KarolineLawo
XPdite Sponsor
Ronnie heeft 7 jaar bij DHL gewerkt waar er voornamelijk in het engels werd gecommuniceerd!
Hoop doet leven! ( en studeren)
Hoop doet leven! ( en studeren)
Grappig voor ons is 'voormiddag' zo een normaal woord dat je vergeet dat jullie dat niet gebruiken Ik heb een jaartje in Nederland gewerkt en kreeg dikwijls verbaasde blikken als ik iets (in mijn ogen) heel gewoons zei. Grappig. Toch wel 2 verschillende talen somsMooi woord: voormiddag
Ben de laatste jaren voor mijn werk vaak in Merelbeke geweest en had dus zo'n 100 Vlaamse collegas (en een paar Walen maar die versta ik niet ) Nu werk ik ergens anders maar mis het Vlaamse met regelmaat!
Bedankt!
Die epc kerel kan maandagvoormiddag. Duurt dan nog 2 of 3 dagen voor we het certificaat krijgen en dan de verkoop in! iiiiiiieeeeeee! Spannend en akelig tegelijk!
Grappig voor ons is 'voormiddag' zo een normaal woord dat je vergeet dat jullie dat niet gebruiken Ik heb een jaartje in Nederland gewerkt en kreeg dikwijls verbaasde blikken als ik iets (in mijn ogen) heel gewoons zei. Grappig. Toch wel 2 verschillende talen soms
Mijn mama doet al de hele week niets anders dan huilen omdat we willen emigreren. Er is geen normaal gesprek mee te voeren...
Niemand begrijpt ons. Begrijpelijk, want we hebben hier ook een heel mooi leven. We hebben niks tekort.
Toch blijven we doorzetten, maar het maakt het wel moeilijker.
Mijn mama doet al de hele week niets anders dan huilen omdat we willen emigreren. Er is geen normaal gesprek mee te voeren...
Niemand begrijpt ons. Begrijpelijk, want we hebben hier ook een heel mooi leven. We hebben niks tekort.
Toch blijven we doorzetten, maar het maakt het wel moeilijker.
Wij gaan dit weekend maar eens bedenken hoe nu verder. Visum is binnen maar niemand weet dat (nog) Wellicht zijn we een beetje vreemd... Maar we gaan ook nog zeker niet heel binnenkort, dus er is nog tijd genoeg voor iedereen om die 5 fasen te doorlopen
"stuurden hun kat" Sorry hoor, ik weet dat je ander nieuws wilt horen maar dit is zo'n geweldige uitdrukking!
In Nederland is alles met Hond, bij jullie met Kat. Je kunt ze bijna 1 op 1 omwisselen in de spreekwoorden.
Bij ons komt er geen hond (er komt niemand) bij jullie is dat dan de kat. Geweldig toch!
Maar ja, huizen verkoop. Niet echt de leukste tijd van je leven zeg maar. Good luck!