LaStaVaZa Cappuccino

Even een kleine update! Ik ben nog steeds bezig met het verzamelen van mijn werkgegevens, het is zo lastig! Vooral omdat ik alleen bewijzen heb hoeveel cliënten ik heb gehad en daar weer uit moet opmaken dat ik minstens 24 uur per week heb gewerkt. Echt een monsterklus!

Maar helaas staat het nu even op een laag pitje. Afgelopen week is de vader van mijn beste vriendin overleden (zij wonen in Perth). Haar familie is een beetje mijn plaatsvervangende familie en ze noemen mij ook altijd hun derde dochter. Daarom heb ik besloten om dinsdag a.s. naar Perth te vliegen, donderdag is de begrafenis. Ik blijf 10 dagen. Kost me wel bijna al mijn spaargeld, maar het is het zo waard! Misschien dat de emigratieplannen dan wat langer duren, maar dit gaat even voor. Dit is de eerste keer dat ik naar Australië vlieg en ik heb er geen zin in...

Bedankt allemaal!
Nooit gedacht dat ik na 9 maanden alweer in Perth zou zijn, maar fijn dat ik hen wat steun kan geven. Ik hoop volgende keer dat ik dan een 'echt' visum zal hebben ipv een toeristenvisum...

Hoi Cappuccion,

Ik ben nog redelijk nieuw hier en heb je Stavaza zojuist gelezen.
Heel veel sterkte voor je vriendin en haar familie. En voor jou natuurlijk.

Leuk dat je Diëtist bent, ik ook, waar heb je je opleiding gedaan?

Hi @Renate, ook jij bedankt voor de sterkte wensen.
Hé wat grappig, ook diëtist! Ik heb de opleiding in Groningen gedaan, jij dan? Waar werk je op dit moment (mag ook via privé bericht)? Lees als k terug ben uit Oz, jou postings wel even (internet in Oz is niet zo top...).

edit: lees net je topic dat je naar Adelaide gaat, dat wordt misschien ook mijn eerste bestemming vanwege State Sponsorship.

Hey Cappuccino,
Zojuist dit hele topic doorgelezen, en wel drie keer petje af genomen...
Je bent een echte doorzetter.
Veel sterkte deze dagen.

Mijn studie Diëtetiek heb ik in Amsterdam gedaan, ik ga je later ff pm'en. Nu huis vol kids en zo eten koken ;)

Hi Cappuccino, was een tijdje wat afwezig op het forum en lees nu je update.. Gecondoleerd nog en sterkte de komende tijd! Ik hoop dat je terug kunt kijken op een mooi afscheid. Succes met de monsterklus!

Bedankt! Ik ben weer terug in NL, wel met een enorme jetlag.. Volgens mij heb ik daar eerder nooit zoveel last van gehad (of zou het toch aan het dagje ouder worden liggen..).
Het afscheid was erg mooi, ik ben blij dat ik ben gegaan en mijn vrienden heb kunnen steunen.
Ik mis Australië alweer erg, vooral met zo'n regenachtige, grijze dag als vandaag. Maar snel weer aan de slag met de documenten!
Heb trouwens gisteren een nieuwe baan aangeboden gekregen, een jaarcontract. Misschien dan deze tijd volgend jaar in Australië?

Fijn dat je met een goed gevoel terugkijkt op je trip naar Perth. En wat spannend van je baanaanbod! Betekent dat dat je dan 'in dienst' gaat ipv als freelancer aan de slag gaat? Dat zou die monsterklus aan uren aantonen wel een stuk makkelijker maken ;-)

Ja, dit is in loondienst, heerlijk een loonstrookje aan het einde van de maand. Mijn freelance werk hou ik ook aan, helaas allemaal parttime werk in mijn vakgebied. Maar dat vind ik niet erg, lekker veel variatie.

Hi Tamaria, de remark is hetzelfde gebleven (zie eerdere posts). Ik kan dan alleen voor het ene visum gaan ivm puntenaantal. Maar ben nu nog even bezig met een aanvullende skills assessment, dat is een paar maanden geleden veranderd en ik moet ook aan die eisen voldoen. Het houd je scherp hè?

Hi Tamaria, de remark is hetzelfde gebleven (zie eerdere posts). Ik kan dan alleen voor het ene visum gaan ivm puntenaantal. Maar ben nu nog even bezig met een aanvullende skills assessment, dat is een paar maanden geleden veranderd en ik moet ook aan die eisen voldoen. Het houd je scherp hè?

Zeg dat wel! Succes Cappuccino!

Back