Klopt wat Laurens zegt. Daarom ben ik je aan het pushen Jerden om je visumaanvraag ZSM in te dienen. Vanwege die aankomende FSL.
[quote author=Bloemetjes link=topic=9531.msg148445#msg148445 date=1256028713]
Hou je bij wat er zoal op jullie afkomt de komende tijd? Ik durf te stellen dat ik niet de enige geïnteresseerde lezer zal zijn!
groeten,
Laurens
[/quote]
Leuk om te horen Laurens
Soms denk ik wel, dat ik niet te enthousiast moet doen omdat er zoveel mensen hier op het forum zijn getroffen door de regeling die ons juist voordeel geeft :blush:
Oh trouwens!! Je idee dat je waarschijnlijk in Maart je CO zou krijgen ... ik denk niet dat je daarin goed zit. Toen wij onze aanvraag indiende was de nieuwe regeling er nog niet, die is pas ingegaan op 23 sept. Dat betekend dat voor die tijd, de mensen met state sponsored voor ons gingen! Nu is dat niet meer zo, dus ik verwacht dat jullie veel eerder dan Maart een CO zullen hebben.
Weet je, ik voel het niet alsof er veel op ons afkomt, we hoeven niks meer in te leveren ( wat een werk was de TRA en dergelijke ) dus das wel relaxt op zich.
Daar komt bij dat we pas sept 2010 zullen gaan, dus we hebben nog zo veel tijd om alles uit te zoeken.
Maar het lijkt me wel een heeeeeel fijn gevoel als we starks ZEKER weten dat we naar Oz mogen gaan. Nu is het natuurlijk nog steeds een "hopen dat" gedachten. Je weet nog niks zeker , tot we daadwerkelijk HET telefoontje van Rob zullen krijgen.
Kan me voorstellen dat we helemaal uit ons dak gaan als het zo ver is :w00t: