Oh nee!! Heb ik net een onwijs lang antwoord getikt, druk ik op de verkeerde knop, antwoord weg!!! :bangcomputer: Huh, je zou ook af en toe niet zeggen dat ik in de IT zit
Anyway, gaan we weer:
Wat leuk dat jullie hetzelfde beroep hebben! Is dat zo gegroeid of was dat al zo dat jullie elkaar leerden kennen? Oh wacht, heb jij niet een hele draad over jullie examen in Brisbane enzo? Ik zal straks eens even kijken als ik mijn antwoord gepost heb.
Wat geweldig... gewoon wonen in je Landcruiser... *zucht*... wat is het leven dan vervelend zeg
Ach en dan neem dat extra ding gewoon voor lief toch?
Koel! Nou dan komt die koffie ook wel goed als jullie toch eerst even in Brisbane zitten! Hoe we het doen doen we het, maar die koffie komt er! :happysun:
Ah ja, er zijn zat mensen die met kleintjes gaan emigreren, of misschien moet ik wel zeggen juist omdat ze kleintjes hebben... Wij gunnen onze kids een plek om op te groeien waar nog echt natuur is, waar er nog ruimte is, maar bovenal op te groeien op een plek waar wat je doet en wat je hebt niet belangrijk zijn en waar ze nog gewoon echt kind mogen zijn. Overigens zijn onze kinderen bijna 4 en 6. Onze kleine man van 4 vindt alles best zolang hij maar kan banjeren en onze dochter zegt nu steeds vaker dat ze toch wel graag naar Australie wil, terwijl ze eigenlijk eerst alleen maar riep dat ze haar vriendjes zo zou missen. Dat uniform is niet eens een groot probleem, want als ze ziet dat iedereen dat doet dan vindt ze het ok.
Zo langzamerhand zijn we ze ook engels aan het leren en dat gaat eigenlijk wel goed. Misschien ook wel omdat engels niet vreemd voor ze is, aangezien we ook engelse vrienden hebben die geen woord nederlands praten.
Lekker dat je broer en je vader al zo snel komen, dan heb je helemaal geen tijd om heimwee te krijgen!! Wanneer moet je trouwens weer examen doen? Spannend hoor, is er veel verschil tussen fysio hier en fysio daar?
Hoe gaan jullie familie en vrienden er mee om dat jullie weggaan? Het was natuurlijk duidelijk dat het jullie menens was toen jullie in Australie examen gingen doen, maar ik merk nu toch wel vaak dat mensen het toch al die tijd niet wilden/konden geloven oid. en nu het echt dichtbij komt zijn ze zwaar verbaasd
Groetjes,
Lela