LaStaVaZa van Lamarck

! Ennuh, hebben de kids in ons tentje geslapen? Of gewoon met z'n allen in 1 grote ;)
:) goeie vraag Zwerver.
We hadden jullie tentje meegenomen en na een paar dagen opgezet. Ze zijn er die avond ingekropen en na 3 uur denk ik dat ze ook in slaap zijn gevallen.
Midden in de nacht trok de wind flink aan en een half uur later lagen ze allebei weer in de grote tent.
M: 'Ik dacht dat de tent weg zou vliegen.'
E: 'En dan vliegen we liever in de tent waar jullie ook in zitten.'

Buiten dat. We kregen amper de bedden van de kinderen erin. Hoe hebben jullie dat in hemelsnaam gedaan met zijn tweetjes???

update: hubby heeft hem gister ook gekregen! :up:
Ondertussen had hij ergens anders ook al een interview voor gehad, en een afwijzing, dus dat was even balen, maar nu is het toch gelukt. Zijn blij! Hij gaat over twee weken beginnen. De één drie dagen pw, de ander vier, dus nu wordt het even puzzelen of het in halve dagen kan en/of met kinderopvang, maar ook dat komt wel goed.
bedankt voor alle duimen!

Gefeliciteerd!!
Dat is mooi nieuws! Zijn de kids al op de nieuwe school begonnen?
En hoe staat het trouwens met de theedoeken;) ?

Ow,... En ik maar denken dat het leven in Oz een breed pad met rozen was.............

Dat stressen kan hier ook
alleen is het hier takkeweer.......
Nouja, volgens mij is dat een beetje het punt, toch? Het is hier ook gewoon werken en de kinderen worden niet vanzelf groot, net als dat de afwas niet vanzelf schoon wordt, maar de omgeving waarin je het doet voelt beter.... ;)

Back