Lastavaza B&H

Ze staan online!!! Helaas mag ik hem over doen, een 6.5 voor schrijven ipv een 7
 
Ik moet hem ook over doen, maar dat verwachtte ik al :rolleyes:
Listening 6,5 (eerste onderdeel verkloot door zenuwen)
Reading 8
Writing 6,5
Speaking 7 (valt me nog mee nadat ik dacht het enorm verkloot te hebben haha)

Ik moet twee achten (L & S) halen en twee zevens (R & W), dus we gaan gewoon voor een herkansing! Wel jammer dat ik niet weet waar het met schrijven aan ligt, voor mijn gevoel was het een mooi verhaal met mooie verbindingswoorden etc...
 
Ik moet twee achten (L & S) halen en twee zevens (R & W), dus we gaan gewoon voor een herkansing!
Als ik bedenk hoe zenuwachtig je was, heb ik er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken!

Wat betreft mijn eigen scores ben ik heel tevreden gezien de effort die ik erin gestopt heb:
Listening 8,5
Reading 9
Writing 7,5
Speaking 7,5
 
Jammer @Kazz @Heleen1985 . Gefeliciteerd @Bram_

De remark voor writing is zeker een optie @Kazz Al zou ik tegelijkertijd wel doorleren op de test, volgens mij duurt een remark ook een paar weken(?)

Miss Bang is gewoon vergeten te kijken...en nu naar een klant de hele dag :eek:
Morgen meer in dit theater :D
 
balen Heleen !! maar als het de zenuwen zijn moet het de 2e keer zeker een stuk beter gaan. Dan heb je hem gewoon in de pocket!
Wauw mooie score /bram!!! mag je zeker trots op zijn!
 
Mooie dag voor ons: L 7 R 6,5 W 7 S 7,5 en een bedrijf gevonden die mij wil sponsoren!!!!!

De vlag mag wel even uit denk ik zo :)

Australia_240-animated-flag-gifs.gif
 
Okay... de nieuwe IELTS datum staat gepland: 3 december en weer in Amsterdam! Dit keer in mn uppie... Hopelijk minder zenuwen :)

Ondertussen hebben we het contract met JustMigrate hier liggen, die gaan we asap tekenen en dan aan de slag! Tamara gaat ons helpen met de assessment, de rest daarna doen we zelf. Maar goed, ik zal eerst mijn IELTS moeten halen voor er wat dan ook kan beginnen (no pressure zeggen ze dan)!
 
Okay... de nieuwe IELTS datum staat gepland: 3 december en weer in Amsterdam! Dit keer in mn uppie... Hopelijk minder zenuwen :)

Ondertussen hebben we het contract met JustMigrate hier liggen, die gaan we asap tekenen en dan aan de slag! Tamara gaat ons helpen met de assessment, de rest daarna doen we zelf. Maar goed, ik zal eerst mijn IELTS moeten halen voor er wat dan ook kan beginnen (no pressure zeggen ze dan)!

Succes, de mijne staat op 5 november. De site ieltsadvantage.com heeft mij veel geholpen. Ook is daar de mogelijkheid om je essays te laten beoordelen en je krijgt daarop feedback! Ik heb dat 3x gedaan en ga dat nog 2x doen. Ik wil je mijn nagekeken essays wel mailen, misschien heb je er wat aan. Laat mij dat maar weten!
 
Succes, de mijne staat op 5 november. De site ieltsadvantage.com heeft mij veel geholpen. Ook is daar de mogelijkheid om je essays te laten beoordelen en je krijgt daarop feedback! Ik heb dat 3x gedaan en ga dat nog 2x doen. Ik wil je mijn nagekeken essays wel mailen, misschien heb je er wat aan. Laat mij dat maar weten!

Kazz mag ik die ook? :)

@Heleen dat is lekker snel, gaat je vast lukken! bij stress denk aan sunny beaches:cool: :D

En de rest zelf regelen, spannend (of niet natuurlijk) Hoe gaan jullie dat doen? ( als in hoe weet je wat wanneer waar moet zijn enz.)

Mag ik vragen wat Justmigrate vraagt voor de assessment? ik had die vraag ook gesteld (ergens onderaan een lange ketting brief) gok dat ze het niet meer gezien heeft. :)
 
Ik wil je mijn nagekeken essays wel mailen, misschien heb je er wat aan. Laat mij dat maar weten!

Dat zou super zijn! Ik stuur je zo een PM met mn adres :up: Alvast bedankt @Kazz !

En de rest zelf regelen, spannend (of niet natuurlijk) Hoe gaan jullie dat doen? ( als in hoe weet je wat wanneer waar moet zijn enz.)

Mag ik vragen wat Justmigrate vraagt voor de assessment? ik had die vraag ook gesteld (ergens onderaan een lange ketting brief) gok dat ze het niet meer gezien heeft. :)

Volgens mij is de rest vrij vanzelfsprekend, je krijgt een account bij immi als ik het goed heb begrepen en daar staat alles op wat ze willen hebben. Tzt zal ik het hier op het forum ook nog even navragen! Voor de assessmentbegeleiding vraagt Tamara 2000 AUD. Ik weet niet goed wat AITSL precies wil zien, en daar hebben we echt haar hulp bij nodig. Maar vanaf een positive assessment lukt het ons hopelijk zelf. Scheelt weer centjes en dus maandjes langer in OZ rondreizen :D
 
Last edited:
Back
Top