Janneke61
Well-Known Member
Hoi Janneke,
Inderdaad wel grappig om je eigen naam te typen..
En heel veel dank voor aanbod om evt. iets aan jullie te kunnen vragen.
Sorry dat het zoooo.... lang duurde voor ik reageer op je hele leuke berichtje.
Maar ja, het is hier nogal hectisch momenteel...
Onze zoon 22 jaar oud blijft nu hier in Amsterdam, in het begin (4 jaar geleden) wilde hij wel mee..
Hij heeft zich bedacht en blijft nu in Amsterdam studeren.
Het ergste was dat hij uit zijn appartement in het science park moest.
Heel plotseling eigenlijk, hij zat in een studentenflat dat hoort bij het Amsterdam University College.
In Amsterdam vind je bijna geen normale betaalbare woonruimte..
Maar goed hij moest vorige week toch ook nog even verhuizen...bovenop al onze sores hier.
Ons aller allergrootste afscheidscadeau is toch zeker wel zijn nieuwe appartement...
En dan mijn familie die nu ook opeens allerlei aandacht moet, en zeurt over bezoekjes en eten....etc.
Het komt allemaal goed, ik wacht nog op 1 uitslag van de hond...de tweede leptospirose.
En morgen nog 1 afscheidsfeestje te gaan, kost me wel moeite om me weer voor op te laden.
We hebben in Sydney een gemeubileerd appartementje voor 2 en halve week gehuurd.
Dan daar maar weer verder zien. We kennen gelukkig wel een paar mensen die ons daar een beetje de weg kunnen wijzen. Ik zal heel erg blij zijn als ik in dat vliegtuig zit.. Pfffff
Het is absoluut niet mijn bedoeling om te klagen, hoewel als ik het snel teruglees...
Groetjes,
Janneke
Hoe herkenbaar allemaal! De laatste weken zijn inderdaad 'tropenweken'. Als ik daaraan terug denk...Inpakken, afscheid nemen, nog eens afscheid nemen, nog wat laatste dingen regelen, afscheid nemen en nog eens afscheid nemen. Ik liep ook op mijn tandvlees en was zo blij toen ik eenmaal in het vliegtuig zat. Maar eenmaal op een terrasje met uitzicht op de Opera House was alles al gauw weer vergeten.
Misschien wel verstandig van je zoon om in Nederland te blijven studeren. Studeren is hier duur (zeker voor een internationale student) en na een half jaar Sydney lijkt in Amsterdam ineens alle normale woonruimte betaalbaar Maar het lijkt me ook wel heel erg moeilijk om afscheid van hem te nemen. Maar goed, hij kan altijd overkomen voor een vakantie.
Fijn dat de uitslag van je hond goed was, weer een zorg minder. Nu kan je dat ook verder afhandelen.
Mijn aanbod om te helpen was trouwens niet alleen om iets te vragen. Zoals ik zei hebben we nu een dubbele uitzet (pannen, bestek, glaswerk etc. en eventueel luchtbedden) die je gerust kan lenen. Wel IKEA spul, maar het voldoet goed voor als je je gemeubileerde appartement uit gaat. Heb je al enig idee waar in Sydney je verder gaat zoeken om te wonen? Misschien kan ik je daar ook wel bij helpen.
Succes met de laatste loodjes. Het is hier in elk geval lekker weer nu, zonnig en 22-25 graden, een mooi vooruitzicht.
Last edited: