Lela, Rudy en kids in Adelaide... JA JA JA JA JA!!!

Allemaal hartstikke bedankt voor de lieve reacties  :up:. Loop de hele dag al met een dikke grijns op mijn toet  :grin:

Pfff... was toch wel heel spannend allemaal!!!

[size=16pt]WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!![/size] Gefeliciflapsteert!!!! Yes Yes Yes! Wat een heeeeeerlijk gevoel moet het zijn om EINDELIJK positief bericht te krijgen... helemaal goed, Lela! Oz is waiting 4 you  :cool:

[move] :cheer: :happysun:!!!!!Gefeliciteerd!!!!! :cheer: :happysun:[/move]

Hardstikke fijn. Weer een stap dichterbij!!! Up to Diac  :up: :up:!

[glow=red,2,300][/glow]TOPPERTJE!!!!!!!!!!!!
Wat GEWELDIG en HEERLIJK!!!!!!
:cheer: :cheer: :balloons: :cheer: :cheer: :clap2: :drink:
Geniet ervan!!!!!!!

Groetjes Jidske  :cool:

Lela, van harte proficiat met dit resultaat (ook namens Annemiek natuurlijk)...

Het typen vergaat me nu nog een beetje moeilijk aangezien mijn handen nog beven van het resultaat van de Skills Assessment. Ook wij hadden positief bericht van de ACS (zie onze eigen laatste stand van zaken)

Lela: wat denk je, zouden onze brieven tegen elkaar aan hebben gelegen tijdens de lange reis?  :lol:

[quote author=Lela link=topic=4630.msg84886#msg84886 date=1174317083]
Allemaal hartstikke bedankt voor de lieve reacties  :up:. Loop de hele dag al met een dikke grijns op mijn toet  :grin:

Pfff... was toch wel heel spannend allemaal!!!
[/quote]

Dat spreekt voor zich. We weten hoe lang je hierop hebt gewacht. Het is jullie gegunt!!!!!

@ Malukka, in ieder geval het stuk van Sidney naar Adelaide dan, want onze brief kwam bij Rob Breumelhof terecht  :up:

Klopt...dat is waar ook.......maar gelukkig kunnen we beiden enorm blij zijn met het behaalde resultaat!!

Hey, hartstikke  :congrats:. De aanhouder wint. Op naar de volgende fase. Succes met alles.

Erna

Een welgemeend proficiat, Lela!
Heb je alle spullen voor DIAC nu ook al klaar?
Succes in ieder geval.

:surfer:

Hi AJ,

Thanks! Ben ook inderdaad ontzetten opgelucht!!! We zijn gisteren begonnen met alle papieren van de DIAC in te vullen. Nu moet ik wel zeggen dat door de hulp van Rob Breumelhof bijna al onze benodige papieren al bij hem liggen en dat we "alleen nog maar" de aanvraag formulieren moeten in vullen.... Tjonge, ik dacht dat de ACS veel wilde weten :)

Groetjes,
Lela

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Op naar de volgende ronde !!

Veel succes !

Ines

Superblij ben ik voor jou en jouw gezin Lela, dat is meer dan verdiend ! Jij bent de eerste om andere mensen op dit forum te steunen en geluk te wensen, nu is het jouw beurt. :up:

groetjes,

Mireille

(volgende week vertrekt deel 1 (aanvraag sponsorship van de werkgever) van ons visum naar Rob, en nadien naar de Immigratie)

We blijven voor je duimen hoor. Dit is trouwens wel een erg belangrijke stap, dus het komt nu wel vast goed  :up: :up: :up:

Jullie krijgen straks allemaal een potje Aloe Vera van mij, om jullie zere duimen mee in te smeren  :grin:

Groetjes,
Lela

Back