LaStavaZa Edireliro

Die heb ik uiteraard gezien! Maar wil meer!!! Haha

Ha,ha ik zal eens rond gaan wandelen met de camera en anders vraag ik gewoon een gezellige fotograaf uit NL die heel teovallig ook deze kant op komt :). In beide gevallen moet je nog even wachten ;-). Veel plezier nog daar hè!

Even weg in eigen land! Dat klinkt wel aardig al zeg ik het zelf.
We zijn dit weekend naar The Grampians geweest. Opa cq pa ook wel schoonvader genoemd is inmiddels een maand hier en na alle inspanningen van de verhuizing, was het tijd om even te ontspannen.

We zaten in een hele fijne caravan op het Lakeside Tourist Park in Halls Gap. Premium location mag ik wel zeggen. Uitzicht op het veld met wel 40 kangaroes en kaketoes op de veranda. Erg leuk. De eigenaresse José komt zelf uit Nederland en dat was wel heel gezellig. Overigens gaat zij volgend jaar in het weekend van 31 augustus voor de 1e keer een Oranje weekend organiseren. Tips voor de invulling zijn heel welkom. Gewoon even contact met haar opnemen.
Maar dat even terzijde.

Het weer was niet geweldig, maar we hebben heerlijk gewandeld en genoten van de natuur.
En dat alles op een paar uur rijden. Heerlijk! We waren er ook nog nooit geweest, maar het is zeker voor herhaling vatbaar.

Ons volgende uitje gaat naar de Great Ocean Road op 2 november.
Is er toevallig iemand die uit ervaring nog een goede tip heeft voor accomodatie, dan houden we ons aanbevolen? Het is Melbourne Cup weekend (wisten wij veel), dus het is een kleine speurtocht naar accomodatie.

Groetjes weer!

Hoe kun je nu de Melbourne cup missen :p

Ha, ha, we zijn nog niet op alle punten helemaal ingeburgerd. Rustig beginnen met de Bendigo Cup Day en dan verder kijken hè.
We zijn maar provinciaaltjes en nog niet thuis in de activiteiten van de grote stad :D. Maar ja, dat heel Victoria dan op vakantie gaat.........

Ik wilde ook net zeggen: Dat is niet alleen Victoria hoor. De laatse keer dat ik tijdens Melbourne Cup in Australia was, waren we in WA. En ook daar kun je het niet missen ;)
klopt. Vorig jaar had elke afdeling op de uni wel ergens een tv staan, en een 'function' georganiseerd voor de Melbourne Cup. Compleet met hapjes, wijn, 'bets' en van die dingen op je hoofd. Waar ik het meest verbaasd over was, was dat het alles bij elkaar minder dan een half uur duurde. En toen was iedereen weer weg.

Even weg in eigen land! Dat klinkt wel aardig al zeg ik het zelf.
We zijn dit weekend naar The Grampians geweest. Het weer was niet geweldig, maar we hebben heerlijk gewandeld en genoten van de natuur.
En dat alles op een paar uur rijden. Heerlijk! We waren er ook nog nooit geweest, maar het is zeker voor herhaling vatbaar.

Leuk!! In december/januari nog een weekje ergens tussen M en A in afspreken? Nemen jullie dan Yuud mee? :D

Ons volgende uitje gaat naar de Great Ocean Road op 2 november.
Is er toevallig iemand die uit ervaring nog een goede tip heeft voor accomodatie, dan houden we ons aanbevolen? Het is Melbourne Cup weekend (wisten wij veel), dus het is een kleine speurtocht naar accomodatie.
zoek je een cabin/hotel/camping? Wij zijn xx jaar geleden uit Melbourne vertrokken voor de Great Ocean Road in het weekend van Australia Day. Ook een heel goed weekend om niks meer te vinden, en alles zat vol. Tot in Princetown, en daar zat meteen letterlijk niemand meer dus hadden we de camping voor onszelf. En de 12 apostles. En de pinguins. En die ene slang ook.

Leuk!! In december/januari nog een weekje ergens tussen M en A in afspreken? Nemen jullie dan Yuud mee? :D

Diiiiiiiieeeeeeeeellllll! Lijkt me heel gezellig en Yuud....die is er zeker bij. Toch Yuud?

zoek je een cabin/hotel/camping? Wij zijn xx jaar geleden uit Melbourne vertrokken voor de Great Ocean Road in het weekend van Australia Day. Ook een heel goed weekend om niks meer te vinden, en alles zat vol. Tot in Princetown, en daar zat meteen letterlijk niemand meer dus hadden we de camping voor onszelf. En de 12 apostles. En de pinguins. En die ene slang ook.

Wij hebben in The Grampians onze 1e slang in levende lijve gezien. Gets, dat was toch even eng. Het bleken er 2 te zijn en bruin van kleur. Brown Snake? Jazeker....maar of het nu die gevaarlijke was? We zijn maar snel weggegaan.

Ha, ha, ik heb na lang zoeken (moest wel in ons budget passen) iets gevonden in Apollo Bay. We gaan opa laten kennismaken met het backpacken en dus slapen we 2 nachtjes in een hostel. Daar is het voor ons allemaal begonnen, dus hij moet het mee krijgen. Benieuwd hoe hij het vindt :D

Heb je ze nooit in Dunolly gezien? Als je naar de binnen-wc gaat zit er vaak een hele grote boven je brrr en verder zit hun hele huis enzo vol met redbacks, huntsmans, scorpioenen echt alles kom je tegen :) vind t s nachts naar de wc gaan bij hun nooit heel ontspannen..

Back