Hi Henriette,
Bedankt voor de info!! Vooral jouw laatste zin zorgt ervoor dat ik al bijna de tickets geboekt heb :happysun:
Het is eigenlijk ook wel zo goed als zeker dat wanneer de medische keuring ok is wij richting Australie gaan. We kunnen alleen niet op een WHV want we hebben al kids, dus dat zal op een "gewoon" toeristenvisum zijn. Maar inderdaad, precies zoals je zegt "even" het land uit en hoppa alles is geregeld. Zeker gezien het feit dat we waarschijnlijk toch nog gaan reizen (op dat gewone visum) moet dat allemaal geen problemen opleveren... Gelukkig hebben we Rob en Marijke van Move2Australia ook nog, dus die kunnen ons ook heel goed zeggen wanneer we in welk land moeten zijn :wink:
Ik heb ook vol interesse jouw lastavaza gevolgd en het is duidelijk dat het uiteindelijk allemaal goed komt, het duurt misschien de ene keer wat langer dan de andere, maar uiteindelijk komt dat visum :lol:
@ Auktje, spannend hoor, kan me voorstellen dat je moeite hebt met je dochter achterlaten... nemen jullie haar wel mee in de aanvraag, zodat ze wanneer ze alsnog mee wil, dat kan omdat ze dan toch een visum heeft?
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes,
Lela