Hoi Lela,
Wat laat ingeschakeld op je Lastavaza, maar ik leef met je mee. Toen wij 2 jaar geleden de RPL hadden verstuurd hebben we 2 maanden moeten wachten op de uitslag. Elke week kijken, en elke keer alleen maar de status 'in behandeling' te zien, tot en met de dag dat de toekenning binnenkwam. En het is inderdaad vooral deze assessment die belangrijk is, want voor de rest kom je er normaal gesproken wel.
Wat ik achteraf heel bijzonder vind is dat de ACS voor de DIMA/DICA dan zo'n authoriteit is, maar in het bedrijfsleven heb ik er nog nooit ook maar iemand over gehoord. Ik denk dat ik in alle 100-en jobs op seek die ik in de loop der tijd gezien heb één keertje een opmerking zag dat membership of the ACS gewenst werd ...
Oh ja, bij de uiteindelijke toekenning acceptatie van ACS zat ook een formuliertje om je (indien gewenst) in te schrijven als member (slechts 50 dollar voor het eerste jaar, omdat de assessment zonet plaatsgevonden had). Ik ben er niet op ingegaan, en tot op heden ook geen spijt van gehad ;-)