Zozo het schiet alweer aardig op, nog 10 dagen en dan hopen we ons visum te hebben... :-D
Gisteren heb ik toch maar even een vlucht geboekt, we zouden eerst met de auto gaan maar dan komen we zo moe aan... dus das mooi meegenomen.
And dankzij onze fijne mede forumers hebben we ook het hotel tegenover de ambassade maar geboekt zodat we zo uit het hotel de ambassade in kunnen rollen... :-D
Eerlijk gezegd begint het nu echt te kriebelen, ik heb gisteren toch nog maar een keer alle papieren doorgekeken en gemerkt dat we toch nog wat aanpassingen hier en daar moesten maken. :|
Hopelijk krijgen we toch wel alles op tijd nog af, en kunnen we 5 januari met een gerust hart vertrekken naar Berlijn...!
Ik heb trouwens nog wel een vraag voor de mensen die ook in art'otel hebben gezeten namelijk, hoe zijn jullie van het vliegveld naae het hotel gegaan en was dat niet te duur??? Ik bedoel wanneer we met de taxi gaan over 9,4 km zal dat toch zo'n €40 euro kosten. Dus wanneer u nog tips heeft hierover dan hoor ik dat graag.
Dit is het weer even voor nu, groeten,
Koen & Katrina