LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Binnenkort eenmaal geluk aub... ! Geen duimen nodig dit keer. Gewoon op pure skills moet het gehaald worden, en een zakje drop + fles wijn onder het antwoordenpapiertje wanneer het ingeleverd wordt.

We hebben nog 2 kansen om volgens het oude systeem (voor 1 juli) het visum aan te vragen. Als het sponsorship niet teveel oploopt kwa tijd. Anders nog maar 1 kans.

Net wat je zegt: geen geluk, pure skills.
Dat envelopje moet je maar gebruiken om een pizzaatje te halen, anders kom je op deze pagina te staan met een balkje voor je ogen: immi.gov.au/migration-fraud/ ;)

Misschien zetten ze je aan de schandpaal op het plein voor het Opera House, ben je in ieder geval in Oz...

Gaat absoluut goedkomen de 21e en dan na die twee weken als een speer dat sponsorship aanvragen en dan komt dat visum per boomerang terug voor 1 juli... ;-)

• Like
Reactions: FOL
Dat zou de ideale situatie zijn ;) visum hoeft er niet eens per 1 juli te zijn als de anvraag dan maar de deur uit is :D

What's that? Don't understand your double-dutch.
We speak in English here and we want our immigrants to do the same.
You Dutch should know: Integration
So you guys better start working on that!

• Like
Reactions: FOL
haha thanks Cor, That shizzle has made /me laff yo
Allright bro, seems you need to subscribe for the Aussie-bush IELTS. :p I doubt they administer high scores. That's probably what's going wrong.

Anyway... Feeling good today?

Opgeladen, getrained en min-of-meer een laatste poging. Anders gaan we naar andere opties kijken :)
Over 2 weken weten we de uitslag, nu is ze nog hard aan het zweten in Utrecht. Laatste keer in Utrecht overigens, want ze gaan dicht.

Helaas niet gehaald.... Dus nu is het kijken naar de alternatieven. Er wordt geen IELTS meer gedaan, dus we moeten punten halen op andere vlakken en kruisje slaan dat de social worker op de SOL en state sponsored lijst blijft in juli.

Extra punten zijn te halen op:
* Community language (maar dan moet er weer een examen worden gedaan - liever niet dus)
* Partner skills (maar dan moet ik mijn werkgever inlichten - liever niet)
* leeftijd (volgend jaar februari 5 puntjes extra, omdat mijn vriendin dan 25 wordt).

Wellicht regional 5 punten extra -zolang dat geen provisional visa oplevert.

In ieder geval moeten we een beetje tempo houden; we kunnen geen 2 jaar meer zo leven zonder vooruit te gaan. Daarnaast vinden we het te tricky om op een provisional visa te gaan.

Dus dat wordt weer uitzoeken :(

Och, wij gaan ook op een provisional. Ik heb er niet zo'n schrik van. Lijkt me toch als je kunt aantonen dat je een harde werker bent (misschien als zelfstandige gaan werken?) en mebouwt aan hun society, je wel een redelijke kans maakt op een permanent. Goed, het kost weer, en het is weer een (korte) procedure, das waar. Maar dat hebben we er voor over toch? En dan na het permanent voor een citizenship gaan toch :up:

Naja, het brengt wel risico's met zich mee. Wat als het over 3 jaar omslaat?

Jij gaat op familie sponsored zie ik, dat is toch geen provisional?!

zucht of toch maar in september gewoon op WHV'tje gaan en we zien wel...maarja 2 banen opzeggen :/ En het is maar de vraag of bedrijven je daar willen aannemen als je een WHV hebt (Gezien de beperkingen)

Back