LaSTaVaZa Karolawo

Bedankt!
Onze makelaar had hier een paar straten verder net een huis verkocht waar wat verbouwingen aan moesten gebeuren. Ze heeft toen alle mensen die naar dat huis kwamen kijken gescreend voor ons huis en een lijst gemaakt. Die mensen heeft ze dan naar ons huis laten komen kijken en het tweede koppel heeft het dan gekocht! Het huis was dus niet officieel op de markt en we hadden haar een week gegeven om het te verkopen aan een van de koppels op haar lijst!
Kan het wel nog niet vatten omdat het zo snel is gegaan!
Raar gevoel. Blij en ???
 
Da's inderdaad snel gegaan - gefeliciteerd.

Alleen - en ik wil me niet moeien of zo, het zijn mijn zaken niet - maar als ik het goed begrijp hebben jullie toch nog geen visum en zitten jullie ook in het nieuwe systeem, dus voor hetzelfde geld kan het nog wel even duren voor jullie effectief een visumaanvraag mogen doen - als "we" het al gaan mogen doen. Ik spreek van "we" aangezien mijn man in dezelfde sector werkzaam is als de jouwe en wij ook via skillselect moeten gaan.
Alé ja, het is gewoon zo maar een bedenking dat ik heb, hopelijk mogen we idd snel een aanvraag indienen, maar het kan evengoed nog 2 jaar duren of zo - tenzij jullie iets meer weten (via M2A of zo)? :)
 
Hoi
We hebben ons huis al verkocht omdat we het er toch niet meer leuk vonden. Er waren nog zoveel klusjes te doen en ik zag er geen eind aan komen. We hebben het nu ook voor een goede prijs kunnen verkopen zodat we hier wel weer terug iets leuks kunnen kopen als we ons visum toch niet zouden krijgen. We hebben echter wel goede hoop hoor. Inderdaad weten we niet hoelang het nog gaat duren voor we een visum hebben. Hopelijk weten we in februari meer en kunnen we dan iets voor korte of lange termijn huren als we nog geen visum hebben en in het beste geval zitten we dan richting Australië! Wie weet!? Afwachten en hopen!:up:
 
Potverdriedubbeltjes, nog geen visum en toch al verkocht! Het moest verboden worden ;)
Zitten wij hier met visum en blok aan been .... ehh ik bedoel met een huis.

Nou geniet er maar van! Je bent in ieder geval vrij om te gaan en staan waar je wilt!
 
We hebben het nu ook voor een goede prijs kunnen verkopen zodat we hier wel weer terug iets leuks kunnen kopen als we ons visum toch niet zouden krijgen.

Wow je huis snel en voor een goeie prijs kunnen verkopen terwijl het nog veel klusjes heeft, doe mij die makelaar maar!
 
Straks verkoopovereenkomst tekenen van het huis. Is toch emotioneel. Ik weet wel waarom we het doen, maar ik ben echt een janktrien(=huilebak?) @afterbang?
 
Back
Top