Lastavaza Red dust

En dan zit je opeens de hele zaterdagavond op de eerste hulp...
Manlief had hele dag een vriend geholpen om zijn garage op te ruimen en planken op te hangen. Thuis nog ff snel gras maaien omdat er veel regen wordt verwacht komende week en toen ging het mis. Gestruikeld over dikke steen en toen grasmaaier over zijn voet getrokken. Au! Flink gat in zijn schoen en vol bloed, maar schade leek mee te vallen, alleen top van de grote teen was prut.(gelukkig geen slippers aan) Geneest wel, dachten we nog. Maar toen het 2 uur later nog flink bloedde toch maar even naar het ziekenhuis. En uiteindelijk toch gebroken + bloed = open breuk. Your admitted to hospital... begrijpen we dat goed, shit ja. We dachten nog even aan een grapje, maar nee dus: blijven! Direct aan het infuus en uiteindelijk reed ik na middernacht alleen naar huis. Onze eerste ervaring met het health system was positief, moesten alleen anderhalf uur wachten tot er een ziekenhuisbed beschikbaar was voor de nacht. Manlief is vanmiddag weer thuis gekomen maar mag alleen de komende twee weken niet lopen. Dat kon nog wel eens lastig verhuizen worden!
 
Balen zeg... Zit je niet op te wachten.

Hoeft niet geamputeerd te worden? Ach, valt weer mee:D(positieve noot)
Beterschap!
 
Dit soort dingen gebeuren altijd op een slecht moment! Hoewel er hiervoor natuurlijk ook geen goed moment is. Gelukkig is hij weer thuis en is het bij jullie toch weer om binnen te zitten. Helaas kan ik niet helpen, maar sterkte met de verhuizing!
 
Ook weer goed nieuws: het gewenste huis is binnen! Oude application verhaal opgediept, beetje opgefrist en direct weer het eerste huis is raak. Jippie! En helemaal lekker is dat het waarschijnlijk nog paar weken duurt voor we erin kunnen . Dus we gaan verhuizen naar de andere kant van de Great Western Highway. Straks weer lekker koken op gas (koken op elektrisch blijft vervelend), een bubbelbad en houtkachel . Dat maakt de verhuisperikelen wel draaglijk!
@janneke: dank! Maar waar blijft die borrel/lunch met jou?
@ Afterbang: van harte welkom, ook als het nog 358 dagen (ofzo ) duurt...
@HardCore: fijn zo'n positieve instelling. Daar ga je nog ver mee komen, waarschijnlijk wel tot in Australië!
 
Dat is gaaf! Gewoon wat je wilt :)

En die 358... dat 2 keer :(

Maar komt goed! Nog een hoop te doen hier om de het mogelijk te maken en de landing daar zo soepel mogelijk te laten zijn :up: En met mijn al reeds Australische tempo heb ik wel 600+ dagen nodig :D
 
Gefeliciteerd met jullie huis! Ik kom binnenkort weer naar Sydney. Ik stuur je wel een pm-metje.
 
Last edited:
Ik kan je helemaal geen pm sturen. Klopt dat? In elk geval kom ik in de week van 13 mei naar Sydney. Misschien kunnen we wat afspreken, nu het nog een paar weken duurt voor de verhuizing. Kijk maar even of je mij wel een pm kunt sturen.
 
Gefeliciteerd met t nieuwe huis :)

Wat een grasmaaier nachtmerrie zeg! Nu begrijp ik waarom Dunc zo boos op me word als ik t gras maai op m'n slippers... Zag daar echt t gevaar niet van in. Vanaf nu inderdaad goede schoenen aan
 
Gefeliciteerd met t nieuwe huis :)

Wat een grasmaaier nachtmerrie zeg! Nu begrijp ik waarom Dunc zo boos op me word als ik t gras maai op m'n slippers... Zag daar echt t gevaar niet van in. Vanaf nu inderdaad goede schoenen aan
En als het de grasmaaier niet is, zijn het de slangen wel. Ik loop echt niet met slippers door het hoge gras.
 
Back
Top