Lastavaza Skippie's: terug in NL

Thanks all!
We hebben meteen ff gevierd met een lang weekend Terschelling ( heerlijk )
We hadden deze keer trouwens lang moeten wachten tot de post met het verlossende bericht kwam, want de site(ielst-result-british council bla bla ) gaf ons geen uitslag. Vorige keer om 16.00 op vrijdags al de results, nu hebben we dus elk uur zo'n beetje vol spanning de gegevens ingetypt om telkens weer te kunnen zien "no results"...... arghhhh  :wall: dan schiet de tijd niet op kan ik je zeggen, nerve wrecking!
Maar het was de moeite waard.

Volgende stap is het indienen! We hadden al een goedkeuring van de TRA dus kunnen we net als vele van jullie op wacht gaan staan tot we iets horen van de immigratiedienst ( of van Rob )

:smile:
 
Dan duurt een dag wel erg lang ja. Maar gelukkig was het een positief resultaat, dan is het het wachten inderdaad meer dan waard. Ik moest je nog feliciteren van Bianca (de vriendin waarmee ik op de australia fair was).
Succes met het indienen van de aanvraag en het wachten :up: maar dat komt zeker goed.
 
He Ingrid,

ja, je geduld kan aardig op de proef worden gesteld met dit soort dingen.
Maar je zult nu weer moeten wachten en dat kan soms ook lang duren (op je visum).
Maar goed doe je ding tot die tijd en maak er nog wat moois van in NL.  Voor je
het weet het je het felbegeerde papiertje in je handen en mag je ook naar het land van
Ozzie :up:

gr. Ingrid
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9531.msg136264#msg136264 date=1239096818]
He Ingrid,

ja, je geduld kan aardig op de proef worden gesteld met dit soort dingen.
Maar je zult nu weer moeten wachten en dat kan soms ook lang duren (op je visum).

gr. Ingrid
[/quote]

Oh als ik het vergelijk met hoe lang sommige moeten wachten op het visum, dan hadden we geen reden tot klagen. Maar je weet met de Ielts precies wanneer het bekend is, en dan wil je het ook weten ook.Dat was zo spannend voor Rimko.
Het "visum wachten" zal ik niet zo'n punt zijn voor ons. Dat komt wel, en we hebben nog geen haast. Het op zak hebben is natuurlijk wel fijn, maar we gaan toch pas eind 2010.

[quote author=Catkin link=topic=9531.msg136263#msg136263 date=1239096056]
Ik moest je nog feliciteren van Bianca (de vriendin waarmee ik op de australia fair was).
[/quote]

Wat lief van haar! dankjewel  :smile:
 
Kijk! Dat zijn pas  :up: berichten. Knap gedaan van Rimko! Lijkt me ook een reden voor een feestje  :cheer:
 
Haai,

Helemaal goed natuurlijk! Nou toch wel een beetje benieuwd naar de cijfers...vooral voor lezen en schrijven!

Cheers,  :drink:
EandE
 
Ja goed he  :smile:
Rimko vond de punten op zich niet super, maar ik wel hoor, dus jullie mogen ze gerust weten:

luisteren 5,5 ( vond ie dit x erg moeilijk , vorige x had ie een 6,5 )
lezen 5 (net genoeg, vorige x 4,5. Is ook erg moeilijk! Tenslotte hebben de Academic mensen dezelfde test! )
schrijven 6 ( zelfde als vorige x )
praten 7 ! ( vorige x 6 )
 
He he eindelijk weer wat te melden in ons topic!

We hebben de medische keuring achter de rug.En zoals het er naar uit ziet zijn we gezond!  :smile: We vonden het best grappig die keuring.Je wordt o.a hardstikke gekieteld door de dokter! (kijken of je reflexen werken, nou vooral die van Rimko werken goed want hij vloog de lucht in toen ze onder zijn voeten streken)  :grin:
Ook grappig was de gehoor test. De dok ging een paar stappen van me af staan en fluisterde wat getallen die ik dan moest noemen  :shout:

Omdat die nieuwe veranderingen er aan komen hebben we besloten om vast de medische keuring en VOG te frontloaden ( zoals dat zo mooi heet )
Omdat we op de CSL staan zal dit waarschijnlijk toch binnen nu en een korte tijd aangevraagd worden zodra we een CO hebben.
Nu dus weer wachten..... en maar duimen dat we dus op tijd alles ingediend hebben  :up:

Groetjes Ingrid en Rimko
 
Hee Ingrid!

Toen ik zag dat je hier weer es wat geschreven had kreeg ik helemaal een kriebel in m´n buik! Ik dacht dat jullie een CO hadden en/of het visum! Maar dat gaat vast niet meer lang op zich laten wachten!

Goed idee om ´vooruit ´te werken!

  :up:
Marika
 
Super ! :up:
Fijn wat positieve vooruitgang op het forum!
Laat die co maar komen ! :lol:

Groetjes Annemiek en Harold
 
Hey R&I

Zo hebben wij dan ook jullie lastavaza gevonden. Fijn te weten dat je gezond bent he, dat scheelt weer een hoop zorgen! :wink:

Hopelijk komt die CO snel op jullie zaak zodat je ook daar weer minder zorgen om hebt.

Succes met wachten!

Groetjes S&M
 
Back
Top