LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Jaja... wij waren erbij!! Virtueel dan :) Was echt super om mee te maken en kan dit iedereen aanraden. Men neme een I-Pad (of andere tablet) met Hangout of Skype en doe een Video Conference. Geweldige oplossing en ik heb Follin in haar trouwjurk kunnen zien binnen komen lopen terwijl ik met de zakdoekjes zat te zwaaien! Mocht jullie huwelijks reis jullie naar Australie brengen, weten jullie dat jullie altijd welkom zijn :)
Die Ipad moet natuurlijk wel vastgehouden worden.. Belangrijke job! En ik was ervoor uitgekozen! Feeling proud :D Hopelijk heb ik het goed in beeld kunnen brengen :p

Die Ipad moet natuurlijk wel vastgehouden worden.. Belangrijke job! En ik was ervoor uitgekozen! Feeling proud :D Hopelijk heb ik het goed in beeld kunnen brengen :p

Wij waren in ieder geval helemaal tevreden met je! Ik gok de gasten ook ;)

Het is inderdaad het antwoord achter deur C!

De grote knoop is doorgehakt. Wanneer het gaat worden is nog niet helemaal zeker. We zijn het al wel langzaamaan aan mensen aan het vertellen om ons heen. De reacties waren tot nu toe een stuk positiever dan de eerste keer. Waarschijnlijk omdat ze het nu wat meer zagen aankomen en omdat we nu nog niet alles hebben vastgelegd voordat we het ze hebben verteld, maar hen dus wat eerder in het proces hebben betrokken. We moeten het nog wel aan familie vertellen, wat we het moeilijkste vinden.

We gaan onze "tweede" huwelijksreis voor de emigratie plannen. Zodat de overtocht van onze spullen en zonder vaste lasten lekker 5 weken kunnen rondreizen aan de oostkust. We moeten nog wat keuzes maken over hoe de reis precies gaat lopen en wanneer, maar we hebben nu Juni in gedachten.

@Sacha Tot die tijd gaan we nog maar veel oefenen met Catan ;)

Back