Lastavaza Skippie's: terug in NL

cool!! altijd goed om te horen dat je niet tegen kietelen kan (lees: gezond bent)
er zit iig progressie in!  :up:
 
Heee.... we kijken nu net weer even op de computer hoe het met onze aanvraag gesteld is, en nu zie ik iets nieuws staan:

"Application being processed futher"

Weet iemand wat dit betekend?? [size=7pt]hebben we dan een CO?[/size][size=6pt]oeii ik begin al bijna te kwispelen!![/size]
 
Hoi hoi,

ze zeiden tegen ons idd dat t betekent dat je een CO hebt. Maar wij hebben nooit iets van een CO gehoord dus we durven t niet met zekerheid te zeggen.
Maar....ze zijn er iig mee bezig geweest en geeft de burger weer moed, niet dan!?  :up:

Succes en hou ons op de hoogte!!

Groetjes Stefan en Marijn
 
Helaas betekend dat niet dat je een CO hebt. Dit staat bij mij namelijk ook. Dit betekend dat ze op die dag je dossier hebben geraadpleegd. Dat kan ook zijn omdat je de DIAC hebt gemaild met een vraag of iets dergelijks...
 
[quote author=skippie link=topic=9531.msg147935#msg147935 date=1254920871]
He he eindelijk weer wat te melden in ons topic!

We hebben de medische keuring achter de rug.En zoals het er naar uit ziet zijn we gezond!  :smile: We vonden het best grappig die keuring.Je wordt o.a hardstikke gekieteld door de dokter! (kijken of je reflexen werken, nou vooral die van Rimko werken goed want hij vloog de lucht in toen ze onder zijn voeten streken)  :grin:
Ook grappig was de gehoor test. De dok ging een paar stappen van me af staan en fluisterde wat getallen die ik dan moest noemen  :shout:

Omdat die nieuwe veranderingen er aan komen hebben we besloten om vast de medische keuring en VOG te frontloaden ( zoals dat zo mooi heet )
Omdat we op de CSL staan zal dit waarschijnlijk toch binnen nu en een korte tijd aangevraagd worden zodra we een CO hebben.
Nu dus weer wachten..... en maar duimen dat we dus op tijd alles ingediend hebben  :up:

Groetjes Ingrid en Rimko

[/quote]

:up: Toch weer prettig dat je dan weer gezond bent. Nu is het echt nog alleen even wachten...
 
[quote author=Catkin link=topic=9531.msg147963#msg147963 date=1254940406]
Helaas betekend dat niet dat je een CO hebt. Dit staat bij mij namelijk ook. Dit betekend dat ze op die dag je dossier hebben geraadpleegd. Dat kan ook zijn omdat je de DIAC hebt gemaild met een vraag of iets dergelijks...
[/quote]

We hebben niet gemaild of iets dergelijks, dus wie weet wat het betekend! Spannend!
In ieder geval hebben ze ons dossier in handen gehad. :lookatit:  :smile:
 
Dan zou het wel kunnen dat je dus een CO hebt. Het hoeft het niet te betekenen, maar het kan dus wel. Aangezien jullie gister pas de medicals hebben gedaan en zij dit dus nog niet weten, zul je wellicht binnenkort horen dat je je laatste gegevens op moet sturen. Spannend ik duim voor jullie mee :up:
 
Ik wil de pret niet drukken.......Maar bij mij werd deze verandering is status veroorzaakt doordat mijn medicals waren aangekomen. Volgens mij een kleine 2 weken later waren deze goedgekeurd. Ik hoop dat ik het mis heb!

Chantal
 
[quote author=tweety link=topic=9531.msg147997#msg147997 date=1254990484]
Ik wil de pret niet drukken.......Maar bij mij werd deze verandering is status veroorzaakt doordat mijn medicals waren aangekomen. Volgens mij een kleine 2 weken later waren deze goedgekeurd. Ik hoop dat ik het mis heb!

Chantal
[/quote]

Ik snap m niet helemaal Chantal, je hoopt dat je het mis hebt, maar wat zou dan nadelig zijn?
Want de medicals hebben ze nog niet binnen want dat hebben we pas dinsdag gedaan.
Maar als het betekend dat we een CO hebben is het ook goed, er kan niet veel van betekenis zijn wat onze pret kan drukken  :smile:
 
Ik hoop zo voor jullie dat het is dat jullie een CO hebben. Goed van jullie dat jullie de medicals al hebben gedaan. Kan er snel geschakeld worden.

Als het nou net zo gaat als bij Stefmar dan wordt het echt feest... maar goed voorlopig de vlinders nog onder controle houden...

I'm keeping my fingers crossed!
 
Bij ons betekende dat inderdaad dat we een CO hadden..... Dus ik zal voor jullie duimen!!!
 
oh, wat spannend!
Ik krijg er ook vlinders van.... :smile:

Ik zal meeduimen voor jullie, enne....gewoon blijven ademen, hé!  :wink:

Marie
 
[quote author=skippie link=topic=9531.msg148004#msg148004 date=1254998406]
Ik snap m niet helemaal Chantal, je hoopt dat je het mis hebt, maar wat zou dan nadelig zijn?
Want de medicals hebben ze nog niet binnen want dat hebben we pas dinsdag gedaan.
Maar als het betekend dat we een CO hebben is het ook goed, er kan niet veel van betekenis zijn wat onze pret kan drukken  :smile:
[/quote]
Bij mij veranderde de status omdat mijn medicals waren toegevoegd, niet omdat ik een CO had. Maar als jullie nog geen medicals verzonden hadden dan is de kans groter dat Sacha gelijk heeft.

[quote author=Sacha link=topic=9531.msg148041#msg148041 date=1255096601]
Bij ons betekende dat inderdaad dat we een CO hadden..... Dus ik zal voor jullie duimen!!![/quote]
 
[quote author=skippie link=topic=9531.msg147935#msg147935 date=1254920871]
Ook grappig was de gehoor test. De dok ging een paar stappen van me af staan en fluisterde wat getallen die ik dan moest noemen  :shout:[/quote]

Zijn jullie soms in Utrecht bij Dr. Baars geweest??
 
[quote author=tweety link=topic=9531.msg148140#msg148140 date=1255425034]
[quote author=skippie link=topic=9531.msg147935#msg147935 date=1254920871]
Ook grappig was de gehoor test. De dok ging een paar stappen van me af staan en fluisterde wat getallen die ik dan moest noemen  :shout:[/quote]

Zijn jullie soms in Utrecht bij Dr. Baars geweest??
[/quote]

Ja klopt. Jij kent hem ook zo te "horen"  :smile:
 
Yes yes yes , we hebben inderdaad een CO! We hebben een CO , we hebben een CO!  :smile:
Rob belde vanmorgen... en dat betekend meestal goed nieuws als hij belt.

Wij hadden dus een goede timing met de medische keuring en VOG aanvragen. We wachten nog op 1 VOG, en dan is het compleet en dan kan Rob ons binnenkort weer bellen met heeeeeeeel goed nieuws! ( daar gaan we dus maar vanuit, dat we in ieder geval dit jaar nog net ons visum zullen krijgen ) Positive thinking  :clap2:
 
Congrats!!! Nu nog even een paar daagjes in spanning zitten en dan hopelijk...  :cheers:
 
Gefeliciteerd :up:
Dat komt goed, waarschijnlijk voor eind volgende maand hebben jullie het visum in de pocket!
 
[quote author=alieNL link=topic=9531.msg148391#msg148391 date=1255947947]
Congrats!!! Nu nog even een paar daagjes in spanning zitten en dan hopelijk...  :cheers:
[/quote]

Hihi nou ik denk dat het wel wat meer dan een paar daagjes worden  :grin:
Maar wie weet, misschien dat er op elk forumuitje/etentje echt iets gevierd kan worden ( alla Stefan en Marijn)....! 21 november... zou best kunnen.
 
Back
Top