Lela, Rudy en kids in Adelaide... JA JA JA JA JA!!!

Ach Lela, het harde werken is voor een goeddoel en dan valt het allemaal wel mee.
Muziekje erbij en gaan met die banaan

Erna

Druk, druk,druk, maar wel gezellig druk en iets leuks in het vooruitzicht.
Veel plezier en succes met alles.
Volgens mij zijn de vliegtickets het allerleukste om te regelen want dan heb je de datum.

Jojo.  :up:

Yep, we wachten (nog steeds) op de offerte, ben heel benieuwd.... En dan... TOEDELOE!!!!!

Krijg al helemaal kriebels als ik er aan denk!!!

Groetjes,
Lela

Hey Lela, Leuk hoor!! Spannend allemaal.

Gaan jullie trouwens eerder die kant op dan je het visum hebt?? Dacht ergens te gelezen te hebben dat jullie sowieso in September zouden gaan.

Gaan jullie zaterdag nog naar dat festival?? Wij zitten nog te twijfelen, we kunnen pas in de namiddag (uurtje of 2)...Jeff zn ouders wonen er om de hoek, kunnen we meteen een familie bezoekje schedulen  :wink:
Maar als jullie gaan, dacht ik misschien wel leuk om ff hallo te zeggen.

Groetjes

Hi Maaike, hoe is het? Long time no speak :)

Ja we gaan als het goed is 15 september vliegen!! En dan denk ik inderdaad dat we het visum nog niet hebben. Dus je had het inderdaad goed gelezen, we gaan nl. eerst nog rondreizen (he vervelend nou he ;-))

We gaan zaterdag wel naar het festival (hopen dat het niet hard gaat regenen), samen met Bart (Tekkel), Miranda en Boris. Ik stuur je wel een pm met mijn mobiele nummer, als jullie er dan zijn bel je me gewoon goed? Hoef ik namelijk niet de hele middag met een roos in mijn mond rond te lopen  :lol:

Groetjes,
Lela

[quote author=Jan and Erna link=topic=4630.msg93225#msg93225 date=1182292098]
Ach Lela, het harde werken is voor een goeddoel en dan valt het allemaal wel mee.
Muziekje erbij en gaan met die banaan

Erna
[/quote]

Zo is dat daar kunnen we allemaal over meepraten

En wij gaan een dagje later  :up:
Wel een heerlijk vooruitzicht (ook al is het huis nog niet verkocht) we gaan gewoon!!

Liefs Eutrice

Hey Lela!

Het is toch de 15e september geworden! Helemaal goed :up: :up:

Wij gaan een dagje later, er gaan wel veel mensen rondom dezelfde tijd, spannend!!!!

Groetjes
Anne
(nog niets gehoord van DIAC) :cry:

Hi meiden, kom haast in de verleiding om ook de 16e te vliegen, zal me daar wel gezellig worden in het vliegtuig :)

Anne, heb je wel al een mailtje gestuurd? Het kan toch echt niet lang meer duren toch?

Eutrice, that's the spirit!! Ik weet zeker dat jullie huis voor die tijd verkocht is!!

Mariette! Goede reis gehad? Ik hoop dat jullie een wereldtijd hebben!!

Femke: Nou volgens mij kan het nu iedere dag gebeuren... je hebt nu lang genoeg gewacht!

An: Gaat helemaal goed komen hoor!

By the way, ik zag op Singapore Airlines dat de vlucht in Singapore aankomt in Terminal 2, maar dat het daghotel met het zwembad in Terminal 1 zit. Zoals ik de plattegrond zie, moet het geen probleem zijn om via Terminal 2 naar Terminal 1 te gaan, maar mijn vraag aan jullie is of mijn inschatting klopt. Het lijkt me namelijk heerlijk om na 12 uur vliegen 14 uur te kunnen relaxen met onder andere een zwembad. Dat zwembad is met name voor de kids een moeten anders komt het er nog op neer dat we 14 uur rondhangen...

Groetjes,
Lela

Jaaaah moet je doen ook op de 16e vliegen. Krijgen we eerst een grote scene met alle familie en afscheid op schiphol daarna met z'n allen genieten van de laatste minuutjes NL!
(ik ben dan vast enorm gezellig.... :wink:)

Ik heb een mailtje gestuurd. vandaag antwoord dat ze met de brieven van 23 april (binnekomst) bezig zijn. Dat is onze aankomst datum. Dus ik verwacht ook binnenkort een mail met de acknowledgement.

Nog 3 maandjes!!!!!!

Ja hoor, je kunt gewoon lopend of met het shuttle treintje naar de andere terminal. Lopen naar ik schat ongeveer 15 a 20 minuutjes (allemaal onder 1 dak, dus niet naar buiten) en met de shuttle een paar minuutjes! Je zwembad entree koop je bij de hotel receptie, net zoals je eventuele kamerhuur (waar dan natuurlijk zwembad gebruik bij in zit).....

Wat ook heerlijk is: the Rainforest Centre, lekker voor een massage of zo.....ook in terminal 1, maar aan de andere kant (vlakbij de Qantas wing....)

Goede vlucht!

Henriette

Nah ja!!! Wat we nu weer hebben:

Gisteravond "eindelijk" de tickets geboekt... Het is uiteindelijk 14 september geworden aangezien dat in totaal 800 euro scheelt met 15 september (alleen dus geen stopover van 14 uur, maar van 3,5 uur, dan maar in het zwembad in Brisbane :)). Ha dachten wij, geregeld!!  :plane:

Anyway, ik belde vanochtend nog even Singapore Airlines om wat te vragen over de kindermaaltijden... wat denk je... Vertelt de aardige meneer van Singapore mij dat... Wij niet op de vlucht worden toegelaten omdat we een one-way geboekt hebben en nog geen visum hebben!!! Huh?!  :shocking: Ik had van de ambassade begrepen dat wanneer je kan aantonen dat je over genoeg geld beschikt zodat je in geval van een retourticket kan kopen er geen probleem is... Maar helaas de Australische overheid schijnt de airlines een dikke boete te geven wanneer ze mensen meenemen die nog geen visum hebben maar wel een enkele reis boeken. En aangezien ik deze info natuurlijk niet op papier heb...  :dunno:. Nu heb ik dus maar een mail gestuurd naar de ambassade in de hoop dat ik nog antwoord op krijg...

HELP! Hebben jullie nog tips en tricks... Wil geen namelijk Heintje Davids zijn die maar terug blijven komen (in dit geval op Schiphol  :lol1:)

HELP! Ja jeetje daar zitten wij dan ook mee! Ik dacht dat je gewoon een enkeltje kon boeken as je je case number kunt laten zien, zodat de douane beambte in Oz dat kan checken...

Wat balen zeg! Hopelijk komt er een oplossing voor!
Zo ja in de 3,5 uur Singapore kan je ook een verkoeling nemen in het zwembad op het dak.

Groetjes Erna

jeetje, daar zeg je wat. Dat hebben wij natuurlijk ook.
Wat goed dat je dit nu wel even weet,(en vertelt!!) want er zijn volgens mij wel meer mensen die het zo hebben geregeld.
En hoe hebben kunnen we niet de acknowledgement letter meenemen als bewijs dat er aan een visum wordt gewerkt ofzo?
Ik voel een kleine paniek aanval opkomen........ :shocking: :shocking:
Ik zal ook eens contact met Sing. air opnemen. Het kan toch niet zo zijn dat je daar bij de balie staat en je komt het vliegtuig niet in!?

Misschien is dit de oplossing?

Je hebt inderdaad geen visum, dat komt nog als je in Australie bent, toch?
In die zin heeft de luchtvaartmaatschappij gelijk!
Maar als je nou gewwon met een toeristenvisum vliegt dan is het probleem toch opgelost, of kan dit niet?
Ik gooi maar wat in de groep

Back