LaStaVaZa van Lamarck

gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Nu kan je lekker onbezorgd Nl verlaten en nieuwe start maken, groetjes Simone
 
geweldig! wat fijn zo'n goed nieuws... Ik zou boeken, niet twijfelen (makkelijk gezegd, wij zijn daar nog lang niet aan toe!).
 
bedankt allemaal!! :smile:

Ik moet zeggen, we zijn echt heel blij, maar er komt wel ineens veel op je af zo pffff. Iedereen heeft een mening: familie, vrienden, collega's, juffen, buren. Alsof ze allemaal hebben gedacht dat we het niet echt meenden ofzo. Nouja, wij zijn begonnen met het afwerken van de tedoenlijstjes. :wink:
 
we hebben geboekt. Op 17 juni vertrek, 19 juni komen we aan.

*oren dicht*
HEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAA
*oren weer open*

Is dit echt?
 
we hebben geboekt. Op 17 juni vertrek, 19 juni komen we aan.

*oren dicht*
HEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAA
*oren weer open*

Is dit echt?

HAHA!! Te gek hoor!!
afro.gif

Lijkt wel of er dit jaar een hoop Xpditers down under gaan!

Groeten Steven
 
Hip hoi, binnenkort nog een ervaringsdeskundige/ontvangstcomité/... erbij! :cool:
Nederland loopt leeg :grin:
 
Gefeliciteerd met de verkoop van het huis! En ook al geboekt?! Kunnen we in de koffer mee? Zeker niet jaloers hoor :)
 
Nogmaals gefeliciteerd met jullie KOPER voor het huis en het boeken van de tickets.

Nu lekkker gaan genieten en je vooral niet teveel aantrekken van "mensen" die het beter denken te weten nog 4.5 maand en dan izjn jullie hier. En nu vooreal gaan genieten van de "mnooie ;-)" dingen in Nederland: dagje efteling, nog ff sneeuw zal leuk zijn :)Het is dan wel winter but.... who cares :) jullie hebben er lang genoeg op moeten wachten. .
Als je kids nog een x willen skypen met Rensa omdat het nu echt echt wordt ... laat maar weten hoor !!! Rensa vind het prachtig ;-).
 
iedereen bedankt :)
de efteling hebben we alvast gedaan :freezing:
er komt nog een verjaardag aan :balloons: en de familie heeft het één en ander verzonnen aan vakantiehuisjes, theatertickets en logeerweekendjes. Op advies van de ervaringsdeskundigen hier gaan we die weekendjes en huisjes in met een olifantenhuid en het voornemen om het vooral gezellig te houden ;-).

@Rene Sas en Rense: Tzt gaan we zeker nog een keer skypen, en ietsje later gaan we een keer kletsen :smiliegoed2:
 
@ steven: Ik ben zo bijdehand :evil: om hier even een antwoord op te geven: ik denk een enkeltje.

Want waarom zou je als je je huis hebt verkocht / huurhuis hebt en al een visum op zak hebt een validatietrip doen om dan weer terug te gaan naar Nederland!!!! Ik denk het niet. Zo zonde van de kosten om een validatietrip te doen als je je huis toch hebt verkocht/of een huurhuis hebt.

Maar waarschijnlijk/misschien denken andere daar anders over :grin:
 
Back
Top