LaStaVa FOL... OMG, RLY? RLY!

Wij hebben ook een beetje gekucht kwa werk en opleiding...
wink.gif
smiley.gif

:grin: al die verkouden mensen hier op het forum
we zijn dringend toe aan een beter klimaat :cool:

Haha :D

steven, goed om te horen :) Volgens mij zijn er velen. En zolang je uiteraard niet liegt...

Creatief? Jazeker, liegen? Nee. Maar zelfs in Nederland weten ze niet echt wat een ICT Business Analyst echt is, en dat zal in Oz niet anders zijn.

Heerlijk! Gaan... al is het met een *kuch*! Been there done that!

Blij dat je ziet dat je nooit 100% zekerheid hebt en door creatief te zijn kom je echt heel ver!

@ Kathren: thanks for the thumbs up, soet me goed als mensen zien en begrijpen dat wij deze stap maken puur met onze passie, ziel en zaligheid! Without a dime to spend! xxx

Thanks Zwerver en Martens :)

p.s. laatstegenoemde: alles komt goed, dat weet je toch? ;)

De IELTS van vandaag gaat niet goed hoorde ik zojuist. Dus hopelijk was het resultaat van vorige keer goed.

*bidtotgodallahboeddhaenallehetpositievewateris - nagelsafgekloven - duimendoorgedraaid*

Al wel beter, maar helaas.
L/R/W/S: 7.0 / 7.0 / 6.0 / 7.0, overall band score: 7.0

Schrijven dus een punt omhoog, maar nog 1 punt te kort. Helaas ging vandaag niet erg goed zei ze, dus dan moeten we er nog 1 inplannen.... zucht.

Vraag anders over deze ook een herbeoordeling aan, het komt vaker voor dat de score dan een punt omhoog gaat.
Gaat hij maar een half puntje omhoog, dan krijg je het geld van de herbeoordeling al terug.
En niet geschoten is altijd mis. :up:

Sterkte! :wink:

We gaan deze opnieuw laten beoordelen en er zit inderdaad vooruitgang in. Maar zul je zien dat writing volgende keer wel een 7 is en bijvoorbeeld listening net een 6,5 is :cry:

Op dit moment hebben we het ff gehad. Volgende week gaan we er weer vol tegen aan en we plannen maar weer een nieuwe in. Wordt een duur geintje zo, maar het moet maar.

never mind.

Dacht even dat ik met mijn diploma nima B in aanmerking kwam als sales & marketing manager die ook op de SMP van WA staat. Alleen heb je daar wel 3 jaar werkervaring voor nodig.

Ze doen er een beetje vaag over op de website:

"a current curriculum vitae demonstrating relevant work experience"

Maar voor de skills assessment moet je wel 3 jaar ervaring hebben.
WA zal dat als "relevant work experience" bedoelen.

A proven record in a senior functional management position over a continuous period of at least three (3) years, requiring the delegation of authority directly to several other managers who themselves hold positions requiring the delegation of work to several other subordinates in supervisory, technical or skilled positions.

:up:

Yeah ik zag het, dat heb ik helaas niet. Bedankt voor het uitzoeken en meedenken Margot :up:

ACT is sowieso een optie. En eventueel NSW (dat vraag ik nog bij ze na). Er zijn dus opties, maar we doen het liever zoals we het idealiter voor ons zien :)

Graag gedaan hoor, ik had even poets pauze en verveelde me. :grin:

Groot gelijk, niet opgeven. Een goede massage en weer aan de slag. :up:

Ze dacht dat ze het heeeelemaal verpest had het schrijven...

Maar....

Schrijven een 6,5. Dus ondanks dat ze dacht dat het slecht ging toch weer 0,5 punt hoger.
Daarnaast zijn spreken en luisteren een 7,5 en lezen een 7.

Deze laten we natuurlijk opnieuw beoordelen, want een half puntje erbij en we hebben het. Het is ook fijn dat spreken en luisteren een 7,5 zijn. Want bij de general test zijn die het zelfde en daar moet een 8 voor gehaald worden. Schrijven en lezen wordt "makkelijker" bij de general test.

Hoewel ze het niet heeft gehaald zijn we toch tevreden met de resultaten! 5 november is de volgende en deze ASAP laten re-assessen. Zou het helpen als we zeggen dat we een 7 moeten halen voor schrijven? :grin:

never mind.

Dacht even dat ik met mijn diploma nima B in aanmerking kwam als sales & marketing manager die ook op de SMP van WA staat. Alleen heb je daar wel 3 jaar werkervaring voor nodig.

Als je een goede verhouding hebt met je werkgever, is juist het aantal jaren werkervaring wat je een beetje kan aandikken
wink.gif

Zolang je werkgever er van af weet zit het goed!

I'm just saying....
wink.gif

Meh weet niet of ik zo'n goede verhouding heb met mijn werkgever. Voorsl omdat dd functie die ik dan gedaan zou moeten hebben echt voor 90% afwijkt van wat ik nu echt doe.

Back