Lastavaza Skippie's: terug in NL

Thanks y'all!!
Als je het niet zou weten waar het om ging, lijkt het op 27 okt 2009 :smile: Maar net als het visum krijgen is dit ook een big deal voor ons.

@ Yvonne: Das lief gezegd van je :smile: Jullie mogen ook bijna he! Nog maar 2,5 maand.Gaaf!
@ Jerden: Das wel gezellig als je even langs komt, ik denk dat ik vlg week er nog wel sta (altijd onder de bomen) ,maar 100% zeker weet ik het niet.Stuur als je gaat anders even een PM-etje? Morge ga ik igg wel.
En zondag Peregian Beach market. Ik ga nog even proberen t een en ander te verkopen, scheelt weer aan verhuizen he. In Byron hoop ik dan weer door te gaan, en de maandelijkse markt te gaan doen.
 
Receptioniste , Heb je het goed allemaal uitgezocht dat je zeker weet wat je functie is als je begint.
Voordat je het weet zit je in 1 kamer met 10-tallen andere vrouwen te kreunen en te hijgen.

:grin: :grin:

Voordat je alles verkoopt en geen eigen onderdak meer hebt...toch maar even googlen wat dat bedrijf inhoud.

Cheers,

Jack :grin:
 
Nou Jack, dat is wel heel negatief ;)

Maar skippie, gefeliciteerd! Zo zie je maar dat alles op z'n plek valt/
 
Nou Jack, dat is wel heel negatief ;)

Dat ligt eraan hoe je het bekijkt :grin: :evil: :grin:
Jack is nooit negatief en ik zou het bescheuren als iemand mij zo'n ervaring zou vertellen...."G^&*&verD(e dacht dat ik een goede baan had gekregen bleek het ..... :grin:

Jack :evil:
 
Jack is gek, dat weet toch iedereen ondertussen zeker wel?
Ben er geweest jongen, en het zag er lekker goed uit.
We hebben nu een gemeubileerd huurappartement,dus zullen ze niet leuk vinden als ik het hier allemaal verkoop :wink:
 
Haha, ik bescheur me/het altijd als ik die opmerkingen van Jack lees.

Dus, @Jack in december eens een biertje drinken? Kan je ons eens wat meer vertellen over NT en omgeving :)

@skikkie Super zeg! Volgens mij is dat ook een stuk beter dan casual tegelzetten, zeker met zo'n baas! :up: Wish you all the luck en tot gauw! ;)
 
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt :grin: :evil: :grin:
Jack is nooit negatief en ik zou het bescheuren als iemand mij zo'n ervaring zou vertellen...."G^&*&verD(e dacht dat ik een goede baan had gekregen bleek het ..... :grin:

Jack :evil:

Ik vind het altijd zo jammer dat jij blijkbaar de enige bent die mijn droge humor inclusief smileys doorheeft :p ;)
afro.gif
 
Hee, wat een geweldig nieuws!! En wat een leuke banen! Wauw, helemaal GOED :) Fijn een rustige tijd om in te werken en dan met de zommer lekker druk. En nog in Byron Bay ook, prachtige omgeving :)

Goed gedaan!
 
En nog in Byron Bay ook, prachtige omgeving :)

Goed gedaan!

:up: :up: absoluto.

Ik steek de draak er maar mee hierboven ...dat weten de skippies van Jack maarrrr........... heel goed gedaan guys, veel fun in deze prachtige omgeving.

Have a great weekend,

Jack :evil:
Ps; altijd weer fijn om Ireen te zien op xpdite :up:
 
Wow! Goed bezig Ingrid! En Rim ook natuurlijk!
Ik heb jullie(niet alleen jullie hoor...) al zo lang niet meer gevolgd, ik ga snel bijlezen!
Heel veel succes met alles!
Ik PM jullie snel, kunnen we bijkletsen.....X
 
Haha, ik bescheur me/het altijd als ik die opmerkingen van Jack lees.

Dus, @Jack in december eens een biertje drinken? Kan je ons eens wat meer vertellen over NT en omgeving :)

@skikkie Super zeg! Volgens mij is dat ook een stuk beter dan casual tegelzetten, zeker met zo'n baas! :up: Wish you all the luck en tot gauw! ;)

Ha ha ha ik mag Jack zijn humor wel, hij heeft ook maar gewoon een klein hartje misschien van graniet :lol: mar dat doet er niet toe toch??

Yes het is weekend
 
We zijn echt een stelletje lucky basterds!We zitten in een lekkere positive flow :lol:

Leasebreak....want ons huurcontract liep officieel tot eind dec. En we moeten op 4 okt in Byron beginnen.( waar we dan ook wonen ) Dus we moesten er stukken eerder uit. Nu is het een rustige tijd wat verhuren betreft.
De realestate agent had ons hele mooie appartementje op t internet gezet, en was het duimen en hopen op een nieuwe huurder.Ze zei er al bij dat het wel eens moeilijk zou worden.
Meteen 2 dagen later....een bezichtiging! Nou, dachten we al, als je het op internet al leuk genoeg vond, gaat het in real life echt nie tegenvallen voor ze. Dus we hadden ff extra goed opgeruimd en gepoetst.
Belt de makelaar vandaag....jawel!! Ze hebben al een nieuwe huurder! Wat een f*king timing zeg! :grin:
Ik denk dat er heel wat mensen zijn die gewoon tot het eind van het contract moesten uitzitten.Want die verhalen ken ik ( he Maluka ) :wink:
Maar dit heeft ons nu 4440,- dollar bespaard! Dus we gaan lekker! :smile:

Vandaag had ik mijn laatste dagje op Eumundi markets.Was een goeie verkoopdag geweest -> ik had misschien altijd een bordje erbij moeten zetten "last day - last chance!" hahaha Want dit werkte moet ik zeggen!
Het leukste was dat ik in die maanden op de markt veel leuke lieve mensjes ontmoet had,- jammer ze te moeten missen!- maar ze kwamen me allemaal het beste wensen en met een dikke knuffel erbij.
Van mijn 3 beste marktvriendjes nog kadootjes gehad, die ze speciaal voor ons gemaakt hadden.Lief he! ( alles op Eumundi is b.t.w handmade )

He, het is vandaag weer een van die vele dagen.... (zie mijn handtekening hieronder)

I love Australia and it's beautiful people!!! :wub: :happysun:
 
OOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

All's good! Wordt er echt helemaal blij van als ik lees wat jullie allemaal tegemoet komt! Gewoon bestellen en komt goed, zie je wel!
Go with the flow guys... we komen snel met jullie mee doen~!!!!

Loving it! Betty xxx
 
Hallo!

Ik had al een aantal updates gehad via de SMS-tamtam, en moet zeggen dat dit wel erg goed klinkt. Wat een goede deal, salaris en niet de kosten van een huurwoning!

Het is lang geleden dat ik een Byron ben geweest, en daar is niet heel veel van bijgebleven (dat zal ook wel met dat festival in Nimbin te maken hebben gehad...) maar aan jullie verhaal te horen zijn jullie erg tevreden met de move! Oh, en als ik mijn topografie goed heb, zijn jullie nu ook weer (iets) dichter bij ons komen wonen :)

Veel succes, en wie weet tot gauw!

Groeten,
EandE
 
Hahaha ja Eva, we zijn weer ietsjes dichter bij jullie komen wonen. ff bakkie doen van de week? :grin:

De 1e week zit erop. Pffff het was niet makkelijk moet ik zeggen. Ik moet voor mijn baan echt heel veel weten.
Maar als je maar 2x halve dag bent "ingewerkt" dan is het toch maar moeilijk als je dan meteen alles maar moet doen. En ik sta alleen, dus niemand om ff iets aan te vragen. Je kloot maar een beetje aan.
Das dus blijkbaar heel Australisch, heb ik van meerdere begrepen. Dat in het diepe gegooi. Leuk.... NOT! :mad: Werd er van de week wel even beetje moedeloos van. Nieuw werk ( mijn 1e baan in Oz!), nieuw huis ( wat niet echt een onderkomen is wat we zouden kiezen als we keus hadden ) geen bekenden meer in de buurt,dus alles weer helemaal opnieuw. Best stressvol.
Ik ben nogal perfectionistisch en wil alles meteen goed doen,maar dat kan dus niet. En ik vind het wel belangrijk om het goed te doen,ook omdat het met geld gemoeid(t?) gaat.
Baas is wel relaxt, maar mij een beetje te relaxt. Komt wel goed, je moet het gewoon doen....zegt ie. Ook zo relaxt: we krijgen nog handje contactje betaald!? ( niet alleen wij hoor, iedereen.Is toch middeleeuws niet dan? )
Het contact met de backpackers is wel erug leuk hoor. En de avonden die ik werk zijn stuk rustiger dan de weekenden, dus ik kan af en toe beetje relaxen. Ik weet zeker dat ik over een paar weken denk, was het nou zo moeilijk? :smile: maar ja, das een nieuwe baan toch wel vaak in het begin he.
Rim, als altijd, vind het allemaal wel best. Hij doet zijn ding , zegt ie, en hij is zeker van een inkomen. Dus die maakt zich geen zorgen. Wel vind ie het niet zo leuk om als "boeman" te moeten optreden als de mensen nog herrie maken na 11.00pm. Want het moet rustig zijn na die tijd.
Verder is het nog even wennen met de werktijden, hebben we niet echt een fijn slaap ritme , omdat Rimko eruit moet als er herrie is, en die hoor ik soms eerder dan hij...dus beide wakker.
Maar ook dit zal wel een kwestie van wennen zijn.(hoop ik toch)
Onze vrije tijd is hier wel heel lekker :cool: Wel ietsjes minder zon dan in the Sunshine Coast,maar dat mag de pret nie drukken. De walvissen maken veel goed! Die habben ze daar natuurlijk ook, in Coolum hoorde ik gisteren. Maar vandaag dus tussen de walvissen door ge-kayakt! Ge-wel-dig!!! Dit is een van de tourtjes die we boeken voor de gasten, en wij mogen dan gratis mee, om te kijken wat we eiegnlijk verkopen. Cool!
Waar we ook blij van worden is na een lekker hapje ( genoeg keuze hier ) richting strand te lopen, waar het nog licht is ivm daylight-saving, en dan een straat bandje horen met trommels,gitaar en mensen erom heen die gewoon lekker los gaan op de muziek. Gezellig :smile:

Hopen dat mijn werkweek morgen ietsjes beter gaat dan de 1e... ik weet toch in ieder geval iets meer dan 1 week geleden :wink:
 
Back
Top