Tommy_k
XPdite Sponsor
Ik zat er ook nog over te denken, maar makelaars hebben / hadden teveel macht. Als je uiteindelijk een contract met een makelaar hebt getekend dan zit je nog aan hem vast ook. Ook al 'verprutst' de makelaar het en verkoop je je huis uiteindelijk zelf of tegen een veel te lage prijs dan krijgt meneer / mevrouw alsnog provisie...
Met de huidige snelheid van verkopen kan ik me ook voorstellen dat makelaars tegenwoordig wat 'minder' krijgen (verdienen wil ik het niet noemen ).
Eigenlijk zou je een soort van 'no cure no pay' systeem moeten hebben. Als de makelaar niet verkoopt krijgt hij niets. Verkoopt hij wel dan krijgt hij zijn provisie... Dan kun je ook meerdere makelaars tegelijkertijd aan het werk hebben.
Met de huidige snelheid van verkopen kan ik me ook voorstellen dat makelaars tegenwoordig wat 'minder' krijgen (verdienen wil ik het niet noemen ).
Eigenlijk zou je een soort van 'no cure no pay' systeem moeten hebben. Als de makelaar niet verkoopt krijgt hij niets. Verkoopt hij wel dan krijgt hij zijn provisie... Dan kun je ook meerdere makelaars tegelijkertijd aan het werk hebben.
We hebben gisteren het contract met M2A getekend en opgestuurd. Nu kunnen we niet meer terug he!