LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Wat een mooi vooruitzicht! Geniet van het rondtrekken! Daarna blijven jullie in Perth, neem ik aan? Tweede keer zal wel anders zijn dan de eerste keer, maar heel veel succes met alles!

• Like
Reactions: FOL
Goed bezig!
Ik ben erg benieuwd hoe dat voelt.
Ik hoop dat je een goed thuisgevoel en thuisplekje gaat vinden.
:up::up::up:

• Like
Kijk bij ons staat de koffie niet klaar, maar dat komt omdat wij zo'n geweldig koffietentje op de hoek hebben zitten ;)
maar bij ons is iedereen welkom, nouja ....iedereen nou net....ach je weet wel

Mooi en goed nieuws, heel veel geluk en succes...
Geweldig als je samen zulke beslissingen kunt nemen!
Eerst nog een hele fijne vakantie in dit mooie land. :)

• Like
Zo, nu is alles zo ongeveer rond.

Op 1 juni vliegen we naar Adelaide, op 2 juni komen we aan en kunnen we meteen gaan slapen. Dat komt mooi uit!
Dag erna halen we de camper op van Apollo en die leveren we 35 dagen later in in Brisbane. Op 7 juli vliegen we dan naar huis ;)

De planning is gemaakt, we weten welke bezienswaardigheden we ongeveer willen zien. Maar we zien in die 5 weken wel precies hoe en wat.

OK, OK, ik weet het..... Can't help myself :D

Maar bij Batemans Bay linksaf, Canberra War Memorial bezoeken, gauw weer verder (want nee, je vindt Canberra niet leuk ;) ) En dan via Goulburn omhoog naar de Blue Mountains. Have fun :up:

koffie staat klaar in de Blue Mountains! Wat een heerlijk vooruitzicht, terug naar het land waar je toch zo van bent gaan houden! en 1 juni is al hartstikke snel! Aftellen dus en gelukkig geen 696 dagen (zoals Afterbang).

• Like
Ik zie dat jullie uiteindelijk eindigen in Brisbane, voordat jullie weer naar Perth gaan. Ook hier staat de koffie klaar!

• Like
Zo, de gang zit er dus weer in.
Ennu: huis is nu nog NL? Of is dat gedeelte óók nader te bepalen?;)
Anyway,.. Have fun!

Zo, de gang zit er dus weer in.
Ennu: huis is nu nog NL? Of is dat gedeelte óók nader te bepalen?;)
Anyway,.. Have fun!

Why do you ask questions, you already know the answer of?

Aldus de quote ergens in het begin van X-men deel 1 ;)

Back