Weer een kleine update uit Sydney... We zitten vandaag precies een week in ons gemeubileerde appartementje.
In Campbell Street in Sydney. De rollercoaster is ook nu nog niet voorbij.. De formulieren en nummers vliegen ons nog elke dag om onze oren...... De bankrekeningen, en medicare en de andere ziektekosten verzekering, de verhuizer (de container is ook al aangekomen, die moet nog wel ingeklaard worden) en de belasting dingen. Ik denk dat we met de ziektekosten uitkomen bij de BUPA... en er is nog veel meer. Ook zijn we heel druk met het zoeken naar een appartement, ook dat valt nog niet zo mee. Huren is erg moeilijk als je een hond bezit zoals wij..... Dus kijken we nu ook maar naar koopappartementen..ik heb er al wel 10 gezien
. Ik krijg af en toe een foto van onze Flinty van de Dog Walks, dat is echt heel erg fijn.
Het eerst weekend hier voelde een beetje als vakantie.., lekker een glaasje drinken op een terras aan het water......en genieten van de omgeving...... echt heerlijk
Maar dat was daarna wel wat over dat vakantiegevoel.. Wat is er nog vreselijk veel te regelen hier.
Gisteren de hele dag regen, ook dat komt ons bekend voor.
Er is wel heel erg veel gebeurd in deze laatste 9! dagen....onvoorstelbaar....
Maar goed volgende week woensdag vliegen we eerst naar LA en vandaar naar Mexico City, en na een nacht daar vliegen we weer door naar Amsterdam. Voor een bliksembezoek aan de familie in Groningen en natuurlijk naar mijn kind in Amsterdam. Er is een groot congres in de RAI waar mijn man moet praten op zondag...
Maandag vliegen we weer terug naar Mexico City voor een ander congres... en vandaar weer terug naar Sydney via LA....
En daarna ga ik voorlopig niet meer weg uit Sydney... dan moet ik me setttelen hier
).. Deze twee en een halve week hier waren echt om alvast veel dingen te regelen... Ik denk en hoop dat dat toch wel een beetje gelukt is.
En op 20 oktober komt mijn Flinty uit de quarantaine, ik hoop dat we dan een huis hebben?? Ik ga alleen mee op reis omdat mijn Flintje nog in quarantaine is en ik heel erg graag mijn kind wil zien
. Al deze afspraken waren al ruim een jaar geleden vastgesteld, toen wisten we nog niets van ons visum... en van ons vertrek vandaar....dit rare reis gedoe..