Koen & Katrina de laatste stand van zaken.

Get two for the price of one!  :-D
Special introduction offer.

(I think we're on the same wavelength here :wink: )

Hi There,

Here we are again with a new update:

At the moment we are very busy with all kind of things, Katrina has bronchitus at the moment so she can't do much :ill:  which leaves me with a lot of work.. :|
We are almost done with the wedding invitation, we really like the design we made and if Kat's mum agrees we can sent it to the printers.
Further we have a lot of work with cleaning up the house, we have to get out of there by the end of March, so that will give us plenty of work. Especially because I have collected more that I thought in the last year.... :-D :?
I told you that I still had phone bills of 5 years ago for the immigration, well I just found out that I still had a lot of papers (contracts, bank papers etc) from between the 10 and 16 years ago. I was amazed... :lol:

Anyway further we have people to see and exames to take (work) all in all a lot to have on ya plate. :?

Thank god in April we have a weekend away (Switserland :koekkoek: ) to unwind.... :beach:

Gr.Koen

Ja ik sta er van te kijken... maar goed we gaan het allemaal versnipperen en de rest verkopen... :up:

Heeft er nog iemad interesse in video banden... Nee...... jammer... dan maar op koninginnendag verpatsen... :)

Videobanden? Gebruiken mensen dat nog?? Verkopen die troep joh! En met de centjes in Oz een paar goeie dvd's kopen!  :up:

sara

Jaaa joh... dat gaan we ook doen maar ook de dvd's worden verkocht... :-D

Alles gaat de deur uit.... :up:

Dan is het inderdaad geen gek idee om dat op Koninginnedag te doen. Lekker veel reclame maken van te voren en laten zien dat je gaat emigreren. Wie weet helpt dat ;)

He Annemiek, we gaan het gewoon proberen, eerst een garage sale en dan wat er nog over is op koninginnen dag.  :up:

Gr.Koen

Zo gaan wij het ook doen, eerst garage sale (allee, huissale :-D  ) en dan de overschot op een rommelmarkt of naart stort ....

Sara

Ik probeer de echt waardevolle spullen eerst op marktplaats te zetten. Dan kunnen wij misschien ook nog zoiets doen als een stoepsale ;) Hebben geen tuin en geen garage, dus dan maar op de stoep voor de flat ;)

Kringloopwinkels kun je soms ook nog blij maken, maar onze bank wilden ze alleen maar hebben als ie van leer was..... :s

Probleem met Marktplaats is dat er zoveel kasten worden aangeboden, dus ik probeer het op allerlei manieren.

We zien wel hoe het weer afloopt... :|

Gr.K

Even stom misschien, maar garage sale, briefjes in de bus doen bij mensen of in een bladje zetten?? Hoe doen jullie dat.

Groetjes Miran  :)

Al geprobeert bij de plaatselijke supermarkten, huis aan huis bladen die wekelijks komen en speurders.nl doet het goed bij mij.

:fish:

@Tum, Wij wonen in een flat, dus we hebben beneden in de hal een noticeboard, daar plakken we het aan, handig voor nieuwe bewoners enzo, en mijn moeder heeft een garage, dus gewoon in de supermarkt en plaatselijke krant een vermelding maken.

@Groentje, Zoals hier boven beschreven zijn we daar al druk mee bezig, maar bedankt voor de tips  :up: :wink:

Gr.Koen

Wij houden onze garage sale in de eerste plaats voor vrienden en zo, dus we zeggen tegen iedereen die we kennen dat ze dat weekend moeten komen kopen  :-D . De dingen die dnadien nog niet verkocht zijn, gaan naar de rommelmarkt of zetten we beneden in de etalage (wij hebben een etalage in ons huis, is een oude slagerij, ma dat zie je de 18de wel, moesten we erlangs lopen  :-D )

Sara

Sander is drukker, dus hij had mooie flyers gedrukt. 2 Weken van te voren zijn we die in de buurt langs gaan brengen. Daarop kregen we een reaktie van de plaatselijke krant. Die vond het zo leuk dat ze ook een advertentie in de zaterdag editie vóór onze garagesale hebben geplaatst.
De garagesale was echt een groot succes! We hadden prachtig weer, een hele gezellige dag (vrienden hebben ons geholpen) en vooral een goede omzet! Was echt leuk, denk er nog vaak met warme gevoelens aan terug!
De krant kwam uiteindelijk ook de dag zelf met een fotograaf, we hebben paginagroot in de krant gestaan. De persfoto hangt hier aan de muur!

Koen en Katrina, heel veel succes met de verkoop!!

Tip: Zet een advertantie in bv de zondagskrant, kost meestal niets of heel weinig en je bereikt er een hoop mensen mee.

Heel veel sterkte de komende tijd :up:

Groetjes Sander :up:

krantenknipsel16ss.jpg

Hij is leuk Lin, dit is DE MANIER om van je spullen af te komen  :wink: :wink:

groetjes Miran  :) :)

Back