Altijd fijn dit soort collega's, lekker links laten liggen en later heel hard om lachen!
dankje . Mijn pap zei vanmiddag aan de telefoon: als je die laatste dagen maar rustig blijft. Je niet gek laat maken. Maar volgens mij is dat nu precies het moeilijkste.Poe hee!
Komt veel bij kijken en zeker de laatste paar weken weet je denk ik niet waar je het moet zoeken.
Komt wel goed.
No worries
Ik weet waarom we daarheen willen. Ik hoef niet eens per se hier weg, maar het voelt daar gewoon goed.Wat die collega betreft: het is erg herkenbaar, maar het zet je ook aan het denken. Waarom wil ik weg? Wat zijn mijn verwachtingen van het leven in Australië? Sommige dingen kun je hier ook prima verwezenlijken, anderen niet. Het is een mooi land, maar we zullen er ook gewoon moeten werken.
Ik weet waarom we daarheen willen. Ik hoef niet eens per se hier weg, maar het voelt daar gewoon goed.
Rationeel gezien: meer ruimte, letterlijk en figuurlijk. Andere manier van met elkaar omgaan. Meer natuur (wat voor een bioloog best fijn is). En een beter klimaat.
Ik heb overigens geen hekel aan werken dus daar maak ik me geen zorgen om. Wel een hekel aan koud. En opgepropt tussen glurende buren. Wie weet dat dat straks beter wordt.
En jullie? Waarom willen jullie weg?
Ik weet waarom we daarheen willen. Ik hoef niet eens per se hier weg, maar het voelt daar gewoon goed.
Rationeel gezien: meer ruimte, letterlijk en figuurlijk. Andere manier van met elkaar omgaan. Meer natuur(wat voor een bioloog best fijn is)(Ik ben dan wel geen bioloog, maar toch). En een beter klimaat.
Ik heb overigens geen hekel aan werken dus daar maak ik me geen zorgen om. Wel een hekel aan koud. En opgepropt tussen glurende buren. Wie weet dat dat straks beter wordt.
Pstttt.... lamarck is een vrouwWaarom wij weg willen?
Met andere woorden: Ik wist niet dat ik een broer had in IJsselstein!
We moeten toch is een keer afspreken!