LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Sorry, had het niet helder...
Fair enough met ons verhaal :)

edit: Sorry, had een aantal reacties over het hoofd gezien! We zijn erg dankbaar voor alle koffiemomentjes die ons aangeboden zijn. We kunnen hier helaas maar beperkt gebruik van maken, omdat het anders meer koffieleuten wordt dan 5 weekjes rondtouren en vakantie houden ;) Het aanbod is daardoor overigens niet minder gewaardeerd, dus dank!!

Zo, iedereen ff een berichtje gestuurd die ons had uitgenodigd voor de koffie geloof ik. Als ik iemand heb overgeslagen, laat maar weten, dan stuur ik je ook nog even een berichtje!

P.s. alleen @Red dust heb ik geen bericht kunnen sturen, dat heb je afgezet. Zou je dat voor 1 keer kunnen aanzetten of je e-mail adres kunnen geven? ;)

Lust geen fristi meer, veel te zoet :(

Wie heeft mijn status aangepast?! Of heb ik dat zelf gedaan? ... hmm zou bijna denken dat ik teveel van iets anders dronk :p

ondertussen nog minder dan 4 weken. Ben enorm hard aan het werken om zaken vanuit NL goed voor te bereiden, zodat die ook in AU doorgezet kunnen worden. Ben wel ff toe aan rust. Vanavond een avondje rust \o/

Kouwe thee dan maar.
Of ijskoffie, maar dat is ook zoet.

In ieder geval: veel plezier en succes met de laatste voorbereidingen.
May you find home over there..

• Like
Reactions: FOL
Het lijkt weer een droomstart te gaan worden... FOLin heeft werk! Ze begint op de 13 juli bij haar oude werkgever in een ander team. Ondertussen heeft mijn eigen bureau wat mooie internationale klanten en contracten erbij, dus ook dat wordt voortgezet. Met een gerust hart de vakantie in.

Het lijkt weer een droomstart te gaan worden... FOLin heeft werk! Ze begint op de 13 juli bij haar oude werkgever in een ander team. Ondertussen heeft mijn eigen bureau wat mooie internationale klanten en contracten erbij, dus ook dat wordt voortgezet. Met een gerust hart de vakantie in.
Oh man! Ik zeg het maar eerlijk.... JALOERS!!!! :eek::p
Maar ik gun het jullie ook enorm! Wat fijn om je daar geen zorgen over te hoeven maken. :up::)

Goede reis Fol&Folin!!! Veel plezier op jullie honeymoon, mooie reis tegemoet en dan op naar Perth! Fijn dat je al werk hebt Folin, dat is wel een fijn gevoel om zo te beginnen. Keep us up to date!

Fijne huwelijksreis en tot over 6 weekjes!!!! Zo happy dat mijn vriendjes weer bijna hier zijn.

Back