Jeetje, is het echt al sinds juli geleden dat ik van mezelf heb laten horen? De tijd vliegt echt voorbij.
Even een klein updeetje tussendoor, want we zijn toch wel weer een paar ervaringen rijker.
Mijn wederhelft moest in juli voor de 1e keer van de baas naar Dallas. Oef, dat was een aardig eind vliegen vanaf hier, maar ja....dat wisten we al wel. Nou is Dallas jammer genoeg maar een hele saaie bestemming, dus niet echt een opwindend vooruitzicht.
Nee, dan had ik eerlijk gezegd toch iets meer geluk. Ik mocht van de baas op studiereis naar Vietnam. Wauw, dat had ik eerlijk gezegd niet durven dromen. Ik was zeer aangenaam verrast door Vietnam en heb genoten van de 1e tot de laatste minuut. Da's in ieder geval 1 populaire bestemming waar ik met heel veel plezier en eigen ervaring over kan vertellen. Nu nog iemand die een reis naar Vietnam bij mij komt boeken en ik heb mijn commissie verdiend
.
Helaas bestaat het leven in Oz niet altijd uit alleen maar leuke dingen. Na een heel kort ziekbed is ze heel rustig ingeslapen. Ze werd 104! Ik dacht dat ik mezelf wel had voorbereidt om op een dag dit trieste nieuws te horen, maar de realiteit bleek toch wel heel anders te zijn. Tja, je hoofd zegt doet, maar je hart doet het tegenovergestelde. Het was een moeilijke week met heel veel tegenstrijdige emoties. Eigen verdriet en het besef dat je zo graag even over wil wippen om te helpen en te troosten. Een week waarin ik ook veel heb geleerd. En een week waarin bleek hoe dichtbij we waren, want door een paar hele lieve mensen werden we er zoveel als mogelijk was bij betrokken. Met woorden en beelden. Daar zijn we erg dankbaar voor.
Verder gaat het hier heel goed. De meiden doen het geweldig op school en daarbuiten. De 1e logeerpartijtjes zijn achter de rug en het is een lust om te zien hoe kletsen en gieberen met hun nieuwe vriendjes. We hebben enorme bewondering voor ze. 8 Maanden en dan zo enorm gegroeid, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.
Over een week komt opa voor 3 maanden deze kant op en over 2 weken gaan we eindelijk verhuizen naar ons eigen huis.
Wat maakt het uit dat het druk is, zolang je de mooie kanten niet uit het oog verliest en vooral geniet van wat je in je vrije tijd allemaal kunt doen.
En wat ik nog steeds heerlijk vind.....gewoon in de auto stappen en rijden maar. Gewoon door de omgeving. Dat is puur genieten
.
Dag allemaal, tot de volgende keer.