LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

De uitslagen van 10.03 staan online... Ik
afro.gif
Voor jullie...

:( viel tegen, schrijven zelfs maar een 6,5...

Maar even zien wat we gaan doen. We komen 10 punten te kort.

We kunnen alleen punten sprokkelen op de gebieden:
  • IELTS 8'en (10 punten)
  • partner skills (5 punten)
  • 457 visum (5 punten)
  • NAATI examen (5 punten)

zucht... Even een mega domper.

Tegenvaller zeg.
Rot als je zo weer een stap terug gezet wordt.
Lijkt soms wel mens-erger-je-niet.

Stay positive, het moet niet te gemakkelijk gaan! Weerstand is goed, houd je scherp! (ofzo. klinkt het als een bemoediging?)

Een slok thee schoot even in mijn verkeerde keelgat. o_O

Ze bedoelt het goed. een like als je iets leuk vindt en een unlike als je iets vervelend vindt, zoals helaas ons bericht.

Bedankt voor de reacties allen. We laten het bezinken en de 21ste gaan we weer vol goede moed (en met 1-op-1 training van een tutor) er tegen aan...

Ze bedoelt het goed. een like als je iets leuk vindt en een unlike als je iets vervelend vindt, zoals helaas ons bericht.
Ik weet dat ze het goed bedoeld hoor. Het was even een onderonsje tussen Sacha en mij. ;) Toen we de nieuwe forumsoftware aan het testen waren opperde Sacha het idee dat het misshien een goed idee was om naast de like optie ook een dislike optie te hebben. Dit gaat een behoorlijk aantal jaren terug, maar op de forumsoftware die we toendertijd gebruikten had je een 'Karma' optie. Deze karma optie is ongeveer hetzelfde idee als als de like functionaliteit, maar je kon ook negatieve karma sturen. Een paar dagen nadat ik deze optie aangezet had moest ik het alweer uitzetten omdat er hele 'karmaoorlogen' werden gevoerd. Sacha kon zich het karmadebacel nog herinneren maar was het even vergeten. We kwamen toen tot de conclusie dat een dislike optie geen goed idee zou zijn. :D

Neemt niet weg dat in dit geval een dislike best op zijn plaats zou zijn...

Och wat een domper... Inderdaad even bezinken en dan er weer tegenaan! Het moet gewoon lukken. Succes alvast voor de 21e!!!!

Idd zwaar klote dat het weer niet is gelukt! Veel succes de 21e!

M.b.t. de 'unlike', als je nu eerst op 'like' klikt krijg je de optie om het bericht te 'unliken' ;)

Hey,
Ga terug naar Af en neem een KANS kaart (monopoly)
KANS kaart: Vergissing van IELTS in uw voordeel.....;)

Succes ermee!!

Back