LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

We hebben een beetje pech met het huren van een ruimte voor ons afscheidsfeestje :( de meesten ruimten verplichten je om ook drankjes af te nemen. Maar dan lopen de kosten gewoonweg te hoog op. De ruimte die we hadden zit moeilijk te doen omdat we de ochtend erna de koelkast niet op moge n halen (die we willen huren). Die moet meteen savo nds meegenomen worden. En dat wil de koelkastverhuurboer weer niet... Zucht.

Den Bosch, mogen we jouw huisje lenen? :D
Dat mag, alleen woon ik in een studio, hihi.

Nee ik heb toendertijd mijn afscheidsfeestje in een kroeg gehouden van 8 tot 12, die ik afgehuurd had. Was helemaal gratis en hoefde niet perse zoveel drankjes ofzo af te nemen. Werkte gewoon als normaal; mensen die wilde drinken bestellen een drankje aan de bar (goedkope drankjes vergeleken met andere kroegen). En hapjes enzo kon ik zelf meenemen. Maarja, dat is dus in Tilburg..

Gwen; zou je di e gegevens willen PM'en? :)

Na speurwerk blijkt dat scoutings vaak hun blokhut verhuren! Dus er zijn een aantal mailtjes de deur uit gegaan en nummers opgeschreven om na te bellen.

Gwen; zou je di e gegevens willen PM'en? :)

Na speurwerk blijkt dat scoutings vaak hun blokhut verhuren! Dus er zijn een aantal mailtjes de deur uit gegaan en nummers opgeschreven om na te bellen.

Dat is een goede ja!!

PM is onderweg

Verenigingsgebouwen kun je inderdaad vaak en voordelig regelen.

Idee: waarom combineren we het forum uitje niet met jullie afscheidsfeestje? Lekker fristi-zuipen op kosten van fristi-expert FOL.

Zie nu al uit naar de kater!

Wij hadden ook een zaal gehuurd in een gemeenschapshuis, Zaalhuur gratis, drankjes en hapjes via gemeenschapshuis. Was niet te duur! We kregen de drankjes goedkoper en die waren al goedkoper dan in de gemiddelde kroeg. Wat fijn was dat wij geen omkijken hadden of iedereen wel een drankje had, konden ze lekker zelf bestellen! En
Geen opruimen of zo...ook wel relaxed!

Dat gaat helemaal goed komen bij jullie. De duimen draaien weer de goede kant op. Laat het antwoord maar snel komen!

• Like
Reactions: FOL
Man, jullie veranderen van het kneusje* van het forum naar degene met de meeste visa op zak ;)

*qua geluk met je visa bedoel ik dan...

• Like
Reactions: FOL
Back