LaStaVaZa van Lamarck

Als je trip kan maken (Tijd en financieel gezien), dan is het wel een echte aanrader.

Wij hebben het ook gedaan, in een lang weekend op-en-neer met de trein naar Berlijn! Na al dat wachten is dit gewoon "de kroon" op je visum traject, door naar de Aussie ambassade te gaan en daar je felbegeerde sticker te laten zetten... Kan me die dag nog herinneren als de dag van gisteren! We hadden allebei een gigantische smile op onze gezichten toen we onze paspoorten terug kregen met de super fel begeerde stickers!

En ik vind berlijn ook mooie stad..

Groeten,

Leon
 
Wij hadden ook graag naar Berlijn gegaan, maar hadden inderdaad onze vrije dagen (en euro's) harder nodig. Ook het versturen per post was spannend, en de stickers zijn prachtig! Ik kijk er af en toe nog naar, en kan soms nog niet geloven dat het uiteindelijk allemaal zo goed is gegaan. Geniet ervan!
 
we hebben de stickers nog niet gehaald...

Maar nu is het wel spannend. We hebben een bod op het huis. Te laag, maar ik hoop heel hard dat ze niet weglopen van het tegenbod van onze makelaar!
 
Spannend!!

Hier wat duimen op een goede afloop!
afro.gif
afro.gif
afro.gif
 
Duim enorm met jullie mee!!!! En hoe laag is te laag? Zou dit beteken dat je het huis met verlies moet verkopen?
 
hier tuurlijk nog een paar :up: :up: :up: .
En idd hoe laag is te laag. En weet de makelaar of ze het echt willen???

Ik denk dat de meeste mensen gewoon laag beginnen te bieden omdat de huizenmarkt zo kl... is momenteel

Succes en hoor de verdere ontwikkelingen graag

Ok dan nog een paar :up: :up: :up: :up:

Sas & the rest
 
Dankjewel voor alle :up:! :)

'te laag' in dit geval is inderdaad met verlies. Het verschil is niet heel groot, en eerlijk gezegd ben ik in staat om meteen ja te roepen. Dan zijn we er maar vanaf.
Maar gelukkig zit er nog een makelaar en partner tussen die daar wat zakelijker mee om gaan.

vinnet echt spannend :lol: :|
 
Als het verschil niet heel groot is, dan heb ik goede hoop dat jullie elkaar wel zullen vinden. En soms moet je een beetje verlies gewoon slikken om je vrijheid te krijgen....Spreek uit ervaring :rolleyes:
 
IJsselstein is populair op dit moment :wink: ! Wij hebben gisteren onze koopovereenkomst getekend. Bij ons was het eerste bod ook aan de lage kant, maar we zijn er uiteindelijk goed uitgekomen! Bij jullie komt het vast ook goed. Ik zal voor je duimen!!!

Ik had overigens geen stempel nodig in mijn paspoort. Nu heb ik een partner visa, maar dat is tegenwoordig in ieder geval digitaal. Ik hoefde mijn paspoort dus ook niet op te sturen.
 
He Ingrid, dat heb je snel gedaan, ja :). Ik hoop dat het bij ons nu ook niet lang meer gaat duren.
Maar ja, dat geldt voor meer mensen hier op het forum...
 
Het huis is verkocht. Vandaag. Overdrachtsdatum 29 juni 2012. We hebben ook even naar ticketprijzen gekeken, beetje willekeurig wat data geprobeerd, en op 15 juni waren ze vele malen goedkoper dan 1 juli of 15 juli. Dus nu zitten we ons af te vragen of we maar gewoon moeten gaan boeken. Ik weet het niet. Is het zo makkelijk? Of zien we nu iets over het hoofd? Help?
 
BOEKEN DIE VLUCHT!!!!!!!!!! Super gefeliciteerd met jullie koper. Neem even contact op met je makelaar wat er dan nog van jullie verwacht wordt bij die overdracht en of dat eventueel per post/e-mail kan. WIj hebben ons huis ook verkocht toen we al in Australie waren en hebben alles via de mail gedaan met de daadwerkelijk overdracht in aanwezigheid van de consul omdat we niet iemand via de notaris hadden gemachtigd.
 
Inderdaad, gewoon de makelaar machtigen ... Ook wij waren al vertrokken (3 weken) op het moment dat de overdracht plaatsvond .. :)
 
Gefeliciteerd!!! Wij zijn denk ik nog wel net in het land als de overdracht plaatsvindt, maar voor de zekerheid gaan we wel een volmacht regelen. Ik hoorde pas geleden een verhaal van iemand waarbij het paspoort van een van de partijen net was verlopen en daar kwamen ze achter tijdens de overdracht.... Dan kan het dus zo zijn dat alles een week of 2 wordt uitgesteld... Daar wil je je ticket natuurlijk niet voor om moeten boeken!
 
Back
Top