Lela, Rudy en kids in Adelaide... JA JA JA JA JA!!!

Goh, dat is wel prijzig!
Wij waren in totaal voor 2 volwassenen en 1 kind in totaal zo"n 150Euro kwijt, inclusief x-rays, bloedproef (ongeacht tatoeages, wij hebben er ook) en versturen van het volledige pakket.
Ik denk niet dat het landgebonden is , dacht dat de krokkies ook nr Antwerpen zijn geweest. En Steve is ook geen Belg.
De x-rays zijn in dezelfde straat en worden een half uurtje eerder gedaan.

Anyway, ik hoop dat jullie snel kunnen gaan en dat alles natuurlijk gezond is! :up:
Veel succes!

groetjes,
An

Ik ben naar dezelfde arts als aukje geweest. Op de bezuidenhoutseweg... Was 74 euro voor een keuring. Hij rekent wel nog de kosten om te verzenden, bij elkaar dus 80 euro.

dr Willems...
zijn praktijk is al een belevenis op zich.
weer een herinnering om mee te nemen naar oz.
aukje

Nou gelukkig dat jullie dan niet naar Breda gaan,
wij waren per keuring (ook kind van 5!!!)
€ 140,-- kwijt. Dat is excl. verzenden, X-rays
en bloedtest!!!!!!

Voel me toch wel een beetje gen**id  :?

Miran  :smile:

wel absurd dat de prijzen zoveel verschillen en dat sommigen dus gewoon 50 euro (pp) meer betalen. Ben ik blij dat ik in Den Haag woon. Heeft me toh weer wat geld bespaard.

dr. Baars in Utrecht destijd (3/4 jaar geleden) 90 euro p.p. inclusief verzenden, exclusief X-ray (44 euro p.p. bij de GGD) en bloedtest (25 euro p.p.). Moesten voor ons Zoetemeisje wel volle pond betalen... Misschien valt er te onderhandelen. Heb als eens eerder gesteld dat 'men'  geld geroken heeft bij de emigranten en we worden helaas uitgekleed!!! Tjonge, Miran...that s*cks!!

Misschien toch ideetje af te reizen naar Antwerp??

Vreemd, 3/4 jaar geleden waren ze overal 90 euro muv Breda dus....

@Kathleen vind ik ook, jammer dat 'men' (niet allemaal dus  :smile: )
vindt dat dit weer een reden is om mensen kaal te plukken. Maar.....
ook daar kom je wel weer overheen, vooral vooruitkijken hè !  :up:

en gek om te ervaren dat de een wel extra voor zn tatoo betaalt en de ander niet (ikke gelukkig niet, hihi)

Das mooi dat jullie de acknowledgement hebben ontvangen. Dan kan die van ons ook nooit lang meer op zich laten wachten. Mijn form of changes m.b.t. creditcard nummer moet dan ook op tijd aangekomen zijn bij hun zodat ze het van het nieuwe nummer kunnen afschrijven...

Enne...het gele poppetje is van AIM - America Online Instant Messenger. Een soort van MSN, maar dan van AOL.

Hoi Lela,

Gefeliciteerd met jullie Acknowledgement  :up:

Hopelijk kan je iets snel regelen voor de medicals.  Jammer dat je niet dichter bij Groningen woont, wij waren 80 pp (volwassen) en 50 per kind, de kleinste was zelfs gratis!

Groetjes,
Susan

Ha! Wie niet horen wil moet maar voelen  :evil:.... Maarre... ik dacht even dat JIJ mij in het water gooide!!!  :roll:

Hallo allemaal!! Even een vrolijk updateje van deze kant:

We hebben afgelopen dinsdag onze medicals gedaan, dus ons laatste hobbeltje is genomen. Ik was echt reuze zenuwachtig (tja... je weet het maar nooit he), maar gelukkig zag alles er normaal uit! Nu kunnen we ons echt gaan richten op vakantie, tijdelijk visum, vliegtickets, opzeggen, afscheid nemen, inpakken, weggooien/geven, camperhuur etc etc etc.

Spannend, spannend, spannend!!!

Groetjes,
Lela

Het laatste hobbeltje zei je? ;) Nu komt het hele geneuzel met dingen opzeggen en uitzoeken hoe van alles zit en wat je nog moet regelen en hoe je dat moet regelen ;)

uhm ja dan toch pas eindelijk 18 juni het case file nummertje gekregen... tjonge tjonge tjonge dat ging dus weer snel (NOT)!!! Nou ja, maakt ook niks uit, we kunnen gaan!!!

Ha ja, zeker Annemiek, volgens mij begint het harde werken nu pas :).

Groetjes,
Lela

Back