LaStaVa Jeroen, Karen, Kiki en Stevie

Hi allemaal,

in ons voorsteldraadje hebben we aangegeven dat we voor de 190 en 491 in NSW wilden gaan. Nu is de 491 nog steeds niet open gegaan sinds november. Er is een delay.
Met een schuin oog bleven we toch naar Queensland kijken, want dat is ook een mogelijkheid met Karens beroep. Van de week er nog goed over nagedacht en gisteren hebben we de EOI ingediend voor Queensland.
Je raadt het niet, krijgen we vanochtend reeds een uitnodiging voor State sponsorship, wow! Dus nu die documentatie opzoeken/opvragen en een commitment letter gaan schrijven. Leuk leuk leuk!

Groet Jeroen, Karen en de kids

Red dust

Well-Known Member
Hi allemaal,

in ons voorsteldraadje hebben we aangegeven dat we voor de 190 en 491 in NSW wilden gaan. Nu is de 491 nog steeds niet open gegaan sinds november. Er is een delay.
Met een schuin oog bleven we toch naar Queensland kijken, want dat is ook een mogelijkheid met Karens beroep. Van de week er nog goed over nagedacht en gisteren hebben we de EOI ingediend voor Queensland.
Je raadt het niet, krijgen we vanochtend reeds een uitnodiging voor State sponsorship, wow! Dus nu die documentatie opzoeken/opvragen en een commitment letter gaan schrijven. Leuk leuk leuk!

Wat een goed nieuws en dan gaat het opeens zo snel. Weet je wat je te doen staat dit weekend. Veel succes!

Mayke&Rikki

XPdite Sponsor
Hi allemaal,

woohooooo we zijn zo blij voor jullie!
Hopelijk gaat de rest van de aanvraag net zo snel en wie weet zitten we volgend jaar deze tijd ergens samen vliegen weg te meppen 😎

We proosten samen in mei op jullie visa grant! (Ik ben overtuigd dat jullie hem dan binnen hebben)

dikke kus vanuit Melbourne 😘

woohooooo we zijn zo blij voor jullie!
Hopelijk gaat de rest van de aanvraag net zo snel en wie weet zitten we volgend jaar deze tijd ergens samen vliegen weg te meppen 😎

We proosten samen in mei op jullie visa grant! (Ik ben overtuigd dat jullie hem dan binnen hebben)

dikke kus vanuit Melbourne 😘
Dat zou mooi zijn Chelsea! Tot snel! X

BobtheCactus

Active Member
Gefeliciteerd, super goed nieuws!! Is het voor de 190 of de 491? Ik hoop de eerste voor jullie :) Spannend zeg, nu kan het voorbereiden gaan beginnen he volgens mij! Hou ons op de hoogte :cool:

BobtheCactus

Active Member
Hey! Het is de 491. De 190 is in november open gegaan en ook weer dicht. Bij jullie al nieuws uit de NT?
Nee zal ook nog wel even duren voor we überhaupt iets horen; NT geeft aan 'processing time for offshore applicants is aprox 6 months' 😫 dus ja ik hoop in de zomer wellicht iets te horen. Zou wel leuk zijn 😄

OFX