Jij gaat op familie sponsored zie ik, dat is toch geen provisional?!
Meeste senioren zijn niet zo agressief... maar er kan er soms nog wel een tussen zitten met een flinke advocaatjes verslavingMaar liever niets met agressie of verslaving
Ja, ze willen wel, maar kunnen niet van zich afbijten..Let maar eens op hoe ze zijn als ze hun gebitje niet kunnen vinden
Zoals ik het lees, is het een soort bejaardenhuis voor geëmigreerde Nederlanders. Beetje te vroeg voor mij, Oké, ik ben niet meer zo jong als jij, maar het bejaardenhuis is nog een stapje te ver.dat dutchcare ziet er meer uit als vrijwilligerswerk? Of zag ik het verkeerd?
Keep going.... Er is altijd een weg! If you are brave enough to say goodbye, life will reward you with a new hello! Soms moet je gewoon gaan! Je hebt een droom, geen kinderen om voor te zorgen! Ik zeg gaan! Zo simpel kan het zijn! Als je echt wil, leef je droom en zorg dat je in je dromen land mag 'zijn'!
Groetjes, The dreamer herself, Betty
Knoop doorgehakt, dus doorzetten.Wachten kan namelijk niet meer. De overbrugging hier is niet vol te houden. Mijn vriendin gaat stoppen met werken, dan maken we iedere maand een beetje verlies. Wat houdt ons dan nog hier.... Dat gaan we dus afwegen