Lastavaza Skippie's: terug in NL

holocaust memorial.... checkpoint Charlie en het museum.

Tja als je een auto hebt zou je naar Sachsenhausen kunnen gaan (concentratie kamp) en je hebt natuurlijk ook nog charlottenburg en potsdam.
Have fun!

Mmmm Klinkt inderdaad als iets dat je gaat doen tijdens een feestweekend
rolleyes.gif

Tja.. helaas draait alles in Berlijn zo'n beetje om de muur en de geschiedenis daarachter.. vooral als je rond deze periode gaat...
Maar als je gewoon lekker wilt shoppen en van alles en nog wat qua eten wilt uitproberen moet je naar de kurfurstendam.

Ik denk dat Sacha vooral doelde op het concentratiekamp. Vast indrukwekkend, maar om er nou mee te vieren dat je je visum kunt ophalen...

ach iedereen zo zijn eigen idee van een feestelijk weekend :wink:
Maar dankzij Alie heb ik ook ideetjes voor leuke wijken.
Mijn vriendin had het over een leuke wijk, de schilderswijk, of kunstenaarswijk ofzo? Weet jij dan welke ik bedoel Alie?

Het was een heel leuk weekend! :smile: En hier hebben we de afgelopen 18 maanden voor "geknokt" :

Nou, geen foto erbij dus, want ik ben weer eens "not allowed to use bla bla bla "

Anyway, wij zijn de gelukkige bezitters van het VISUM! ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ owww... hadden we al eens vaker gezegd he, maar nu voelt het nog beter omdat we het nu ECHT in ons paspoort hebben staan

Thanks to Move2Australia en natuurlijk dat Rimko het juiste beroep ( met opleiding ) heeft gekozen want anders ....

:up: :up: :up:
Helemaal top. Ik geloof graag dat het heel goed voelt om het stickertje nu daadwerkelijk in je paspoort te hebben. Die neemt niemand je meer af!!!!

Leuke foto trouwens!
Jullie stralen helemaal! :sunny:

He shit, multiquote doet het ook al niet bij mij...
Maar euh thanks Marie! Ik vond dat we al een beetje te winters-wit zijn, maar als we stralen dan is een zonnebankje nog niet nodig dus

Helemaal top. Ik geloof graag dat het heel goed voelt om het stickertje nu daadwerkelijk in je paspoort te hebben. Die neemt niemand je meer af!!!!

Zeker niet! maar ik heb wel ff nagevraagd dat , mocht het wel gebeuren ( dat iemand het afpakt) :roll: dan weet ik dat het weer een tripje Berlijn moet worden :p

Hele leuke foto!!! Wat hebben jullie uiteindelijk in Berlijn gezien/gedaan?? (behalve de aussie ambassade van binnen bewonderd??)

Aah jullie hebben ook zo'n mooie onleesbare sticker!!
Hij lijk op de mijne :cool:
Neem zaterdag mee!! Haha.. Kunnen we er met zijn allen boven gaan kwijlen..
xx

Aah jullie hebben ook zo'n mooie onleesbare sticker!!
Hij lijk op de mijne :cool:
Neem zaterdag mee!! Haha.. Kunnen we er met zijn allen boven gaan kwijlen..
xx

Hee d'r wordt niet gekwijlt boven mijn mooie paspoort he! :lol: :p

Hele leuke foto!!! Wat hebben jullie uiteindelijk in Berlijn gezien/gedaan?? (behalve de aussie ambassade van binnen bewonderd??)
Ik wil ook multi quoten!

We hebben lekker rondgewandeld en kwamen hier: de leuke wijk Nicolaiviertel, lekkere restaurants daar, toen een hele hoop oude gebouwen gezien ( ik weet allemaal niet meer wat voor iets het was,o.a.museums volgens mij :grin: sorry wij zijn toch meer van natuur dan cultuur ) tv toren , brandenburgertor, tiergarten,holocaust monument,het gebied rond potdammerplatz, checkpoint Charlie, en off course de muur met de mooie tekeningen ( east side gallery )

Ik wil ook multi quoten!

We hebben lekker rondgewandeld en kwamen hier: de leuke wijk Nicolaiviertel, lekkere restaurants daar, toen een hele hoop oude gebouwen gezien ( ik weet allemaal niet meer wat voor iets het was,o.a.museums volgens mij :grin: sorry wij zijn toch meer van natuur dan cultuur ) tv toren , brandenburgertor, tiergarten,holocaust monument,het gebied rond potdammerplatz, checkpoint Charlie, en off course de muur met de mooie tekeningen ( east side gallery )

Jullie hebben dus veel gedaan! East side gallery vond ik trouwens erg tegenvallen dit jaar. Alle mooie/goede tekeningen van vorig jaar waren verdwenen. Erg jammer!

Yes!!!! Hij zit er in die visum! Wil het zaterdag ook bekijken :wink:

Jullie foto is echt grappig... vooral dat duimpje die er tussenuit steekt! :lol:

Het was een heel leuk weekend! :smile: En hier hebben we de afgelopen 18 maanden voor "geknokt" :

Nou, geen foto erbij dus, want ik ben weer eens "not allowed to use bla bla bla "
Dan maar (saai) de link foto visum

Anyway, wij zijn de gelukkige bezitters van het VISUM! ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ ^_^ owww... hadden we al eens vaker gezegd he, maar nu voelt het nog beter omdat we het nu ECHT in ons paspoort hebben staan

Thanks to Move2Australia en natuurlijk dat Rimko het juiste beroep ( met opleiding ) heeft gekozen want anders ....

Ik kreeg mijn foto er ook niet op, maar je moet 'm eerst even via bv easy resize verkleinen...

Ik kreeg mijn foto er ook niet op, maar je moet 'm eerst even via bv easy resize verkleinen...
[/quote]

Het had niet te maken met de size volgs mij maar gewoon dat ik geen toegang kreeg om een foto in te voegen.

Yes!!!! Hij zit er in die visum! Wil het zaterdag ook bekijken :wink:

Jullie foto is echt grappig... vooral dat duimpje die er tussenuit steekt! :lol:

Ik heb de foto toch maar ff verwijderd want onze gegevens stonden een beetje te goed leesbaar op de foto en je weet maar nooit wie er mee leest.....

Back