alvast voor de felicitaties, maarre.... over 7 dagen gaan we naar Berlijn om het visum op te halen.. :-D we hebben het op dit moment nog niet... :|

Groeten,
Koen

Ik dacht al dat dit draadje steeds veranderde.....nu heb ik het door.....  :blond:  je verandert de TITEL steeds! Goed gezien zenne!  :up:

Anyway, ik tel mee met je af!

Sara

Dank je Sara, ben blij dat je toegeeft dat je een klein beetje  :blond: bent... :loldevil:

Ik zal de volgende keer en ook nog wat bij zetten zodat het ook voor jou duidelijk is dat de titel weer is aangepast..oke?

gr.Koen

Back