LaStaVa Jeroen, Karen, Kiki en Stevie

Spannend! Ik ben erg benieuwd of jullie wat horen voordat uberhaupt bekend is wanneer de grenzen weer open gaan. Ik zou denken dat ze geen 491 uitgeven zonder dat die open zijn. Want bij de 491 gaat de teller lopen vanaf dat je de grant krijgt toch? Maar dat wordt lastig als de grenzen dichtblijven haha. Ik moet zeggen dat ik niet 100% daarvan op de hoogte ben hoor dus misschien weet jij meer dan ik hierover. Hoe dan ook: succes!! :)
 
Er lijkt de laatste maanden wel echt verbetering te zitten in Home Affairs. Citizenship’s gaan 4x zo snel als voorheen. Zie weer wat visa’s verstrekt worden enz.

Gefeliciteerd dit is een goede stap!!!
 
De medische keuring is inmiddels geweest en immi account staat na de health clearances op Further assessment. Ik hoor hier en daar mensen die een dag of 5 later hun visum hebben. Hopelijk zijn wij ook van die lucky bastards na al het wachten op een case officer!
Ik gun het jullie van harte!!
 
6 sept werd ons visum gegrant, 23 sept ging het huis is de verkoop, huis is inmiddels verkocht (onder voorbehoud financiering, maar dat komt vast goed), en 29 november vliegen we naar Australië!

Off course superveel zin in. Nu nog even wat drukke weken met spullen pakken, uitzoeken, verkopen en weggooien. Afscheidsfeestje en dan gaan!

Het plan is dat we naar Perth vliegen, daar willen we een auto en caravan kopen. Vervolgens ruwweg via adelaide, Melbourne, Sydney, brisbane, cairns en dan terug richting goldcoast of Sunshine Coast om daar te settelen.

Iemand tips voor accommodatie voor de eerste anderhalf/twee weken in Perth om even te landen en wat dingen te regelen?

Groet Jeroen en Karen
 
Back
Top