heel ff snel de groetjes uit brisbane. 31 graden, zonnig....... en bijna een auto gekocht!
Groetjes, Marijn en Stefan.
Vorige keer zijn we ook met Quantas gevlogen, vond ik erg goed.Maar als we naar Brissie willen is dit niet de makkelijste manier, want dan wordt het zoiezo 2 x overstappen. Of misschien niet echt overstappen maar wel 2x landen en opstijgen en dat is wat ik liever niet heb.ik vlieg 6 feb met Qantas. Geen idee hoe de vlucht e.d. is, maar als je op Frankfurt opstapt (wat ik ook doe) kun je in 1x doorvliegen naar Sydney. Je hebt dan alleen een tankstop in Singapore.
Thanks Yvonne, maar met zo'n maatschappij durf ik echt niet te vliegen! Onbekend, dus liever niet.Ik heb op zich ook goede prijzen gezien bij Sinpagore Airlines, dus zou ik liever met hun gaan.Ik heb geen flauw idee hoe deze maatschappij is maar ze vliegen vanuit Brussel en Duitsland voor een goede prijs. http://www.etihadairways.com/sites/etihad/Pages/GatewayPage.aspx
Dit was de goodkoopste die wij tegen kwamen
Hoe heb je die gevonden Kathren? Ik kan maar niet gericht zoeken :|http://forum.xpdite.net/topic/9187-ideeen-voor-goedkope-vliegtickets/
Hier de link naar meer gesprekstof over tickets :wink:
Tuurlijk, en ik ga ook liever in een trein, en ik weet dat dat gevaarlijker is dan vliegen, maar ja dat weeet mijn verstand, maar leg dat maar eens uit aan mijn gevoelVoor ons is het nog niet aan de orde, maar op welk forum je ook kijkt: iedereen is altijd vol lof over Singapore Airlines.
En een vliegtuig is gewoon een bus zonder uitzicht. In de auto ga je eerder dood en daar stap je gewoon in denk ik?
Oh! eindelijk gevonden hoe je moet multi quoten, fijn!
Malaisian airlines staat i.d.d goed aangeschreven Femke, maar was een stuk duurder dan b.v Singapore airlines.
Vorige keer zijn we ook met Quantas gevlogen, vond ik erg goed.Maar als we naar Brissie willen is dit niet de makkelijste manier, want dan wordt het zoiezo 2 x overstappen. Of misschien niet echt overstappen maar wel 2x landen en opstijgen en dat is wat ik liever niet heb.ik vlieg 6 feb met Qantas. Geen idee hoe de vlucht e.d. is, maar als je op Frankfurt opstapt (wat ik ook doe) kun je in 1x doorvliegen naar Sydney. Je hebt dan alleen een tankstop in Singapore.
Quantas werkt samen met BMI en British Airways. En vliegen of via Londen of via Frankfurt. Dit wil ik de uitzwaaiers niet aan doen.En 2x overstappen ik mezelf niet.Quantas werkt toch samen met Cathay Pacific? 2x overstappen of landen richting Brissie verschilt per dag. De ene dag vliegen ze nm HKG naar Brisbane (met een tussenlanding in Cairns) en de andere dag vliegen ze HKG naar Cairns (met eerst een stop in Brissie).
Ik keek dus op de juiste site's. Das mooi. Ik had ook nog bij de S.A em M.A site gekeken maar dat was hetzelfde als op vliegwinkel.nl enzo.Voor mij was Maleisie Airlines goedkoper dan Singapore, zoals gezegd hebben ze gewoon wel eens leuke aanbiedingen...
Als je even kijkt op www.cheaptickets.nl of www.vliegwinkel.nl krijg je een overzicht van de maatschappijen en prijzen. Soms hebben ze op de site van Maleisie of singapore zelf erg goede aanbiedingen, dus hou die in de gaten.
Overigens heb ik met beide (zowel singapore als maleisie) erg goede ervaringen mbt het vliegen. Beide goede beenruimte, vriendelijk personeel, prima service en veiligheid! Ik kies overigens zelf liever, met zo'n lange vlucht, voor iets meer comfort dan het aller aller goedkoopste. Een leuke deal is leuk, maar als het me een eurootje of 50 meer kost om wat betere service of meer comfort te hebben betaal ik dat er graag voor. Moet tochal zo lang zitten. Daarnaast zou ik er zelf niet zo heel snel voor kiezen met een onbekende maatschappij te vliegen, maar dat is gewoon mijn keuze en kan iedereen anders over denken.
Nah, dan heb ik wel geboekt.Ik denk hoe eerder, hoe geodkoper. Of je moet echt durven gokken op een last minute, maar dat doen we liever niet.In April gaat m'n collega het proberen met Etihad, ik houd jullie op de hoogte. Als je dan nog niet geboekt hebt.