:smile: :smile: Ik wordt zo blij van al jullie berichtjes! Kei leuk! :smile: :smile:
@ Alie: inderdaad, wie had gedacht dat jij gelijk kreeg met je "paar daagjes wachten" Gekkenwerk!hahaha
@ Stefan en Marijn: Thanks guys! We gaan jullie gewoon na-apen :wink: Forumuitje MET visum,in de zomer naar sunshinecoast, en van het weekend vieren komt ook wel goed. We hebben een lekkere fles Asti klaar liggen :drink:
@ Ireen: nee, nu blijft de bank hier, ik heb je tip te laat gelezen :grin:
@ Bloemetje: mijn broer reageerde verbazingwekkend enthousiast! Hij neemt ons mee uit eten om het te vieren?! Mijn liefste vriedinnetje was niet zo blij, maar er kon wel een glimlach vanaf. Geen traantjes.
@ Kathren: niet normaal he hoe snel het was. Ik kan er nog steeds niet bij met mijn pet.En ik heb inderdaad nog steeds een big smile, die gaat komende tijd niet weg.Ik heb Rim niet meer gezien , wel gevoeld vannacht rond 02.30( sorry niet vunzig bedoeld! :grin: )
Ik wil even zeggen dat ik het zo lief vind van alle mensjes hier die nog zo lang moeten wachten voor ze iets horen ( wat ik trouwens belachelijk vindt van het Diac, die veranderingen die ze zo snel nemen ) dat jullie zo enthousiast reageren. Vindt ik getuigen van medelevendheid. Heel lief