Hahaha ja Eva, we zijn weer ietsjes dichter bij jullie komen wonen. ff bakkie doen van de week? :grin:
De 1e week zit erop. Pffff het was niet makkelijk moet ik zeggen. Ik moet voor mijn baan echt heel veel weten.
Maar als je maar 2x halve dag bent "ingewerkt" dan is het toch maar moeilijk als je dan meteen alles maar moet doen. En ik sta alleen, dus niemand om ff iets aan te vragen. Je kloot maar een beetje aan.
Das dus blijkbaar heel Australisch, heb ik van meerdere begrepen. Dat in het diepe gegooi. Leuk.... NOT!
Werd er van de week wel even beetje moedeloos van. Nieuw werk ( mijn 1e baan in Oz!), nieuw huis ( wat niet echt een onderkomen is wat we zouden kiezen als we keus hadden ) geen bekenden meer in de buurt,dus alles weer helemaal opnieuw. Best stressvol.
Ik ben nogal perfectionistisch en wil alles meteen goed doen,maar dat kan dus niet. En ik vind het wel belangrijk om het goed te doen,ook omdat het met geld gemoeid(t?) gaat.
Baas is wel relaxt, maar mij een beetje te relaxt. Komt wel goed, je moet het gewoon doen....zegt ie. Ook zo relaxt: we krijgen nog handje contactje betaald!? ( niet alleen wij hoor, iedereen.Is toch middeleeuws niet dan? )
Het contact met de backpackers is wel erug leuk hoor. En de avonden die ik werk zijn stuk rustiger dan de weekenden, dus ik kan af en toe beetje relaxen. Ik weet zeker dat ik over een paar weken denk, was het nou zo moeilijk? :smile: maar ja, das een nieuwe baan toch wel vaak in het begin he.
Rim, als altijd, vind het allemaal wel best. Hij doet zijn ding , zegt ie, en hij is zeker van een inkomen. Dus die maakt zich geen zorgen. Wel vind ie het niet zo leuk om als "boeman" te moeten optreden als de mensen nog herrie maken na 11.00pm. Want het moet rustig zijn na die tijd.
Verder is het nog even wennen met de werktijden, hebben we niet echt een fijn slaap ritme , omdat Rimko eruit moet als er herrie is, en die hoor ik soms eerder dan hij...dus beide wakker.
Maar ook dit zal wel een kwestie van wennen zijn.(hoop ik toch)
Onze vrije tijd is hier wel heel lekker
Wel ietsjes minder zon dan in the Sunshine Coast,maar dat mag de pret nie drukken. De walvissen maken veel goed! Die habben ze daar natuurlijk ook, in Coolum hoorde ik gisteren. Maar vandaag dus tussen de walvissen door ge-kayakt! Ge-wel-dig!!! Dit is een van de tourtjes die we boeken voor de gasten, en wij mogen dan gratis mee, om te kijken wat we eiegnlijk verkopen. Cool!
Waar we ook blij van worden is na een lekker hapje ( genoeg keuze hier ) richting strand te lopen, waar het nog licht is ivm daylight-saving, en dan een straat bandje horen met trommels,gitaar en mensen erom heen die gewoon lekker los gaan op de muziek. Gezellig :smile:
Hopen dat mijn werkweek morgen ietsjes beter gaat dan de 1e... ik weet toch in ieder geval iets meer dan 1 week geleden :wink: