Lastavaza Skippie's: terug in NL

Wauw wat ging dat snel zeg!

Toch wel goed om weten dat er toch nog visa worden uitgereikt af en toe (tussen alle andere berichtjes door!)

Gefeliciteerd en geniet ervan !!!  :up:  :lol:  :grin:

SUPER gefeliciteerd vanuit NieuwZeeland!!!! :up:

Niemand had volgens mij verwacht dat het zo snel zou gaan, maar nu kan je toch alla ons op het volgende forum uitje lekker de show stelen met je visum!

Groetjes en nogmaals veel plezier komend weekend, dan zal het het nog wel een keer vieren toch :D  :lol:

Oh Skippie, wat ontzettend leuk! Hartstikke fijn voor jullie! Houden jullie de bank? Indien van wel, dan niet mét taart stuiteren hè :-D

Keimooi!

Ireen.

Eigenlijk wel super snel gegaan!!! Las even terug wanneer jullie de bevestiging kregen (19 okt) dat jullie een CO hadden en nu een visum. Dat is 1 week!

Hoe is het gegaan gisterenavond? Rimko zeker met zijn vrienden gevierd? Jij wat traantjes gelaten tijdens de telefoongesprekken of was de glimlach niet van je gezicht af te krijgen?

Super zeg, zit ik hier op m'n werk  :x ff xpdite checken en weer een stel op weg naar Oz.
[move][size=50pt]Van harte gefeliciteerd[/size].[/move]

Groetjes en veel feestjes
Johan en Yvonne

:smile: :smile: Ik wordt zo blij van al jullie berichtjes! Kei leuk! :smile: :smile:

@ Alie: inderdaad, wie had gedacht dat jij gelijk kreeg met je "paar daagjes wachten" Gekkenwerk!hahaha
@ Stefan en Marijn: Thanks guys! We gaan jullie gewoon na-apen  :wink: Forumuitje MET visum,in de zomer naar sunshinecoast, en van het weekend vieren komt ook wel goed. We hebben een lekkere fles Asti klaar liggen  :drink:
@ Ireen: nee, nu blijft de bank hier, ik heb je tip te laat gelezen  :grin:
@ Bloemetje: mijn broer reageerde verbazingwekkend enthousiast! Hij neemt ons mee uit eten om het te vieren?! Mijn liefste vriedinnetje was niet zo blij, maar er kon wel een glimlach vanaf. Geen traantjes.
@ Kathren: niet normaal he hoe snel het was. Ik kan er nog steeds niet bij met mijn pet.En ik heb inderdaad nog steeds een big smile, die gaat komende tijd niet weg.Ik heb Rim niet meer gezien , wel gevoeld vannacht rond 02.30( sorry niet vunzig bedoeld! :grin: )

Ik wil even zeggen dat ik het zo lief vind van alle mensjes hier die nog zo lang moeten wachten voor ze iets horen ( wat ik trouwens belachelijk vindt van het Diac, die veranderingen die ze zo snel nemen ) dat jullie zo enthousiast reageren. Vindt ik getuigen van medelevendheid. Heel lief  :up:

Hoi Family of 6,

Jullie lopen precies een maand voor ons uit (wij hebben 175 electronisch ingediend op 31 augustus), ben dus heel benieuwd of jullie inderdaad de planning moeten aanpassen!

groeten,
Laurens

Dat het bij mij nou net niet zo snel gaat (of laten we zeggen: zo langzaam gaat), betekend niet dat ik niet blij ben dat anderen gewoon lekker door kunnen gaan met plannen en hun visum krijgen. Ben blij dat er in ieder geval nog mensen zijn bij wie het wel soepeltjes verloopt. Dat wil overigens niet zeggen dat ik het mezelf niet zou gunnen hoor :grin:

Maar geniet ervan...  :up:

[move][size=50pt]BINGO!!!!!!!!!![/size][/move]
[move](weer eens wat anders dan gefeliciklapstaart ;-) ).[/move]

BTW: Ik kan het zo gauw even niet meer vinden, waar wildenjullie je ook al weer gaan vestigen in AU??

Yéééeéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé!!!!!!!!!!!

Dié is binnen!!  :congrats:

:grin:
Marika

[quote author=perthpete link=topic=9531.msg148858#msg148858 date=1256731188]

BTW: Ik kan het zo gauw even niet meer vinden, waar wildenjullie je ook al weer gaan vestigen in AU??
[/quote]

Wij gaan naar the sunshinecoast Pete. Next summer... hier zomer dan dus.  :cool:

[quote author=wenkah link=topic=9531.msg148885#msg148885 date=1256749713]
weer een slaap-adresje in het westen erbij  :p
[/quote]

Vanuit Nieuw-Zeeland gezien wel ja...
:roll:

Back