Enkele reis naar Nederland is geboekt voor april. We hadden nu een goede deal met Tui. Het is een nachtvlucht en met de dreamliner dan kan ik wel even mijn bezwaren die ik heb met Tui aan de kant zetten. Vanuit Bonaire vlieg ik het liefst met KLM. Hahah
Maar goed we moeten nog het 2e deel boeken. Wij hebben besloten om met Singapore airlines te vliegen en waarschijnlijk te kiezen voor stopover van 3 uur in singapore.
Alleen nu het volgende kiezen wij voor premium economy class of de lite economy class. Er zit best veel prijsverschil per persoon tussen. Wie van jullie heeft met 1 van de class gereisd en wat is jullie ervaring? Voor bagage is het 5kg verschil tussen de class.
Thanks!
dreamliner is een fijn toestel en Tui heeft z'n service flink verbeterd, maar ik hoop wel dat je minimaal de comfort classic heb geboekt ;-). Ik weet niet hoe lang jullie zijn, maar paar weken geleden ben ik met Tui naar Orlando gevlogen en het was krap! easyJet krap zeg maar. We konden niet meer upgraden helaas. Ik ben 1m85 en ik kon maar net mijn knieën kwijt.
De vlucht naar Sydney met Singapore airlines is geboekt. Ik denk dat wij een hele goede deal hebben.
Alleen Singapore airlines geeft geen extra 5kg meer als je aangeeft dat het om een immigratie gaat. Wij hebben vanochtend telefonisch contact met ze gehad en ze gaven aan dat ze dit niet meer deden.
Misschiien dat we over een tijdje nog een keer bellen en wellicht kan het dan wel weer.
Heb je Amsterdam gebeld of Singapore? Mijn ervaring is dat ik beter geholpen werd door het Singapore kantoor dan door het Amsterdam kantoor (toen ik een keer problemen had met mijn flyer Miles gebruiken)
Gefeliciteerd!Vanochtend toen wij wakker werden was de golden email binnen.
Wij hebben onze grant gekregen . Helemaal happy hier!! Nu kan het echte plannen beginnen.
We beginnen maar eens met het vaststellen van de datum en de vliegtickets regelen. Wij zullen ergens in mei 2019 richting Sydney vliegen. Met welke maatschappij gaan we richting sydney?
Nu twijfelen we een zelf beetje tussen de emirates en singapore airlines. Bij beide heb je overstap alleen op een andere plek. Wij zijn flexibel wat betreft vertrekplaats (Amsterdam, brussel, dusseldorf, frankfurt). Welke maatschappij is voor emigratie en kind fijner om mee te vliegen? De kleine man (3 jaar, dan) vliegt ook mee en heeft ook zijn grant gekregen .
Weet iemand van jullie ook of dat het aantal kilos wat je mee mag nemen mag verdelen over meerdere koffers?
Alle tips zijn welkom!
Ik meen ergens gelezen te hebben dat een postbus niet wordt geaccepteerd als vast verblijfsadres, maar dat het adres van een campsite waar je verblijft dat wel kan zijn. evenals het adres van je bankkantoor.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat een postbus niet wordt geaccepteerd als vast verblijfsadres, maar dat het adres van een campsite waar je verblijft dat wel kan zijn. evenals het adres van je bankkantoor.
Dank je wel. Dit moet goed komen.En dan kun je je po box als postal address opgeven en komt je post allemaal daarnaartoe
. Bij 2 bedrijven een gesprek gehad, maar helaas niet door naar de volgende ronde. Het blijft toch lastig om op afstand te solliciteren.
Spannend! Nu gaat het echt beginnen! Ik ben redelijk goed bekend in de regio van Castle Hill en Hornsby; Wij hebben twee jaar in Cherrybrook en twee jaar in Kenthurst gewoond. Als je vragen hebt, stel ze gerust (mag ook dmv een pm).Hi,
Wij zijn inmiddels aangekomen in Sydney. De vlucht is goed gegaan, de kleine man heeft het goed gedaan! Na 2 dagen hotel, hebben wij onze camper opgehaald. Heerlijk om nu hier te zijn.
Op zoek naar een woning en werk. We gaan er nog vanuit dat manlief waarschijnlijk gaat werken in Sydney CBD. Inmiddels hebben wij Sydney een beetje bekeken.
Onze voorkeur gaat toch wel uit om buiten Sydney te gaan wonen. Het zou fijn zijn als mijn partner met het OV naar Sydney CBD kan. Voor nu denken wij aan een reisafstand tot ongeveer 1 uur, iets meer mag ook nog.
Wij willen in de omgeving van Hornsby en Castle Hill gaan kijken.
Omgeving Gosford (terrigal, bateau bay) spreekt ons ook erg aan, alleen wij denken iets te ver weg met OV naar Sydney CBD.
Als jullie nog tips hebben laat het weten.