LaStaVa Jeroen, Karen, Kiki en Stevie

Caravan parking storage in Melbourne:


De allergoedkoopste campsites in Melbourne waar je hem kunt achterlaten:


Als je vrienden hebt met ruimte/grote oprit/back yard, is dat natuurlijk altijd goedkoper/gratis. Je kunt ook proberen om de caravan ergens in de outer suburbia langs een residential straat te parkeren, meestal is dat voor een nachtje of wat wel toegestaan, maar de veiligheid van het ding is dan by no means guaranteed, kan vernield of gestolen worden. It's a big city ;).
Het probleem is meestal dat je alleen gratis iemand's terrein kunt gebruiken als je aan house/dog/cat/garden-sitting doet. Maar jullie zijn niet aanwezig op het terrein waar je de caravan wil stallen. Dus dit soort websites zijn niet geschikt.

In absolute noodgevallen kun je contact met me opnemen, ik heb in principe een adres maar dat is 120 km ten zuiden van Melbourne en ik denk dat de owner wel iets kleins in return vraagt, in de zin van arbeid of geld. Maar goed, dit is alleen maar als jullie echt nergens anders terecht kunnen.
Thanks Emulate! We hebben uiteindelijk toch maar een caravan park geboekt en slapen daar ook ipv bij de vrienden. We hebben ze wel ontmoet zondagmiddag voor dinner en drinks, dus dat was top!
 
Same here, Noosa Hinterland. Nou heb je al twee Australische attracties te pakken 😉
Hey @afterbang ! We zijn inmiddels aangekomen in de Sunshine Coast. We blijven hier tot na het weekend en willen onze vakantie dan afsluiten met nog een week of vier ten noorden van hier. Hopelijk krijgen we bij het rondtoeren hier in de buurt meteen een gevoel van ‘dit is het!’ of ‘dit is niets voor ons!’. Waar woon jij precies? Misschien komen we er in de buurt voor een bakkie 😊
 
Ziet er strak uit! Mooi kleurtje ook! Hoop dat je er heel veel kilometers mee kunt rijden en de mooiste plekjes van Australia mee gaat verkennen. Mocht je een keer in de beurt komen (Blue Mountains) ben je welkom.
We hebben op onze reis naar boven de Blue Mountains helaas overgeslagen. Mochten we er op een ander moment in de buurt zijn, dan contact ik je zeker even.
 
Hey @afterbang ! We zijn inmiddels aangekomen in de Sunshine Coast. We blijven hier tot na het weekend en willen onze vakantie dan afsluiten met nog een week of vier ten noorden van hier. Hopelijk krijgen we bij het rondtoeren hier in de buurt meteen een gevoel van ‘dit is het!’ of ‘dit is niets voor ons!’. Waar woon jij precies? Misschien komen we er in de buurt voor een bakkie 😊
Wat kilometers weg getikt dus ;)
Wij zitten een paar minuten ten westen van Cooroy. PM maar voor meer details als je wilt.
 
Back
Top