Lela, Rudy en kids in Adelaide... JA JA JA JA JA!!!

[quote author=Lela link=topic=4630.msg85219#msg85219 date=1174554302]
Jullie krijgen straks allemaal een potje Aloe Vera van mij, om jullie zere duimen mee in te smeren  :grin:

Groetjes,
Lela
[/quote]

:grin:

Wat super gaaf!!!  :lol:
Goed man!! Echt top  :up:

En Maluka ook bericht....waaaahhh ik wordt er helemaal zenuwachtig van. Wij hebben de RPL 2 weken na jullie naar het ACS gestuurd. Ben benieuwd.

Geniet er nog even lekker van. Ik ben helemaal blij voor jullie...de aanhouder wint!!

Groetjes,
Maaike

Hi Maaike, thanks!!

Ben nog steeds heel blij hoor, was spannend tot de laatste minuut  :grin:

Ik ga in ieder geval ook voor jullie duimen dat jullie ook een positieve uitslag krijgen... kan nu vast niet lang meer duren  :up: :up: :up:

Groetjes,
Lela

Hi Lela,
Hoeveel potten heb je?
Of heb je een klein fabriekje in de achtertuin, moet je toch maar voor een ander visum gaan :wink:
Hou wel een potje voor jezelf, hoor! :up:

Ahum... tja, de voorraad begint nu snel te slinken, maar het is het allemaal waard  :up:

Ach... heb ik wat te doen in de weekend :) Stel je voor dat ik me zou vervelen!

[quote author=Lela link=topic=4630.msg85293#msg85293 date=1174599647]
Ahum... tja, de voorraad begint nu snel te slinken, maar het is het allemaal waard  :up:

Ach... heb ik wat te doen in de weekend :) Stel je voor dat ik me zou vervelen!

[/quote]

Eigenlijk zou iederee forummer bij aanmelding van het forum zo'n pot moeten kopen. Je begint dan namelijk met het duimen voorjezelf en voor anderen. Een verplicht onderdeel van het forum...
Maar inderdaad, hou zelf ook een pot, anders heb jij straks geen duimen meer over!

[quote author=Catkin link=topic=4630.msg85220#msg85220 date=1174555176]
[quote author=Lela link=topic=4630.msg85219#msg85219 date=1174554302]
Jullie krijgen straks allemaal een potje Aloe Vera van mij, om jullie zere duimen mee in te smeren  :grin:

Groetjes,
Lela
[/quote]

:grin:
[/quote]

Hoi Lela,

Lief hoor die Aloe, maaar volgens mij zit er bij ons allemaal
al wel genoeg eelt op inmiddels. MMMHHHH, suggestie...
een bezoekje aan de manicure dan maar  :grin:

groetjes Miran

[quote author=Lela link=topic=4630.msg85336#msg85336 date=1174641493]
Goed idee! En dan met de opbrengst het XPDITE uitje financieren  :up:
[/quote]

:up: Dat is een goed idee.

@ Miran: Goed idee, maar hoe gaan we dat financieren als we niks meer te verkopen hebben :)

@ Catkin: Zeg maar wanneer en waar  :up:

[quote author=Lela link=topic=4630.msg85473#msg85473 date=1174765798]

@ Catkin: Zeg maar wanneer en waar  :up:
[/quote]

dat moeten we nog even bedenken  :| :up: Wel over een paar maandjes eind mei of ergens in Juni???? uhm waar, goede vraag. Het werd schapen scheren op het strand van scheveningen, maar vrees dat dat toch lastig gaat worden  :grin: :grin: :grin:

nou, wat dacht je dan van "zandschapen" knutselen op het strand van Scheveningen, maken we er een soort van XDPITE zandknutselbouwwerk workshop ietserigs van... Altijd makkelijk dan ook voor dat scheren, want deze schapen blijven zeker staan  :grin:

Lela! Wat goed het belangrijkste is binnen! Het volgende traject is meer formaliteit!
Het nadeel is nog meer wachten  :x

Van harte gefeliciteerd hoor!!!

Groetjes Lin

He Lela,

Zie nu pas je berichtje. Grote klasse. Fijn voor jullie! Succes met de laatste fase van het traject. Tot in Australië!

groeten Wim

Hi guys and gals,

Vandaag is onze aanvraag door Rob Breumelhof bij de DIAC afgegeven!  :happysun: Spannend dus! Helaas meldt de DIAC nu dat de wachttijd is opgelopen tot 8 (!) maanden... pfffff  :oops:

Nu zitten we er toch over te denken om op een toeristenvisum heen te gaan en ons visum in Australie af te wachten. Dit omdat we een tijdelijk huurcontract hebben (ons eigen huis hebben we al verkocht) en we er weinig voor voelen om voor een maandje nog eens de hele bups te gaan verhuizen...

Op het moment dat we een nummertje hebben van de DIAC gaan we onze medische test doen en als er geen rare dingen uitkomen gaan we down under!! :plane:

Groetjes,
Lela

Dus nu is ook voor jullie het lange wachten begonnen... Spannend. Hopelijk kunnen jullie snel die kant op! 8 maanden, wel lang hoor. Succes met wachten!

Spannend!!
Welkom bij het clubje van de DIAC-wachtenden! :smile:
Wij hebben maar 4,5 weken moeten wachten op de acknowledgement met de File Reference Number. (had minder geweest als de betaling via creditcard meteen in orde was geweest).

groetjes,
An

Yep, welkom bij de 'wachters'. Het wordt er niet geduldiger op, zullen we maar zeggen  :|

Good luck!
Kath

Back