Ik wilde net zeggen.. Is er niets bij de overheid? Kinderbescherming, housing, disabillity...Volgens mij had je deze link ook al, maar hou deze ook even in de gaten voor government jobs: http://www.jobs.health.wa.gov.au/page.php?pageID=215
Zag op dit moment niks in de Peel regio...
He getver, doet WA nu net als VIC bij ons? Wij moesten met een "fictief" werkaanbod komen. OT staat hoog genoteerd in de SOL, maar blijkbaar vond die ambtenaar dat niet genoeg. Als we met een werkaanbieding kwamen, die mocht gerust fictief zijn, dan wilde ze het nog eens herbekijken (wat niet betekende dat we het visum dan wel kregen, enkel herbekijken...). Die fictieve aanbieding moest dan wel echt vanuit de werkgever komen, op hun briefpapier, etc. Welke werkgever is zo gek om dat te doen?Nieuws uit WA. Omdat we voor regional gaan, willen ze bewijs dat er ten minste 3 banen open staan voor de regio Peel (o.a. Mandurah). Ik hard verwacht dat dat eenvoudig zou zijn, maar dat viel dus tegen.
Even de hulp inschakelen van het publiek wie kan ons helpen met 3 vacatures voor social work (termen als social work, soial worker, caseworker en volgens mij youth worker) in de regio peel?
He getver, doet WA nu net als VIC bij ons? Wij moesten met een "fictief" werkaanbod komen. OT staat hoog genoteerd in de SOL, maar blijkbaar vond die ambtenaar dat niet genoeg. Als we met een werkaanbieding kwamen, die mocht gerust fictief zijn, dan wilde ze het nog eens herbekijken (wat niet betekende dat we het visum dan wel kregen, enkel herbekijken...). Die fictieve aanbieding moest dan wel echt vanuit de werkgever komen, op hun briefpapier, etc. Welke werkgever is zo gek om dat te doen?
Wij zijn compleet.
Wij zijn compleet. We hebben 4 social work vacatures voor regio peel, en 8 vacatures voor de overige regionen. Omdat we vrij zijn in welke regio we willen gaan vestigen, o.a. afhankelijk van het werkaanbod. Dus dat hebben we er ook bij gezet.
Nog geen kinderen???Hehe, ik bedoel niet wij als peronen.. Hoewel, dan ook
(nog niet)
Handig toch?
Ik los de problemen op met de computer (of sinds we alleen nog maar Mac's hebben ook niet meer...) en zij met mensen. Et voila