LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Bij ons was de processing times 12-24 maanden, maar we hadden een CO na 9 maanden en een visum 6 weken later. Ik denk dat die processing times de maximale tijden zijn, ofzoiets. Nou is DIAC er eentje van 'resultaten behaald in het verleden..' enzo, en ik weet niet wat er veranderd is met de EOI. Maar ik denk dat die 6 maanden niet heel hard zijn.

• Like
Reactions: FOL
Inderdaad, garanties heb je nooit, zeker niet met de vrienden van het DIAC ;)

Ik vond het alleen apart dat ze zeggen:
allocation date: 1 maand
processing time: 6 maanden

Bij 175 zeiden ze toch ook dat de allocation date ruim een jaar+ was?

Ik dacht dat je altijd uit kon gaan van ongeveer de allocation date (dus wanneer je een CO krijgt) en als er niks raars is, dan ongeveer 4-6 weken tot je grant.

mmm ik snap wat je bedoelt. Ik zou hetzelfde hebben als jij: een CO, dan de medicals en VOG indienen, en dan binnen een korte tijd een grant. Maar misschien is het nu anders??

• Like
Inderdaad, garanties heb je nooit, zeker niet met de vrienden van het DIAC ;)

Ik vond het alleen apart dat ze zeggen:
allocation date: 1 maand
processing time: 6 maanden
Hai FOL!!!
Van harte gefeliciteerd!!!! De lange weg wordt nu hopelijk heel snel beloond.

Ik kan me herinnerendat de processing times voor een 175 op ca. 12- 18 maanden stond. Dat zag er redelijk demotiverend uit, maar guess what? Wij hadden na 5 maanden onze 175 binnen. Nu hebben wij wel het idee dat die snelheid te maken had met het veranderen avn de procedure, maar bij diverse onder ons kwam de grant binnen een jaar. De allocation dates werden niet heel goed bijgehouden. Wij hadden ons visum al een poosje binnen en de genoemde datum liep nog ver achter.

Hoe het nu gaat is natuurlijk niet te voorspellen, maar laten we duimen dat nu jullie EOI binnen is, die CO binnen afzienbare tijd aanbelt. Wij duimen mee!

Bij 175 zeiden ze toch ook dat de allocation date ruim een jaar+ was?

Ik dacht dat je altijd uit kon gaan van ongeveer de allocation date (dus wanneer je een CO krijgt) en als er niks raars is, dan ongeveer 4-6 weken tot je grant.

• Like
Euh, mijn eerdere berichtje ziet er wat vreemd uit. Ipad hé! Ben er niet steeds niet heel handig in geloof ik.

Ik snap um ;)

Thanks! De allocation dates lopen inderdaad vaak achter, omdat het ene team sneller is dan het andere. En de zwakste schakel laten ze zien. Laten we hopen dat het vanaf nu een maand of 3 duurt.

Gefeliciteerd Fol!!!! Super nieuws, alles is ineens anders nu. Mooi!

Thanks!

Congrads Fol!!! Gek hoe alles soms op z'n plek kan vallen!

Inderdaad :) Het is even rustig bij jullie? Althans - de forum kant- van Steven & Co :)

mmm ik snap wat je bedoelt. Ik zou hetzelfde hebben als jij: een CO, dan de medicals en VOG indienen, en dan binnen een korte tijd een grant. Maar misschien is het nu anders??

Laten we het hopen! ;-)

Inderdaad :) Het is even rustig bij jullie? Althans - de forum kant- van Steven & Co :)

Binenkort komen de concrete plannen hier op het forum. Even een beetje rust!
We hebben het gigantisch druk met onze zaak en daardoor even minder tijd voor andere dingen...lees nog wel mee, maar er word zoveel bijgeschreven en geplaatst dat het niet meer bij te houden is :)

Greets

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay *hapt naar adem*

Onze EOI is toegekend en we mogen ons visum aanvragen!!!
Super!!!:up:

Fol is on a roll... Gaat ineens goed nu ja! Hopelijk krijgen we ook state sponsorship voor 190 snel en daarop volgende visum. We zouden graag met een PR visum gaan, dat heeft toch wel voordelen ;o

Sweet!! Werkbeoordeling is toch bijna de belangrijkste factor voor een visum!
De rest is een eitje ;)

• Like
Steve, was voor ons maar een extraatje om een beter visum te krijgen. Maar door assessment te krijgen heb je wel alle documenten al bij elkaar :)

Heb priority processing aangevraagd bij West Australie. Omdat we volgende week liever voor een PR dan een provisional visum gaan. Even afwachten dus komende week.

Back