Ja heel graag! Dat is t enige obstakel, dan kunnen we eind nov al thee en wijn samen leuten!
Foto's van het huis!!
Die heb ik uiteraard gezien! Maar wil meer!!! Haha
Ja, dat is wel heel erg "unaustralian"Hoe kun je nu de Melbourne cup missen
Hoe kun je nu de Melbourne cup missen
Het is 'the race that stops the nation'....Maar ja, dat heel Victoria dan op vakantie gaat.........
Maar ja, dat heel Victoria dan op vakantie gaat.........
Het is 'the race that stops the nation'....
klopt. Vorig jaar had elke afdeling op de uni wel ergens een tv staan, en een 'function' georganiseerd voor de Melbourne Cup. Compleet met hapjes, wijn, 'bets' en van die dingen op je hoofd. Waar ik het meest verbaasd over was, was dat het alles bij elkaar minder dan een half uur duurde. En toen was iedereen weer weg.Ik wilde ook net zeggen: Dat is niet alleen Victoria hoor. De laatse keer dat ik tijdens Melbourne Cup in Australia was, waren we in WA. En ook daar kun je het niet missen
Even weg in eigen land! Dat klinkt wel aardig al zeg ik het zelf.
We zijn dit weekend naar The Grampians geweest. Het weer was niet geweldig, maar we hebben heerlijk gewandeld en genoten van de natuur.
En dat alles op een paar uur rijden. Heerlijk! We waren er ook nog nooit geweest, maar het is zeker voor herhaling vatbaar.
zoek je een cabin/hotel/camping? Wij zijn xx jaar geleden uit Melbourne vertrokken voor de Great Ocean Road in het weekend van Australia Day. Ook een heel goed weekend om niks meer te vinden, en alles zat vol. Tot in Princetown, en daar zat meteen letterlijk niemand meer dus hadden we de camping voor onszelf. En de 12 apostles. En de pinguins. En die ene slang ook.Ons volgende uitje gaat naar de Great Ocean Road op 2 november.
Is er toevallig iemand die uit ervaring nog een goede tip heeft voor accomodatie, dan houden we ons aanbevolen? Het is Melbourne Cup weekend (wisten wij veel), dus het is een kleine speurtocht naar accomodatie.
Leuk!! In december/januari nog een weekje ergens tussen M en A in afspreken? Nemen jullie dan Yuud mee?
Diiiiiiiieeeeeeeeellllll! Lijkt me heel gezellig en Yuud....die is er zeker bij. Toch Yuud?
zoek je een cabin/hotel/camping? Wij zijn xx jaar geleden uit Melbourne vertrokken voor de Great Ocean Road in het weekend van Australia Day. Ook een heel goed weekend om niks meer te vinden, en alles zat vol. Tot in Princetown, en daar zat meteen letterlijk niemand meer dus hadden we de camping voor onszelf. En de 12 apostles. En de pinguins. En die ene slang ook.
En al die andere slangen die er wel waren maar die je niet zag