Caravan parking storage in Melbourne:
10 cheap caravan storage spaces available in Melbourne right now through Spacer, book online now before they’re gone.
www.spacer.com.au
De allergoedkoopste campsites in Melbourne waar je hem kunt achterlaten:
There are loads of free camping spots in Victoria, many which are near Melbourne CBD. We love Beauchamp Falls, Kurt Kiln & Johanna Beach.
manofmany.com
Als je vrienden hebt met ruimte/grote oprit/back yard, is dat natuurlijk altijd goedkoper/gratis. Je kunt ook proberen om de caravan ergens in de outer suburbia langs een residential straat te parkeren, meestal is dat voor een nachtje of wat wel toegestaan, maar de veiligheid van het ding is dan by no means guaranteed, kan vernield of gestolen worden. It's a big city
.
Het probleem is meestal dat je alleen gratis iemand's terrein kunt gebruiken als je aan house/dog/cat/garden-sitting doet. Maar jullie zijn niet aanwezig op het terrein waar je de caravan wil stallen. Dus dit soort websites zijn niet geschikt.
In absolute noodgevallen kun je contact met me opnemen, ik heb in principe een adres maar dat is 120 km ten zuiden van Melbourne en ik denk dat de owner wel iets kleins in return vraagt, in de zin van arbeid of geld. Maar goed, dit is alleen maar als jullie echt nergens anders terecht kunnen.