Cappuccino
XPdite Sponsor
Hi @FOL ! Ik ben weer in NL. Had nog wel even een kop koffie met een diëtist gedronken en over werkgelegenheid gesproken. verder geen baan aangeboden gekregen... Jeetje, ik zie net dat jullie al bijna weer een jaar in Perth zijn, wow! Wordt het nog gevierd?
Warm bad dit forum...Als we je ergens mee kunnen helpen, roep maar (maar dat geldt vast voor het hele forum hehe).
Was ook het eerste wat ik dacht...Wat balen ! :S zou het helpen om een bureau in de arm te nemen ? (Als het financieel haalbaar is)
Hi everyone!
Al een tijdje geen update in de 'laatste stand van zaken'..
Helaas heb ik slecht nieuws gekregen van de skills assessment. Het is afgekeurd... Ik baal echt heel erg. Ik heb er drie maanden over gedaan om volgens de nieuwe regels mijn contracten/werkervaring aan te kunnen tonen dat ik minstens 24 uur per week heb gewerkt. Ik werk het meest van de tijd als freelancer, dat was echt een hels karwei omdat ik van elke cliënt die ik zie een betaling krijg van de zorgverzekeraar (en dat zijn er zoveel in NL). Maar ik had het met behulp van mijn accountant heel goed op papier gezet en alles laten vertalen. Het kon niet mis gaan dacht ik.
Helaas kreeg ik vrijdag bericht dat zij niet kunnen opmaken dat ik zoveel gewerkt had (kwam uit op 30 uur per week). Dat zij op een payslip het aantal uren willen zien en zo niet verder kunnen met de aanvraag. Het geld ben ik kwijt, maar kan wel opnieuw en beoordeling laten doen als ik de juiste documenten heb en aanlever.
Ik zit nu even met mijn handen in het haar wat ik nog meer kan aanleveren. Ik ga volgende week maar even telefonisch contact opnemen voor opheldering.
Phew, voelt wel even goed om even van me af te schrijven.