[quote author=hawk link=topic=6237.msg81110#msg81110 date=1171322628]
Nu eens even kijken hoe lang dat credit, waarvan ik geen enkele cent gebruik dan geldig is.
Even spieken, a ha 120 dagen! Bij skype dus 6 maanden. Verder kan ik bij skype tenminste achter mijn computer blijven zitten, dat is even wat anders dan dat ik mijn telefoon op moet pakken. Nu bel ik handsfree............
[/quote]
Volgens mij zie je het verkeerd. Als je bij VoipBuster beltegoed koopt (minimum $10), dan krijg je daar 120 dagen gratis bellen bij (300 minuten per week). Als je meer dan 300 minuten per week belt of je belt nadat je 120 gratis beldagen verlopen zijn, dan gaat het van je beltegoed af. Je beltegoed is volgens mij onbeperkt houdbaar. Als je je beltegoed aanvult, krijg je weer 120 gratis beldagen.
VoipBuster is net als Skype een softphone, dus hoe je tot de conclusie komt dat je bij Skype lekker achter de pc kan blijven zitten en bij VoipBuster niet, vat ik even niet.
Dus even samengevat:
Je Skype tegoed is maar 6 maanden houdbaar, terwijl je VoipBuster tegoed onbeperkt houdbaar is. Bovendien krijg je bij VoipBuster bij het aanschaffen van je beltegoed 120 gratis beldagen (met een restrictie van 300 minuten per week) en zijn de gesprekskosten lager.
Ik zie net dat ze een aanbieding hebben voor VoipBuster Pro:
Get 1 YEAR OF UNLIMITED FREE CALLS to LOTS of popular destinations for just € 10,- . This offer includes € 5,- of calling credit.