Lastavaza Skippie's: terug in NL

[quote author=Dijnnas link=topic=9531.msg134434#msg134434 date=1237019172]
:grin: en op nog meer plekken, maar die gebruik ik niet bij het typen (ik zal je de details besparen  :grin:)
[/quote]

Gaarne :lol1:
 
Gefeliciteerd met de TRA uitslag  :cheer: :cheer: :cheer:

Alvast veel succes met de IELTS!
 
Ja, heb ik even gemist denk ik... Het was ergens in maart, maar wanneer exact? Kan ik mijn good vibes weer eens uit de kast trekken nl  :cool:
 
Thanks allemaal voor de felicitaties!
Ja de Ielts moeten we nog ff overwinnen... durf bijna niet hardop te zeggen wanneer Rimko weer moet maar je mag [size=7pt]met je dikke zwangere vingertjes[/size]  :grin: weer duimen op
[size=5pt]vlg week zaterdag 21 maart[/size]

Het lezen ging nu met oefenen kei goed, ik heb hem wat goede tips kunnen geven, daar kan ie denk ik wel wat mee.
Maar hij is zelf weer bang voor de schrijf test..... logisch want dat is meestal ook het moeilijkst.
Bij deze nog een keertje de oproep voor die nog niet gereageerd had :
[size=14pt]wat was jouw schrijftest?[/size]
laat het ons weten, zeker degene die pas geweest zijn ( niet de 7e febr, die hebben wij ook gedaan )
 
Wij zijn 7 maart aan de beurt geweest en onze schrijftest van 150 woorden moest gaan over het afzeggen van een afspraak bij de bank. Wanneer de afspraak was, waarover, waarom je moest afzeggen en een nieuwe datum. De test van 250 woorden was een stelling dat reclame gericht op kinderen over fastfood en speelgoed en daar moest je je menig over geven. Het makkelijkst is beginnen met de vraag, dan heb je de eerste 20 woorden al te pakken  :up: succes
 
[quote author=skippie link=topic=9531.msg134508#msg134508 date=1237119561]
Thanks allemaal voor de felicitaties!
Ja de Ielts moeten we nog ff overwinnen... durf bijna niet hardop te zeggen wanneer Rimko weer moet maar je mag [size=7pt]met je dikke zwangere vingertjes[/size]  :grin: weer duimen op
[size=5pt]vlg week zaterdag 21 maart[/size]
[/quote]

Komt voor de bakker, de duimen staan al klaar voor Romco  :grin:

[quote author=ydewit link=topic=9531.msg134519#msg134519 date=1237130833]
Het makkelijkst is beginnen met de vraag, dan heb je de eerste 20 woorden al te pakken   :up: succes
[/quote]

Daar wil ik graag nog even aan toevoegen dat je de vraag niet letterlijk mag overnemen, maar moet herformuleren, anders telt het niet mee voor het aantal woorden.
 
Klopt, die vraag moet je totaal anders formuleren want anders is het overschrijven=verlies van punten.
Maar wat balen van het onderwerp, want dat klinkt als een makkelijke! We hadden al gehoopt dat Rimko's onderwerp iets met reclame of fastfood te maken zou hebben, maar ja, die is nu dus al geweest..... wordt het tijd voor een moeilijker onderwerp? hoop het niet!!
We sjul see. Wel fijn dat ie weet, vanwege de vorige keer, dat je niet perse 250 woorden hoeft te hebben, als je maar een mooi verhaaltje maakt.
mmmm.... wat zou het onderwerp toch worden.....  :|
 
Nog even een dag of 5 en dan kun je je score opzoeken. Heel veel succes :up: al kun je er nu niks meer aan veranderen. Hoop heel hard mee dat je het gehaald hebt en de volgende stap in het proces ook weer hebt gehad!!!
 
Thanks Femke!
Tja Marika, we moeten nog ff paar daagjes geduld hebben. ( heb ik nie! )
Nu wordt het super weer vrijdag, dus hopelijk gaan we het vieren op een terrasje!  :cheers:
 
Oh, ik dacht dat Rimko de 21ste examen had..
Al ligt de uitslag al min-of-meer vast ik zal meeduimen!

  :smile:
Marika
 
Ielts result:  :happy: :w00t: :dancing:  :happy: :w00t:

do we need to say more.....? :smile:
 
[quote author=skippie link=topic=9531.msg136041#msg136041 date=1238843385]
Ielts result:  :happy: :w00t: :dancing:  :happy: :w00t:

do we need to say more.....? :smile:



[/quote]
[size=50pt]SUPER!!![/size]

Bart, Miranda en Boris
 
GEFELICITEERD!!! Weer een stap dichterbij! Succes en drink er 1 op! :congrats: :cake2:
 
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

:balloons:GEFELICITEERD !!!!:balloons:
 
Toppie !! Nu de volgende stap en zo komt het elke keer weer een stapje dichterbij !!  :up:

Gr,
Johan & Ingrid
 
Back
Top