Lela, Rudy en kids in Adelaide... JA JA JA JA JA!!!

Hoi Lela

Heb net je hele verhaal ff gelezen. Je schrijft erg leuk.
Hoop dat jullie snel weer kunnen verhuizen maar dan met het vliegtuig.

Groet Erna

Hoi Lela,

Wat laat ingeschakeld op je Lastavaza, maar ik leef met je mee. Toen wij 2 jaar geleden de RPL hadden verstuurd hebben we 2 maanden moeten wachten op de uitslag. Elke week kijken, en elke keer alleen maar de status 'in behandeling' te zien, tot en met de dag dat de toekenning binnenkwam. En het is inderdaad vooral deze assessment die belangrijk is, want voor de rest kom je er normaal gesproken wel.

Wat ik achteraf heel bijzonder vind is dat de ACS voor de DIMA/DICA dan zo'n authoriteit is, maar in het bedrijfsleven heb ik er nog nooit ook maar iemand over gehoord. Ik denk dat ik in alle 100-en jobs op seek die ik in de loop der tijd gezien heb één keertje een opmerking zag dat membership of the ACS gewenst werd ...

Oh ja, bij de uiteindelijke toekenning acceptatie van ACS zat ook een formuliertje om je (indien gewenst) in te schrijven als member (slechts 50 dollar voor het eerste jaar, omdat de assessment zonet plaatsgevonden had). Ik ben er niet op ingegaan, en tot op heden ook geen spijt van gehad ;-)

Wat betreft dat geduld voor de ACS, ik weet nog wel van jemig inmiddels 2 jaar geleden dat het zo'n 3 maanden duurde. Het zou dus +/- nu deze maand op jullie deurmat moeten vallen. Als je alles via een migration agent regelt zou het eerder kunnen zijn. Die weten het altijd direct.

hey lela
ik hoop voor jullie dat het bericht van de acs deze week nog bij jullie op
de mat valt jullie hebben lang genoeg gewacht . :coffee:
en daarnaast alle papier winkel 2 keer petje af maar je weet het de
aanhouder wint  :plane:wat hoor ik huren jullie een vliegtuig alleen
voor de spullen (hahaha grapje)ja je zal nog wel flink wat moeten
opruimen succes ermee het is voor een goed doel.
groetjes auktje

@ Perthpete: Echt niet! Als we eindelijk eens positief antwoord ontvangen hebben dan wil niks, noppes, nada meer met de ACS te maken hebben en zeker niet nog eens geld betalen. Dus ik geef je groot gelijk dat je geen lid bent geworden...

Het is nu 8 weken en 1 dag geleden dat de aanvraag is ontvangen door de ACS... Hoelang kan het duren om 4 refentiebrieven op datum te checken?!! Ik bedoel het RPL verhaal was al goedgekeurd... Nah ja, de ACS is natuurlijk wel heeeeeeeel belangrijk in Australie, het is me wel duidelijk dat je zonder membership gewoon niet aan een baan kan komen  :naughty2:. Wat kan ik zeggen... we wachten weer af <zucht>.

Hi Hawk, time flies he :flying: nou ik hoop het, maar ik denk niet dat het feit dat wij een migration agent hebben de boel versneld, want de ACS heeft heel duidelijk kenbaar gemaakt dat ze geen prioriteit geven aan enige aanvraag...

Hahaha Auktje, ik zie me al gaan... vliegtuig met aanhanger enkel en alleen voor onze troep  :grin:

Groetjes,
Lela

Hoi Lela

Zet je troep alvast op marktplaats werkt er goed en je krijgt er nog een paar centjes voor ook.
Mensen houden van 'troep'".

Groet Erna

Hi Erna,

Bedankt voor de tip!! Ik denk dat ik maar vast ga beginnen  :up:

Groetjes,
Lela

Hoi Lela

Veel plezier ermee, heb je er weer een hobby bij. Je weet niet half wat je allemaal kan verkopen op marktplaats, wij hebben zelfs bijna al onze schoenen verkocht, zou ik nooit iemands anders zijn schoenen kopen.

Succes Erna

Hahahah je schoenen verkocht via marktplaats???!!!! hihihi :rotflmao:

Je kunt idd een hoop via marktplaats verkopen :up: .Begin er alleen wel vroeg mee met sommige spullen moet je gewoon wat geduld hebben en op de juiste tijd verkopen (b.v tuinstoelen in de zomer).

Liefs Eutrice

Goeie tip  :up: dat marktplaats.

Ik zit al maanden met allerlei spulletjes op speurders,
Niks verkocht.
Ik ga vanmiddag naar marktplaats, en na een kwartiertje....
ja hoor, het eerst al verkocht. Is net al opgehaald ook.

Ik hoop dat jij ook zoveel succes hebt Lela  :up:

Groetjes van Jolanda

Ja dat klopt speurders kijken ze alleeen maar en marktplaats bieden ze!
En voor sommige dingen moet je zeker geduld hebben, maar wij hebben toch bijna onze hele inboedel verkocht via marktplaats.
Good luck

Erna

YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES de ACS heeft YES gezegd!!!!!!!

Vanochtend het lang verwachtte telefoontje van Rob Breumelhof!!!!!! 3x is scheepsrecht en ja hoor de beroepserkenning is rond! Het heeft allemaal onwijs lang geduurd, maar dan nu toch!!!!

DIAC here we come  :grin: :grin:

Ben zoooooooooooo blij  :up:

Groetjes,
Lela

[move][size=24pt]YIPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!![/size][/move]

:dance: :congrats: :happysun:  :drink:

Ik ben zo blij voor je Lela! 

Nuu kunnen jullie verder met de rest van het proces, hopelijk gaat de rest veel makkelijker en sneller!

Groetjes,
Susan

[glow=red,2,300][tt]GEWELDIG[/tt][/glow] Lela
Dat hebben jullie nu eindelijk wel eens verdiend, kun je door naar de volgende ronde :up:

:congrats: :congrats:

Mariette

Geweldig!! Lekker gevoel he?! De belangrijkste stap, de rest gaat eigenlijk vanzelf.

Veel succes en borrelse!!
Kath

Back