LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Ah nu snap ik je 2e visa grant. Goed gedaan!! Is beter, lekker vrijheid om te gaan en staan waar je wilt!:up:
Tep! Vrijheid was het belangrijkste!

GAAAAF!!! Gefeliciteerd joh!
Op de Social Work job of die andere? Kunnen jullie vertellen hoeveel punten jullie voor de verschillende onderdelen hadden?

Thanks! Social work inderdaad.

Even uit mijn hoofd:
25 punten leeftijd
15 bachelor degree
10 Ielts (7+)
5 partner skills
5 state sponsorship

Totaal 60

Toppie!

Welke smaak gaat de volgende worden? Business visa ofzo? :p
Gaat wel lekker zo! Bovendien zijn wij bezig in dezelfde hoek (Social work).
:up:

Wow, het houdt maar niet op! Gefeliciteerd!!!!! Nu kun je dus ook overal in de state wonen toch? Not long now...

Ben even een paar dagen bezig de wereld te verbeteren en zie dat ik nu dus heeeeel hard moet beginnen om mijn buren uit hun huis te krijgen!!! Super voor jullie, heerlijk de vrijheid om te gaan en te staan waar jullie willen!!!

woah nog 1 maand...wat gaat het snel. Heb zelfs geen tijd meer voor het forum. Voor je het week is er een week voorbij en heb je soms niets, en soms heel veel geregeld...

woah nog 1 maand...wat gaat het snel. Heb zelfs geen tijd meer voor het forum. Voor je het week is er een week voorbij en heb je soms niets, en soms heel veel geregeld...

Klinkt herkenbaar. Bij ons nog 2,5 maand, maar ook ik blijk ineens minder tijd voor het forum te hebben. En dat
Strange, very strange! :D
Toch een extra koffiepauze inlassen tijdens het gerommel. Of gewoon naar een forumuitje gaan (bijna :))
Binnenkort gaan we weer updaten.

Succes met alles voorbereidingen, maar....niet vergeten te genieten hè!

Ja leuk, je moet meer schrijven! ;)

Lezen lukt steeds en minuutje hier en daar, alleen schrijven lukt daarin niet.

Ja leuk, je moet meer schrijven! ;)

Lezen lukt steeds en minuutje hier en daar, alleen schrijven lukt daarin niet.

Mijn goede voornemen voor de nieuwe week?
Als wij het voorbeeld geven......goed voorbeeld doet goed volgen toch? ;)

Maar no worries....er komt een dag dan zijn we weer helemaal bij (met schrijven en lezen).

}^{+}^}^#$#£#¥

stomme gumtree!
We hadden een granny flat geregeld voor 26 tm 16 november voor 300 dollar per week. Maar gumtree stuurde onze mails niet meer door en ik moest de ander zijn internationale rekningnummer hebben. Na een week zoeken kwam ik achter zijn email adres. Nu hebben we weer contact maar is het al verhuurd...

De andere optie is 530 dollar per week. Zijn we ruim 700 dollar duurder uit. Door een fout van gumtree. Lekker is dat :(

}^{+}^}^#$#£#¥

stomme gumtree!
We hadden een granny flat geregeld voor 26 tm 16 november voor 300 dollar per week. Maar gumtree stuurde onze mails niet meer door en ik moest de ander zijn internationale rekningnummer hebben. Na een week zoeken kwam ik achter zijn email adres. Nu hebben we weer contact maar is het al verhuurd...

De andere optie is 530 dollar per week. Zijn we ruim 700 dollar duurder uit. Door een fout van gumtree. Lekker is dat :(
Waar gaat het nou eigenlijk worden?

Bart

Vanwege het nieuwe visum zullen we iets dichter richting Perth gaan. Waarschijnlijk wel de zuidelijke kant (wat goedkoper kwa woningen). Omgeving Rockingham bijvoorbeeld.

Het short term huurhuisje ligt op een paar minuten rijden onder de swan river.

Even wat minder dat dat ene huis nu niet is doorgegaan, maar gelukkig hebben jullie al iets anders gevonden! Zijn jullie al aan het aftellen? (En dan bedoel ik zonder op je handtekening te spieken :) )

• Like
Reactions: FOL
Yep, komt uiteindelijk helemaal goed!

We zijn inderdaad ook hard aan het aftellen, in oktober was het 'we gaan volgende maand al!' en een pasr dgrn geleden zelfs 'deze maand :D' maar ook het gevoel dat we nog zoveel willen doen, mensen spreken, zaken afronden...

Nog 2 weken en 1 dag en dan begint het nieuwe avontuur en die begint bij jullie ;)

Back