Een slok thee schoot even in mijn verkeerde keelgat.En hier hebben we dus toch een 'unlike" button voor nodig...
Een slok thee schoot even in mijn verkeerde keelgat.
Ik weet dat ze het goed bedoeld hoor. Het was even een onderonsje tussen Sacha en mij. Toen we de nieuwe forumsoftware aan het testen waren opperde Sacha het idee dat het misshien een goed idee was om naast de like optie ook een dislike optie te hebben. Dit gaat een behoorlijk aantal jaren terug, maar op de forumsoftware die we toendertijd gebruikten had je een 'Karma' optie. Deze karma optie is ongeveer hetzelfde idee als als de like functionaliteit, maar je kon ook negatieve karma sturen. Een paar dagen nadat ik deze optie aangezet had moest ik het alweer uitzetten omdat er hele 'karmaoorlogen' werden gevoerd. Sacha kon zich het karmadebacel nog herinneren maar was het even vergeten. We kwamen toen tot de conclusie dat een dislike optie geen goed idee zou zijn.Ze bedoelt het goed. een like als je iets leuk vindt en een unlike als je iets vervelend vindt, zoals helaas ons bericht.