Lastavaza Skippie's: terug in NL

WOW wat snel!! :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van met z'n tweetjes

Groetjes Wilbert, Margo Anne en Sophie

[quote author=Bloemetjes link=topic=9531.msg148890#msg148890 date=1256753786]
[quote author=wenkah link=topic=9531.msg148885#msg148885 date=1256749713]
weer een slaap-adresje in het westen erbij  :p
[/quote]

Vanuit Nieuw-Zeeland gezien wel ja...
:roll:
[/quote]

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

[quote author=wenkah link=topic=9531.msg148885#msg148885 date=1256749713]
he gefeliciteerd!!! goed bezig  :up:

weer een slaap-adresje in het westen erbij  :p
[/quote]

En hij is niet eens  :blond:

:p

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GOED ZEG, WAT SNEL!!!!

ENNE, naar de bouw in Nijmegen gereden???? dat kan niet he, toch niet hier in de straat hoop ik? volgende keer laat je dat toch wel ff weten??

[quote author=lucy link=topic=9531.msg148971#msg148971 date=1256909644]
ENNE, naar de bouw in Nijmegen gereden???? dat kan niet he, toch niet hier in de straat hoop ik? volgende keer laat je dat toch wel ff weten??
[/quote]

Hahaha helemaal in mijn hieperdepieper vergeten dat jij i.d.d in Nijmegen woont Lucy! Ik heb je al een pm-etje gestuurd.

ze waren voor de deur aan het tegelen, zat me al suf te denken wie van de heren het had kunnen zijn....

He dat is dan goednieuws he gefeliciteerd :up: :up:

Wij zitten nu net een jaar in Perth en het bevalt ons uitstekent, we gaan zelf binnenkort een huis laten bouwen hopen dat ze in jan. beginnen met de bouw.

Veel suk6 met het afhandelen van alle zaken.

cheers Bennie& Katie

He dat is dan goednieuws he gefeliciteerd :up: :up:

Wij zitten nu net een jaar in Perth en het bevalt ons uitstekent, we gaan zelf binnenkort een huis laten bouwen hopen dat ze in jan. beginnen met de bouw.

Veel suk6 met het afhandelen van alle zaken.

cheers Bennie& Katie

So hee, alweer een jaar in Oz? Dat lijkt helemaal niet zo lang geleden dat jullie nog bij ons op het forumuitje waren.
Succes met de bouw, fijn joh!

Groetjes Ingrid

ze waren voor de deur aan het tegelen, zat me al suf te denken wie van de heren het had kunnen zijn....

Het was de knapste Lucy :grin:
Maar woon je echt in de "oude gulden straat"? Dat zou wel heel toevallig zijn geweest he

Thanks Marie.Voor ons wordt het echt de laatste Mundial vlg jaar. Nu jullie nog he. Hoe loopt het op dit moment?

Wat zal ik zeggen, het loopt...
Verschilt een beetje per dag eigelijk.
We gaan onze huisbaas een beetje bewerken of we langer mogen blijven wonen in dit huis.
Ben even niet gemotiveerd om weer alles te gaan verhuizen(binnen Nederland).
Verder proberen we de boel draaiende te houden, maar dat valt wel zwaar.
Maar we houden hoop, misschien veranderd er nog wel iets in positieve zin, zou zomaar kunnen toch :smile:

Bij jullie zal het ook wel hectisch zijn denk ik? :lol:
Maar wel errug leuk!

Marie

@ Marie: nee hoor,niet hectisch. Maar we hebben ook mooi de tijd om alles te regelen, want we gaan pas rond juli/augustus.
Wel ben ik constant bezig met alvast te bedenken wat we allemaal moeten regelen, en opschrijven als ik ergens aan denk.

We gaan a.s. weekend naar Berlijn, ons felbegeerde stickertje in onze paspoorten laten zetten.We maken er een feestweekendje van! Leuk hotelletje geboekt, dicht bij de ambassade. Wel hebben we maar 1 hele dag om te genieten van Berlijn, wnat zaterdags rijden we aan en komen dus pas ergens midden middag aan en op maandag gaan we eind ochtend weer weg.Het is jammer genoeg best een eind rijden.Maar dat doen we liever dan vliegen.

Als iemand nog tips heeft, van wat we zeker moeten zien in Berlijn, let us know!

Ik zou zeggen begin bij de Fernsehturm (TV toren) en loop dan lang de Berliner Dom en het Museuminsel via unter den linden naar Brandenburger Tor. Dan zit je ook vlakbij de reichstag. Als je door de poort (vanaf unter dem linden) naar links gaat kom je bij het holocaust memorial. Als je daar schuin oversteekt en dan rechtdoor en naar rechts en vervolgesn links (?) kom je bij checkpoint Charlie en het museum.

Wat nog meer? In de buurt van de Berliner Dom (a must als hij eindelijk eens open is..) heb je 2 leuke wijkjes. Nikolaiviertel en Hackischermarkt.

Tja als je een auto hebt zou je naar Sachsenhausen kunnen gaan (concentratie kamp) en je hebt natuurlijk ook nog charlottenburg en potsdam.
Have fun!

holocaust memorial.... checkpoint Charlie en het museum.

Tja als je een auto hebt zou je naar Sachsenhausen kunnen gaan (concentratie kamp) en je hebt natuurlijk ook nog charlottenburg en potsdam.
Have fun!

Mmmm Klinkt inderdaad als iets dat je gaat doen tijdens een feestweekend :rolleyes:

holocaust memorial.... checkpoint Charlie en het museum.

Have fun!

Mmmm Klinkt inderdaad als iets dat je gaat doen tijdens een feestweekend :rolleyes:

Tja.. helaas draait alles in Berlijn zo'n beetje om de muur en de geschiedenis daarachter.. vooral als je rond deze periode gaat...
Maar als je gewoon lekker wilt shoppen en van alles en nog wat qua eten wilt uitproberen moet je naar de kurfurstendam.

Back