Koen & Katrina de laatste stand van zaken.

@Lin & Sander, Bedankt voor de tips  :up:
Zal eens gaan kijken wat we ervan kunnen maken  :wink:

We gaan eerst papieren op hangen in de flat, misschien dat daar eerst nog mensen op af komen, daarna een garage sale bij moeders in de carport en vervolgens de resterende troep gaat naar de koninginnen markt... :evil:

'k ben erg benieuwd wat het uiteindelijk nog opleverd... :?

Gr.Koen :up:

Wat wil je nog verkopen? Wellicht zit er nog iets voor ons bij?

26 may is still far away...

Hey Koen (Hawk),

Ik heb nog een kersenhouten kleren kast, een zware eiken houten eethoek tafel, en ongeveer zo'n 75 videobanden, verder nog een ikea boeken kastje, en nog een eikenhouten televisie tafe/stereo meubel. En als klap op de vuurpijl nog een Vrieskast.

Dus als je nog wat nodig hebt geef je maar een gil... :wink:

Gr.Koen

[quote author=Koengaroo link=topic=2885.msg51597#msg51597 date=1142238810]
Precies het zelfde sara, alleen dit is niet een kist maar een kast model.  :wink: :up: :-D
[/quote]

Aha!! Thanks for clearing that up for me!  :up:
Amai amai ... nederlands is toch écht niet altijd even gemakkelijk zenne! ;-)

Ik heb thuis een diepvriezer in kast model...ik weet niet of wij daar een verschil in maken ... we zeggen gewoon "kheb nen diepvriezer, tis zo ne platten waar alles inligt gelijk in een kist OF onzen diepvries is eentje met schuiven!"  :lol1:

Maar weer eens een kleine update, afgelopen weekend was de verhuizing, het viel natuurlijk weer eens tegen, een aantal van de helpers kwam niet opdagen, en dus waren we met z'n drien in het totaal. Gelukkig had ik al het een en ander verkocht via het net en via flyers in de flat, dus dat scheelde alweer in het sjouwen  :up:

Nooit gedacht dat een mens zoveel spullen kan verzamelen tijdens zijn leven.... :| Het viel ons op hoeveel spullen we eigenlijk hebben nu het allemaal bij mijn moeder in de carport, woonkamer & op ons kamertje staat.
Met veel pijn en moeite hebben we alles over gekregen op zaterdag & zondag, en nu hoeven we alleen nog maar door alle dozen heen te spitten om te zien wat er nu echt meegaat naar Oz.

Maandag had ik de voor inspectie, nou dat was dus ook weer een tegenvaller, we moesten alles wat niet orgineel is er uithalen, vloerbedekking(vrij logisch) bepaalde balken, spullen waarvan ik dacht dat ze bij het huis hoorden zoals als kasten endergelijke... Maar nee dat moest toch allemaal verwijderd worden, ook al stonden ze wel bij mij in de flat toen ik er in kwam wonen (zonder iets over te nemen van de vorige bewoner!). Dus afgelopen week vooral 's avonds aangezien ik ook nog moet werken, in de flat bezig geweest, Vanavond hoop ik dan helemaal rond te zijn, laatste dingetjes opschrijven (meterstanden endergelijke) Lampen van het plafond en dan morgen is de oplevering.....Ik hoop dat alles goed is dan krijgen we de borg tenminste terug... :-D

En dan is er weer een stapje genomen, volgende project: garage sale en dan een weekendje naar Zwitserland om bij te komen voor dat we doorgaan met de vrijmarkt.  :up:

Zodra we weer wat te melden hebben horen jullie weer van ons.  :up:

Gr.Koen

Hoi allebei, gelukkig is die "verhuisstap" eindelijk voorbij en ik zal duimen dat jullie die borg terugkrijgen hoor. Geniet van jullie weekendje!!

Je bent er bijna....
S

Gelukkig is allles goed gegaan, ondanks een hoop gestress :-D . Heel veel sterkte de komende tijd en geniet van jullie weekendje.  Onderweg naar Zwitserland zing je gewoon :music: "[size=20pt]We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal  :shout: HELEMAAL[/size] dit houd de stemming en de moed er in :-D

Groetjes Sander :up:

Hoi Koen en Katrina,

Balen zeg die 'helpers' die niet kwamen opdagen  :-(  Gelukkig is het wel gelukt om alles te verhuizen.

Hopelijk is morgen de oplevering OK, wel belachelijk soms wat je moet doen om een huurwoning op te leveren!  Ik had precies hetzlefde met een woning in Rotterdam, kasten, tegels enz weghalen die ook al instonden, maar ja, regels zijn regels........

Alvast veel plezier in Zwitzerland!

Groetjes,
Susan

Jemig wat een gedoe zeg dat je alles eruit moest slopen... :x
Maarrrr het is gebeurt en het is vast helemaal goed nu!
Dus  :shout: kom op met die borg!!!
Heel veel succes!! En vooral veel plezier in die Schweizzzz!

Groetjes Lin

Inderdaad wat een gedoe met die verhuizing en alle bijkomstigheden, zeg.
Maar gelukkig is dit gedeelte achter de rug. Nu maar hopen op die borg natuurlijk.
Heel veel plezier in Zwitserland alvast :up:.

Groetjes,
Mel

wel lullig dat jullie alles met z'n drieën moest doen.
en dan ook nog al dat andere er omheen!!  :| :|
Heel veel succes bij het wonen bij je moeder!  :wink: komt vast wel goed!

veel succes nog met alles verder.

Groetjes,

Albert en Jacquelien

Viel spass in die Schweiz!!  :freezing:
kijk uit voor wakken :egg:
en hou je lekker warm met een glühweintje :drinking:

groetjes Miran  :)

Hoi Allemaal, bedankt voor de opbeurende woorden... :-D  :up:

We hebben de oplevering achter de rug, zonder problemen, de huisbaas was zeer tevreden  :up:
Hij zei dat het geen probleem moest zijn de borg binnen een maand terug te hebben.

Dus nu zitten we bij moeders, die is erg happy dat we nog een poosje bij haar verblijven aangezien het dus nog maar 7 weken is voor we vertrekken... :happysun:

Nu gaan we het koren van het kaf schijden en de garage sale voor bereiden, dan inderdaad lekker een weekendje weg naar Zwitserland en dan de koninginnen nach/vrijmarkt.  :wink:

Gr.Koen

Lekker hoor! Geniet ook maar lekker van jullie verblijf bij je mams! Wij zaten de laatste 2 weken bij mams (San er nog 3 bij! :-D) En ik vond het héérlijk!

Heel veel succes met de volgende stap!

(Maak je ook foto's van de garage-sale?)

Groetjes Lin

Back