Maar weer eens een kleine update, afgelopen weekend was de verhuizing, het viel natuurlijk weer eens tegen, een aantal van de helpers kwam niet opdagen, en dus waren we met z'n drien in het totaal. Gelukkig had ik al het een en ander verkocht via het net en via flyers in de flat, dus dat scheelde alweer in het sjouwen
Nooit gedacht dat een mens zoveel spullen kan verzamelen tijdens zijn leven.... :| Het viel ons op hoeveel spullen we eigenlijk hebben nu het allemaal bij mijn moeder in de carport, woonkamer & op ons kamertje staat.
Met veel pijn en moeite hebben we alles over gekregen op zaterdag & zondag, en nu hoeven we alleen nog maar door alle dozen heen te spitten om te zien wat er nu echt meegaat naar Oz.
Maandag had ik de voor inspectie, nou dat was dus ook weer een tegenvaller, we moesten alles wat niet orgineel is er uithalen, vloerbedekking(vrij logisch) bepaalde balken, spullen waarvan ik dacht dat ze bij het huis hoorden zoals als kasten endergelijke... Maar nee dat moest toch allemaal verwijderd worden, ook al stonden ze wel bij mij in de flat toen ik er in kwam wonen (zonder iets over te nemen van de vorige bewoner!). Dus afgelopen week vooral 's avonds aangezien ik ook nog moet werken, in de flat bezig geweest, Vanavond hoop ik dan helemaal rond te zijn, laatste dingetjes opschrijven (meterstanden endergelijke) Lampen van het plafond en dan morgen is de oplevering.....Ik hoop dat alles goed is dan krijgen we de borg tenminste terug... :-D
En dan is er weer een stapje genomen, volgende project: garage sale en dan een weekendje naar Zwitserland om bij te komen voor dat we doorgaan met de vrijmarkt.
Zodra we weer wat te melden hebben horen jullie weer van ons.
Gr.Koen